Viitori raufacatori

293 23 0
                                    

Ma trezesc de desteptatorul enervant ce este spars de mine print-o aruncatura pe podea. Aud cum mama se urca spre camera mea si imi frec ochii sa imi revin din starea somnoroasa.

-Helena, tu iar vei intarzia. Pe tine deja te asteapta prietenii jos.

-Eu aproape sunt gata. Cat timp mai am la dispozitie?

-Deja 5-10 minute ca sa ajungi la bucatarie si sa pleci la lectii.

Ma ridic rapid din pat si fug spre dulap cautand o haina mai normala.

Imi iau o rochie neagra si niste pantofi si lengerie neagra si alerg in baie unde fac un dus fara sa-mi spal parul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi iau o rochie neagra si niste pantofi si lengerie neagra si alerg in baie unde fac un dus fara sa-mi spal parul. Ma imbrac si doar pot sa imi vopsesc buzele cu visiniu ca ma striga deja. Imi iau geanta din coltul camerei si ies.

-Tu iar ai adormit? Noi intarziem, o aud pe Moon ce vorbeste cu gura plina de biscuiti.

Ma scobor rapid si ei deja ma asteapta.

-Eu sunt gata, spun dupa observand un baiat roscat. Pa, ne vedem seara, mama.

Toti iau cativa biscuiti gatiti de mama si se intreapta spre usa. Imi iau geaca din cuier si iesim afara.

-Helena, fa cunostinta, acesta este Jerome. Fratele meu mai mare.

-Cu doua minute mai mare decat tine, are glas placut.

Acesta imi zambeste si eu ii zambesc la fel intinzand mana. Mi-o strange si saruta, raman uimita.

-Tu erai aia de aseara ce...

-Da, veneam de la spectacolul meu. Asa imi era rolul.

Toti chicotesc si nu ma abtin sa ma rad si eu.

-Nu-ti fa griji, trebuia sa ma prefac o prostituata ca sa pot omori persoana. Asa eu sunt normala, aceasta pot s-o zica si ei, spun si ii privesc pe colegi ce dau afirmativ din cap. La voi in familie toti sunt vopsiti la par sau asa este de la nastere. Joker verde, Harley blond cu roz si albastru, Lucy blond spre alb, Rose roz,  Jerome roscat. Rose era cu parul roz de cand ne-am cunoscut, asta aproape 10 ani in urma. Stiu ca si l-a vopsit dar nu cred ca tu obiscuiesti, o data in cateva luni, sa iti vopsesti capul.

-Tata inainte sa nimereasca in chimicate era roscat, spune acesta iar eu incep sa ma rad si il inchipui pe Joker roscat. Rosa si-a vopsit parul in roz ca si mama, iar Lucy are culoarea naturala a mamei.

-Helena, vrei sa facem impreuna proiectul la mate? ma intreaba Freddy distrugand atentia mea fata de Jerome. Am aflat ca ne va da proiect si am decis ca va fi mai bine daca vom face impreuna un proiect super.

-Nu,spun scurt, clar, cuprinzator. Eu nu cred ca profesorul imi va zice mie sa fac proiect. El stie ca eu nu fac proiecte deoarece este o pierdere de timp si eu stiu materialul foarte bine.

-Pe ce tema proiectul? intreaba Jerome observand cum Freddy se inerveaza la glasul lui Jerome.

-Eu cred ca va fi o recapitulare amanuntita a energiei. Este prostesc sa facem proiecte pe foi.

Gotham Volumul Nr.IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum