-Acum mirele poate sa isi sarute mireasa.
Ma apropii de el si ma saruta incet. Imi aplauda lumea care imi sunt rude insa nu as zice asta niciodata.
-Sunt cel mai fericit barbat din lume, imi sopteste rezumandu-se cu frutea de truntea mea. Esti foarte frumoasa astazi, si in celelalte zile. Te iubesc.
Privesc la rochia mea si dupa la Jim.
-Si eu te iubesc, ii spun si il sarut iar incet.
-Ce dragut! Pacat ca aceasta casnicie se va termina acum! aud glasul dezgustator a unui roscat ce tinteste pistolul spre noi cu doua fete, una blonda iar alta cu parul roz. Helena, daca o sa ne-o dati noua acum, nimeni nu va pati nimic.
-Nu, spune rece Jim si ma da in spatele lui.
-James, eu...
-Nu, Helly, tu nu vrei fi data lor.
Ce e de urat sentimentul acesta a lui fata de mine.
-Noi putem sa o luam si fara voia ta, indragostit intr-o papusa e acest pusti, spune feta cu par roz si se rade cu rasul ei de nebuna.
-Spreiul lui tata totul va face ce trebuie.
-James, pentru binele tuturor. Eu trebuie sa vin cu ei. Nimic nu se va intampla cu mine, iti promit.
Ma dau incet la o parte de el si privindu-l de parca nu imi e totuna. Ma apropii incet de grupul de nebuni si cand sunt aproape ma inhata roscatul cu aia blonta si ma duc spre masina lor.
-In curand vei deveni la loc, micuta mea, spune roscatul. Apropo, in rochia aceasta esti foarte sexy.
-Ammmm... Cine naiba esti?
-Vei afla singura.
Ma vara in masina si ma leaga cu franghii. Pe la mijlocul drumului mi-am dezlegat mainile si picioarele si astept sa ajung ca sa ii omor si sa scap de ei. Ne oprim in fata la o fabrica veche si roscatul vrea sa ma ia si sa ma duca in fabrica. Nu astazi, frate, nu astazi... Deschide usa si eu il imping cu piciorul si iau poalele fustei in mana luand pistolul din mana lui. Privesc spre el ce sta jos si asteapta sa il impusc si privesc spre piciorul meu ce poate sa ma ajute. Ma impusc in picior si cad langa el. Iau cutitul din husa de la pantalonii baiatului si ma tai la maini nu foarte adanc si la abdomen ungandu-ma cu sangele pe tot corpul.
-Ce faci?! ma intreaba speriat roscatul.
-De ce mi-ati facut aceasta? De ce? Am fost toata viata mea o persoana buna si nu am pacatuit cu nimic ca asa sa va bateti joc de mine. Inca langa fabrica parasita de ciocolate.
-Noi nici nu te-am atins! imi striga indignata blonda.
-Sa gandim logic, spun serios privind spre cer. Stiu ca e greu, dar ganditi-va. Eu sunt gasita de politisti si de sotul meu iubit aici, ranita, si ei vor crede ca eu mi-am facut asa ceva sau voi ati vrut sa faceti exorcism sau ceva de genu si de aia m-ati taiat. Eu cred ca a doua varianta e mai reala. Si mai ales ca el deja se indreapta aici, ei au auzit discursul meu unde bocesc ca ma bateti si deja fug spre mine. Imi e jale de rochie doar, dar asa...
Se aud sirenele masinelor si ei fug de la loc eu prefacandu-ma ca ma doare, nu simt nimic.
-Helena! imi tipa disperat Jim si fuge spre mine. Tine-te, ma ia in brate si ma duce la ambulanta. Nu inchide ochii si vorbeste cu mine, nu te deconecta.
-Pleoapele sunt asa de grele, Jim. Mi-au murdarit rochia si mi-au stricat cea mai buna zi din viata mea, spun si zambesc mangaindu-i obrazul. Trebuie de scapat de ei, ei nu pot fi reparati deja. Trebuie omorati.
Ma priveste uimit si dupa ma dau jos din masina si ma duc medicii in sala de operatie. Imi pun masca de anestezie si adorm momentan.
Ma trezesc dar nu deschid ochii. Aud pasi apropiindu-se de mine. Ma saruta pe frunte si imi aranjeaza parul meu si imi dezveleste gatul meu.-Eu tot timpul te voi proteja, micuta mea. Tu esti pe veci a mea, imi spune Jerome bland si dupa ce ma saruta inca o data pe frunte iese din camera.
Stop! De unde il stiu? E roscatul care m-a furat si il cheama Jerome? Deschid ochii dupa ce adorm iar. Ametita stau intr-o camera albastra. Mana mea dreapta e tinuta de niste maini, mainile lui James.
-Te-ai trezit, spune si ma saruta. Acus va veni doctorul, iese din camera eu ramanand singura.
-Vrei sa te iau? aud glasul de la care deja tresar.
-Da, Jerome, vreau sa ma iei si sa imi spui de unde eu te stiu, spun ragusita.
Ma ia in brate dupa ce dezlipeste toate aparatele de pe mine. La el in brate e mai placut sa stai. Iesim pe usa si nimeni nu ne opreste.
-Acest spital e sponsorizat de tine si ei stiu de noi toti, si de mine, si nu ii vor tipa lui James Gordon ca mireasa lui falsa e furata acum. Tu tii minte cum ma cheama?
Dupa operatii lumea doarme mult. Asa si eu am facut in bratele lui calduroase. Pieptul lui tare ce ma face sa ii ascult muzica inimii ma topeste, sunt prea somnoroasa. Ma trezesc cand aud ca s-a trantit usa din urma noastra. Deschid ochii brusc.
-Nu am vrut sa te trezesc.
Ma lasa pe canapeaua alba din apartamentul meu. Stai, stai, stai. Acesta este apartamentul meu? Pe mine nu vroiau sa ma aduca aici deoarece spuneau ca poate sa imi aminteasca de momente rele. Imi da ceva verde intr-o sticluta super mica.
-Ce e aceasta? Thorny sau Moon mi-au dat aceasta?
Imi maresc ochii de la cele auzite din gura mea.
-Cine sunt acestea pe care le-am spus mai inainte? il intreb iar el imi zambeste.
-Fac parte din familia ta, Helly. Acum bea aceasta si dupa vedem ce putem face cu amnezia ta.
Iau incet sticluta si o dau peste cap rapid. Ranile simt ca-mi trec. Pun mana pe abdomen si nimic, nici macar semn. Aceasta substanta era de lecuire a ranelor, inseamna ca Moon si Thorny sunt vrajitoare.
-Ce tii minte din viata ta?
-Tu esti Jerome.
-Bravo, corect.
-Moom si Thornt sunt vrajitoare?
-Intr-o oarecare masura, da.
-Aceasta este apartamentul meu.
-Da.
-Gata.
Ma priveste uimit si dupa se apropie mai tare de mine.
-Nimic?
-Da, intuneric. Eu sunt Experiment 1.5. Asa e numele meu real.
Sta cateva secunde si ma priveste si dupa se apropie brusc si ma saruta brutal. Imi pun mainile in jurul gatului lui tragandu-l mai aproape. El ma lipeste de trupul lui iar eu nu vreau sa se opreasca. Imi pun picioarele la talia lui si el ma duce la al doilea etaj.
*Jerome*
Spre dimineata am adormit ea fiind inca ragusita. Asa de gingas doarme cu nasul in perna. Este ora 11 deja dar ea inca nu are de gand sa se trezeasca. Buclele ei se dau de pe umar in jos, o gadila la nasucul ei mic si drept. Pielea ei fina si curata este luminata de soare. O mangai si vad cum ea tresare de la fiecare atingere a mea. Buzele ei moi si roze ca petalele de trandafir abia deschise sunt. Degetele mele ii mangaie obrazul ei roz. Pleoapele subtiri se deschid somnoroase. Ma priveste abia abia. Ochii ei caprui sunt a opta minune a lumii. Atat de profunzi. Atat de frumosi.
-Tu demult esti treaz?
Ma intreaba cu vocea ei calma. Balsam pentru urechi. Atat de placut. Este inca ragusita.
-Esti ragusita, spun incet.
-Eu nu stiu cine esti, dar nici nu conteaza, spune si ma saruta.
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AdventureGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...