-Eu nu voi fura banca. Eu vreau sa aflu totul de la ei. Cine este in pericol. Totul.
-Si pentru costumul meu?
-Daca vom fi imbracati in costumele noastre de raufacatori, ei ne vor prinde. Si pentru toti eu sunt moarta sau in coma adanca. Le va fi greu sa descopere ca noi suntem raufacatori si nimeni nu ne va putea recunoaste in orice caz. Costumul tau va fi purtat de Rose, iar un plus la costumul ei va fi si peruca de bruneta. Eu voi lua din subsolul casei vechi costumul mamei si ma voi machia mai mult. Trebuie sa fac fata mea foarte aproape de a mamei. Lucy va fi Black Canary deoarece are asa haine si chiar ele seamana.
-Noroc ca avem ca ai avion.
-Credeai ca miliardara nu are avion privat? De ce in general ai crezut ca vom sta 2 ore in aeroport?
-Asa stau oamenii normali deoarece inregistrarea la avion incepe cu 2-3 ore inainte decolare.
-Eu veneam cu o ora jumatate. Dar eu calatoream doar cu avionul lui Pinguin si nu am mers cu unul simplu. Pune-ti centura de siguranta, aterizam. Abia astept sa scap de tine.
-De ce nu m-ai omorat?
-Mama... Acum taci din gura aia proasta si asteapta momentul cand vei nimeri inapoi pe planeta ta.
Am ajuns la S.T.A.R. Labs dupa o ora ce am aterizat. Mult timp ne-au luat ambuteiajele si sa ma schimb in Death. Central City e un oras mai aglomerat ca Gotham. Adica in Gotham lumea se teme sa mearga liber si de aia putina lume vezi pe strazi, mai ales cu masinile. Intru in cladirea enorma si merg spre partea principala a cladirii. Se aud tocurile mele ce fac contact cu gresia rece si lucioasa, ador sunetele acestea. In rand cu mine merge si Helena Nr.2 in costumul ei de rezerva.
Deschid laboratorul si il vavad in plina actiune.
-Barry, il distrag de la ceva ce nu e important.
-Death? Nu am crezut ca astazi vei veni. Tu ieri mi-ai telefonat doar sa imi amintesti de datoria mea si astazi deja... De ce ma mir? Tu tot timpul procedezi asa.
-Ma stii bine, dar doar doua ori am lucrat unul pentru altul.
Cisco Ramon si Caitlin Snow intra cu ceva preparate in mana, prietenii lui si ajutoarele lui. Ma observa si mai scapa eprubetele cu preparate jos.
-Tu cine esti? intreaba Cisco. Pari cunoscuta.
-Eu sunt...
-O veche cunoscuta ce are nevoie de teleportul pe alte planete.
Il privesc si dupa chicotesc. Nu vrea ca cineva sa stie ca contribuie cu o raufacatoare. Eu i-am dat niste informatii despre cativa raufacatori lui necesari si pentru aceasta el imi indeplineste o dorinta.
-Draga, de ce nu le spui cum am facut cunostinta? intreb si el incepe a tusi. Eu povestesc. Eu sunt renumita raufacatoare Death din Gotham. Si jumatate de an in urma Flash, sau Barry Allen daca luam numele real, a aflat ca ma aflu in Central City. Eu stiu tot despre toti raufacatorii si a venit sa ma roage sa ii dau ceva informatie despre niste raufacatori. Asa s-a intamplat de doua ori. Si a ramas dator. Acum am venit sa imi duc dublorul meu de pe planeta noastra la ea acasa.
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AdventureGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...