Nici o zi nu a trecut ca mama deja m-a invitat la ea acasa, adica la familia ei sau nici nu stiu cum corect sa-i spun. De abia ajung la usa ei si mama ma duce in hol. Sunt mai multe rochii albastre inchise puse pe canapele.
-Masoara rochiile. In una din ele vei fi la nunta.
-Mama! Tu asa iti faci griji parca maine este nunta! Eu inca nu stiu daca pot sau nu sa vin.
-Maine este nunta. Desfati cuafura si acus vedem ce cuafura vei avea. Dezbracate.
-Poate imi dai o camera sa nu fac aici striptease.
-Cui tu ii trebuiesti. Ia rochiile si la prima camera din stanga de la al doilea etaj. Noi te asteptam.
Iau rochiile si cu greu ma ridic pe scari. Arunc rochiile pe jos si aleg cea mai buna rochie. Imi fac parul in carlionti mari si ma imbrac in rochia nenorocita.
Draguta este parca. La usa camerei stau niste pantofi si ii incalt.
Ma cobor pe scari atent si observ ca toata familia ei se joaca insa se opresc cand ma vad pe mine.
-Frumoasa alegere, imi spune Bruce.
-Mersi...
-De unde ai pantofii? ma intreaba mama si eu o privesc mirata.
-I-am gasit la usa. Am crezut ca tu mi i-ai dat.
-Eu nu eram sa-ti dau asa pantofi frumusei. Nu conteaza. Maine la ora 12:00 sa fii prezenta aici. Celelalte rochii le vei proba? ma intreaba iar eu dau negativ din cap. Poti sa te schimbi si dupa mergem dupa rochie, inca nu am luat-o de la magazin.
Imi dau ochii peste cap si ma ridic sus. Nu are rost sa spui nu unei persoane dependente de da, ea in loc de nu intelege tot timpul da. Am mers ore intregi la magazine diferite, nu ii place rochia care si-a ales mai inainte. Am ales doar seara tarziu rochia ei si am mers fiecare la casa lui.
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AventureGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...