Spalare de creieri

90 13 3
                                    

-E totul in ordine cu ea? ma intreaba Lucy jucandu-se cu bobul de mazare ramas in farfurie. Ea a fost doar luata si dupa? Nimic? A trecut o zi de cand ea e acolo, nici la mancare nu a fost.

Primesc ceasul vechi si observ ca e 12:00 p.m.

-Jerome!

O privesc serios si ea imi da cu capul semn sa ma intorc in urma. O observ pe Helena intrand cu ajutorul pazei in cantina. Ea priveste pierduta prin sala si eu decid sa ma apropii sa o iau la masa noastra. Ii este legat capul si mainile cu franghii.

-Salut, spun si ii dau din mana. Vrei sa vii la noi la masa? ma priveste tacuta pana ce nu ii da bucatareasa tava.

-Nu mai stati aici si plecati din ochii mei.

Preveste tava lung pana ce o iau de umeri si o conduc la masa.

-Ce e cu ea? ma intreaba Lucy. Helly, salut. Unde ai fost?

-Mi se pare ca ea nu iti va raspunde.

-Tu nu vei putea raspunde la raspunsul ei, asai Helly?

Helena ia incet furculita si examineaza acest intrument. Ii rup din maini furculita si incep sa-i desfac legatorile.

-Ceva ii fac ei. Degradeaza considerabil.

-Exp...

-Ce? intreb privind-o.

-Experiment.

-Care? uimit o vad privindu-ma.

-Experiment 1.5. Eu sunt... Eu sunt...

-Stai un pic, trebuie sa deznod aici si dupa mai vorbim.

Desfac ultimul nod si observ vanataile de la tampla si mainile pline de semne de la injectii.

-Cheama-l pe Jim. Lucy, suna-l pe Jim si zii ca ai o informatie importanta ce trebuie sa o spui personal si ii vei povesti despre ea. Fugi!

Ea fuge la o masa alaturata si ia de la un prieten telefonul. O leg la loc si dupa ii dau inapoi furculita.

-Tu... Tu... Tu esti... Je...

-Da, sunt Je...

-Jer... Jer... Jer... Jerome.

-Bravo. Acum stai linistita aici pana nu va veni sa te ia de aici.

-El avea in minte sa vina azi si deja este aproape de Arkham. 2-5 minute si e aici.

Pranzul a luat sfarsit si pe ea vroiau iar sa o ieie in sala. Intra paznicul in cantina dar eu cu Lucy incercam sa-i oprim, sa ii retinem pana vine Jim. Un paznic s-a deconectat de la lovitura mea in capul lui si aud pasii grabiti. Jim intra aici si ne vede pe noi trei doar in cantina.

-Ce se intampla aici?

-Suntem eroi pentru cateva minute.

O priveste pe Helena ca netezeste furculita si se apropie incet de ea.

-Ce e cu ea?

-Ei au facut aceasta. Spune ca e Experiment 1.5.

Rup materialele si abia ating tamplele ca ea tresare speriata.

-Nu vreau... Nu vreau iar bu bu...

-Lui Harley asa ii faceau pentru a deveni nebuna si ai spala creierii. Eu cred ca e a doua varianta, vor sa-i incalceasca creierii cum vreau ei si sa o poata controla. Ea nu trebuie sa ramana aici. Eu...

Aud lovitura si deja intuneric. Ma trezesc ametit si legat de pat.

-Domnule Jerome, sunteti cu sora dumneavostra prea agresivi. Inca o data si va trebui de mers pe cararea calmantelor.

Gotham Volumul Nr.IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum