-Ce cautati aici? Totul e bine cu mama?
-Desigur, Helena. Putem vorbi? ma intreaba calm Tim ce e de varsta mea si e foarte hazliu cand se preface serios si de aia nu m-am abtinut, am ras ceva secunde de el. Ce e amuzant?
-Nimic... Pur si simplu suntem de o varsta, dar mie mi se primeste sa ma fac serioasa si se tem de mine cand sunt serioasa, dar tie ti se primeste hazliu. Afara sau la o cafea pe canapeaua comoda?
-Helly, ne putem folosi de bazin? intreaba Stone ce e inconjurat de toate fetele in costume de baie.
-Am apus ca totul e permis. Doar nu stricati ceva. E totul scump in casa aceasta. Eu in scurt timp ma alatur voua. Treceti.
Baietii intra privind fetele ca niste flamanzi si eu chicotesc cu Damian.
-Absedati de femei, ii spun lui Damian si il ciufulesc mergand langa el. Tu nu trebuie asa sa fii.
-Pe mine ma vor dori femeile, dar nu eu pe ele, insa eu voi fi doar pentru una liber.
-Bravo, Damian, ma mandresc cu tine. Annette, fa-le ce comanda ei, iar eu merg pana sus. Telefonul suna.
"Desigur, domnisoara Wayne"
Ma ridic in camera mea si raspund la telefonul ce e special a lui Death.
-Death, am nevoie de tine. Imi trebuiesti acum.
-Eu acum sunt ocupata. Seara doar sunt libera, Flash. Pe acoperisul la "Wayne Enterprises". Si tine minte, daca e o cursa, vei regreta de aceasta.
-La 11 p.m. voi fi acolo.
Inchid telefonul si ma cobor jos.
-Esti ranita? ma intreaba Roy curios.
-Stone, baiatul ce a fost nu demult aici, se juca cu boomerangurile ascutite ce le-am cadonat lui si a nimerit cu unul in soldul meu. Copilaros pentru un baiat de 19 ani aproape. Cu ce treaba ati venit aici toti... 5?
-Noi stim cine esti, Helena, incepe Dick Grayson. Si noua nu ne este totuna de tine. Vrem sa te protejam.
-La idee treci. Nu ti se primeste inceputul.
-Tu trebuie sa incetezi toate aceste jocuri. Te pot omori. Aceasta deja nu e de glume. Flash si Green Arrow cu Red Arrow au tinta sa te omoare, continua Jason serios.
-Si daca eu voi continua sa fiu Death? Ce se va intampla atunci?
-Va trebui sa te omoram sau sa te dam in Arkham si sa iti descopere toti personalitatea ta ascunsa.
-Roy, tu ce poti spune despre aceasta?
-Ce are el aici? ma intreaba mirat Jay.
-Eu nu sunt proasta, Jason, trebuia de multi timp sa intelegi aceasta. Eu stiu ca el este Red Arrow. Si el nu ma va putea omori. Ii place de mine si e incepator la care tremura mainile. Se vede dupa privirea lui disperata. Se teme de mine. Iar eu cu Flash colaborez de mult timp. Noi ne ajutam unul pe altul. Barry e o persoana ce se tine de cuvant tot timpul. Eu ii fac ceva si el imi ramane dator cu o dorinta. Si vice-versa. Green Arrow... Cu el prieteneste Freddy ce vine saptamana aceasta in Gotham cu sora lui geamana, Freeze. In plus eu am prieteni, echipa mea de mostenitori ai raufacatorilor, ce ma vor ajuta sa fiu impotriva voastra. Si...
Pe scari se coboara Jerome ce e doar in sortii de baie si uit ce vreau sa spun. Muschii barbatesti un pic ma fac uituca.
-Si... Si aceasta este totul, spun confuza luand privirea de la Jerome ce merge pe langa noi si zambeste satisfacut de la reactia mea. Pa.
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AventuraGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...