Tra la la bang

234 22 0
                                    

De ce toti va credeti de neinvins?

-Stop, Stop! Am inteles! Sunt nimic in fata ta! striga neajutorata Rose sii las mana sa cada la podea unde este si ea. Esti prea dura cu noi, se apropie de grupul de persoane ce se plang ca sunt prea dura.

-Urmatorul,spun scurt si vad cum se apropie Jerome la mine.

Vrea sa ma atace dar ii iau mana si il imping cu piciorul sarind mana din loc. Obrazul lui face contact cu piciorul meu. Vreau sa il las deja in pace dar el se ridica.

-Continuam, spune infuriat.

Vreau sa-l lovesc dar acesta imi prinde mana si mi-o suceste, deja icnesc eu de durere. Ma enervez si il imping puternic cu amandoua maini simtind durerea acuta a mainii dar nu acord atentie. El cade dar ma ia de mana si cad peste el. Fac contact cu ochii lui si mi se opreste respiratia. Ce se intampla cu mine? Il iau de cap si incet il apropii de mine si in ultimul moment ii dau capul de podeaua de lemn veche si plina de praf.

-Stop! spune tinandu-se de ceafa.

Ma asez in coltul salii si imi iau cu mine trusa medicala. Imi pansez mana strans si iau o doza de calmant. Se apropie de mine Moon si Thorny si incearca sa imi examineze mana dar ma opun.

-Trebuie lecuita intorsatura dar nu pansata.

Imi iau mana si Thorny imi pune pe mana o losiune verde iar Moon spune ceva si durerea trece. O zmulg din mainile lor si o misc. Nici o durere.

-Ammm... In asa cazuri trebuie de spus mersi, asai? Mersi, spun scurt si ma ridic, ma indrept spre usa dar Pinguin o deschide cautandu-ma. Sunt aici, Pingu. Sunt la un nivel mediu, 6-7 daca luam dupa scara de la 1-10.

-Excelent, spune vesel. Acum aratati ce puteri bine dezvoltate aveti.

-Moon, Thorny, Freezy, Freddy - puteri supranaturale. Stone - arunca bine buoomerage, ca si tatal lui desigur. Zoe, Rose, Lucy, Jerome, Kiko - practica arme reci. Fiecare din voi are o sticla cu apa. Pe ea va fi o minge de pingpong. Dati mingea jos, spun aratandu-le sticla si mingea.

Merg in alt colt al salii sportive unde pun pe doua scaune sticla si mingea. Ii imping in alt colt a incaperii si ii asez pe un scaun lung de asteptare. Ma asez pe scaunul din mijlocul incaperii langa Pinguin dupa ce le dau cate o arma.

-Freddy.

Se pune in mijloc si se concentreaza asupra apei. Aceasta clocoteste si capacul zboara la fel ca si mingea dupa inghetand apa. O topeste si merge la loc. Schimb sticla si alta minge.

-Freezy.

Aceasta pursimplu arunca un fulger de gheata in minge si nimereste in tinta.

-Thorny.

Are o floricica in mana. Sufla in floare si la aceasta cresc liane ce sufoca mingea. Mingea buhneste iar floarea revine la starea firava.

-Moon.

Inchide ochii si apare un fum negru.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Gotham Volumul Nr.IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum