Am ajuns tarziu. Am avut treburi in oras si m-am plimbat cu Rose si Lucy. Le-am povestit de ideea mea si ele au spus ca se vor gandi asupra ei. Le va fi greu sa ne recunoasca si vom scapa basma curata, desigur daca ne vor prinde. Putem inca sa spunem ca suntem niste cantarete sau dansatoare ce s-au pierdut. Acesta este planul B. Intru in casa lui Bruce si direct merg spre scari.
-Unde ai fost? ma sperie mama din spate.
-M-am plimbat, spun calm si ma intorc spre ea. Nu am voie?
-Ai. Puteai sa imi scrii un mesaj ca te retii.
-Eu sunt copil mic? Mama, timpul a trecut cand poti sa ma certi ca am venit tarziu.
-Eu am dreptul sa stiu ce face fiica mea! Imi faceam griji!
-Cand m-ai lasat la Pinguin ca pe un catel nu te interesai de fiica ta!
-Erau timpuri grele atunci!
-Ce timpuri?! Cand lasai copilul in frig? Eu aveam doar un an si tu m-ai lasat! Mie Pinguin totul mi-a povestit! Tu ti-ai amintit de mine doar cand aveam 10 ani! Pe mine m-a crescut mai mult Capitan Boomerang, Pinguin si Harley Quinn cu Joker!
-Pentru binele tau am facut totul!
-Tot timpul ai asa argument? Pentru binele meu? Tie iti era totuna de mine.
Ma ridic pe scari si trantesc usa la camera mea si incep sa imi strang lucrurile. Aceasta se intampla cand eu nu primesc calmantele mele deoarece s-au terminat si nu am timp sa cumpar altele. Nervozitate incontrolabila. De la aceasta eu tip la oameni, am crize, pot plange de la nimic, incep sa fiu una cu sindrom obstructiv sau mai simplu spus nu pot sa expir aer. Imi impachetez lucrurile si ma cobor jos. Trebuie sa trec pe la o farmacie. Pe canapea sta mama suparata. Excelent... Merg spre usa fara a ma opri. Daca ma opresc sistemul meu nervos va iesi de sub control.
-Helly... Ramai...
Pun mana pe manerul usii si ii vorbesc doar un pic intorcandu-mi capul.
-Eu sunt Helena, mama. Cate ori trebuie sa iti spun de aceasta? Nu ma vei putea opri... Eu vreau acasa.
-Unde e casa ta?
-Nu aici.
Imi sterg o lacrima si deschid usa aia veche. Sau noua. Nu atrag atentie la lucrurile neimportante. Afara ploua cu galeata si pana la masina mea sunt uda lioarca. Trec pe la farmacie si imi cumpar calmantele. Iau o doza tripla si merg la Lucy cu Rose. Abia ma tin pe picioare de la oboseala si calmantele ce imi provoaca somn. Bat la usa apartamentului lui Jerome si imi deschide grabita Rose.
-Salut. Ce cauti aici? ma priveste bizar ea.
-Nu vreau sa stau acolo singura. Am plecat de la aia iubareti si nu vreau sa raman acum singura. Pot sa dorm la voi?
-Desigur.
Imi ia geanta din maini si imi permite sa trec. La televizor sta Jerome cu Lucy. Cand ma vad raman un pic socati.
-Unde e o camera libera si dusul fierbinte? Urasc Gothamul! E deja luna mai, iar aici ploua parca este o toamna tarzie.
-Camera este langa a mea si dusul il stii, imi raspunde Jerome si ma fotografiaza. Pentru colectie.
Imi dau ochii peste cap si merg spre baie. Imi dezbrac hainele ude. Dusul fierbinte ce a trecut la rece mi-a parut o vesnicie. Ma invelesc cu un prosop si merg direct spre camera. Ma pun sub plapuma dupa ce inchid usa si fereastra si dupa imi scop propopul de pe corp. Am adormit repede spre mirarea mea. De obicei eu mai stau in telefon si privesc ceva seriale, dar acum am obosit prea tare.
Ma trezesc simtind ca cineva ma priveste. Deschid ochii si...
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
MaceraGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...