Seara a fost destul de grea, dar ne-am descurcat de minune cu totul. Am ajuns acasa toti si ne-am despartit fiecare pe la camerele sale. M-am schimbat in hainele de noapte si m-am spalat de machiaj.
Nu imi este somn si decis sa ma cobor de la etajul doi pentru a primi calmantele mele acum, ci nu peste 10 ore sau in general voi uita de ele. Doar pasii mei se aud in toata casa. Imi torn apa si beau calmantele. Ma plimb inca in bucatarie. Vreau ceva gustos inainte de somn. La usa cineva bate incet. Ma apropii luand bata de lemn ce sta de colectie langa usa.
-Jason? Ce cauti aici in asa vreme? vorbesc in soapta pentru ca nimeni sa nu se trezeasca.
-Vrei sa ne plimbam?
-Esti lovit la cap? La 2 imi propui plimbare? Ai crezut ca voi accepta? Uite ce vom face acum. Daca tu te mai apropii de mine... Eu dau la politie ca m-ai violat de doua ori, ma urmaresti si incerci sa ma vinzi in robie sexuala. Pe mine ma vor crede. Eu iti garantez ca vei fi inchis pe mult timp.
-Totul e bine, micuto? ma ia de fund Jerome de la care eu tresar si il priveste pe Jason ceva timp. El ce cauta aici?
-El deja pleaca. S-a gresit cu casa. Betivii tot timpul au asa ceva.
Inchid usa si dupa il plesnesc pe Jerome peste obraz.
-Eu i-am dat de inteles ca esti ocupata, femeie. Tu doar aceasta vroiai. Si ti-a placut daca ceva. Se vedea dupa fata ta.
Vreau sa il plesnesc a doua oara, dar el imi prinde mana.
-Ma vei da la politie pentru ca te sarut?
Imi ia obrazul in mana lui si ma saruta. Ma zbateam primele trei secunde. Ma impinge in usa luandu-ma in bratele lui.
-Aceasta nimic nu va insemna, ii spun in secunda cand ne-am despartit buzele noastre pentru a ne dezbraca. Si nimeni nu trebuie sa stie de aceasta.
-Desigur, raspunde grabit si imi scoate camasa de noapte.
Ma trezesc de la telefonul de pe jos. 6 a.m. E timpul de antrenamente. Cu greu ies din bratele lui Jerome si plec in camera pentru a lua costumul de antrenament. Merg in sala de sport ce am reparat-o si incep antrenamentul cu o incalzire.
Au trecut patru ore si decid ca imi ajunge pana ce. Ies din sala si merg spre baia de la etajul doi ce are rand. La etajul intai e la fel. Rose, Jess, Stone si eu.-Mai repede, Rose! Noi tot vrem sa facem dus! bate in usa Jess si ne priveste urat. O orasc pe fata asta. Deja de o ora sta in baie!
Din baie iese Rose plina de viata si ne priveste cu dragoste.
-Buna dimineata, prieteni!
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AdventureGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...