Alerg pe strazile Gothamului de politie, o seara obisnuita. Nimeresc intr-o infundatura a cladirilor unde este un perete de caramizi. Alearga politia la mine dar eu ma urc pe tomberoanele din apropiere si sar pe perete reusind sa ma tin de el si cad pe cealalta parte jos. Auchhhh... Biata spinare. Ma ridic si alerg mai departe. Apa este mai departe. Se aud sirenele masinelor si eu nu am alta iesire din situatie cu exceptia de a sari. Stau la marginea betonului si ma tin de gard. Imi bate vantul in fata.
-Opreste-te!
Jim cu arma se indreapta la mine dar eu ii arat fuck si sar in apa rece si stric stratul subtire de gheata.
Inot in apa rece si observ cum incet pulsul se micsoreaza.
-Trebuie sa iesiti din apa urgent. Organismul dumneavoastra nu va suporta astfel de temperaturi mult timp. Sunt 26° la moment in organismul vostru.
Imi spune Annette prin casca dar eu nu o ascult si inot mai departe. Incet vad negru in fata ochilor.
Ma trezesc de la o atingere a obrazului meu rece. Iau mana si privesc la persoana straina.
-Unde sunt?
Ma uit imprejur si nu recunosc nimic. O casa de lemn veche si eu stau intr-un pat in niste haine uscate.
-Esti intr-o casa de lemn din padure. A mea casa. Eu sunt Jennifer. Sunt un fan al tau. Imi place tactica ta si acum ca stiu cine esti sunt asa fericita! Te-am gasit sub gheata si te-am adus aici. Ai febra la moment dar va trece. Te-au sunat, eu nu am raspuns.
Ma ridic si ametita ma apropii de costumul meu.
-Este adevarat ca tie ti-au taiat degetul mic de la mana stanga cand te tineau prizoniera?
Privesc la mana mea stanga si imi amintesc de durerea aia cand mi-au taiat degetul si am avut noroc ca un chirurg cunoscut a putut sa-mi salveze degetelul si nu mi-a lasat urme.
-Nu... De ce anume eu sunt idolul tau?
-Tu esti libera, esti gata de orice pentru a ajunge la punctul propus, esti desteapta si poti sa intreci orice masura.
-Sunt onorata de aceasta. Pentru asta nu te voi omori. Tu nu vei spune la nimeni ca eu sunt...
-Ca tu esti Helena Kyle-Wayne. Aceasta este secretul meu si nimeni nu ma va crede. Nu seamana Death cu Helena. Cand te plictisesti poti veni sa ne distram. Esti interesanta!
Imi pun pistolul in husa de la pantaloni si o privesc un timp si decid ca trebuie sa moara.
-Martori nu-mi trebuie.
O impusc si dupa plec din casa aceasta dupa ce ii dau foc luand cateva haine cu mine de acolo.
Parul inca imi este ud, dar nu conteaza deja. Jim m-a sunat si Lucy. Lucy a fost trimisa de politie, cand au descoperit-o vie in morga, in Arkham si o vizitez des. Astazi trebuia si a cerut telefonul cel mai precis pentru a concretiza. Ma furisez spre apartamentul meu si ma schimb in haine normale dupa ce imi fac o baie fierbinte.
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AdventureGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...