Stau in camera mea si ma ocup cu documentele companiei. Aud strigate.
-Cum poti sa spui asa ceva! Eu nu mai sunt Catwoman! Adica pana ce!
-Nu iti permit mai mult sa fii Catwoman! Vei fi in pericol! Eu nu pot sa iti permit sa lasi copilul si sa pleci sa fugi pe acoperisuri!
-Nu poti sa imi spui ce sa fac!
-Pot! Acest copil va creste langa mama si tata! Nu langa o persoana straina!
-Vrei sa spui ca Helena a fost educata rau?! Ca eu nu am fost aproape de ea?! Eu m-am saturat deja de motivele certurilor tale! Eu plec!
-Nu!
-Da! Tu nu ma vei opri! M-am saturat!
Mama... In incapere da buzna mama.
-Strangeti lucrurile. Noi plecam!
-Nu, mama. Noi nu plecam.
-Adica nu?!
-Asa. Nu vreau ca surioara mea sa creasca ca mine.
-Noua el nu ne trebuie!
-Ne trebuie. Eu nu vreau ca dupa cincisprezece ani ea sa devina Death mai mica. Macar ea sa fie normala. Acum linisteste-te si nu pleci nicaieri.
Ma priveste cu ura si dupa speriata se apropie de mine.
-Ce e?
-Iti curge sange din nas. Nu simti?
Blef profesional in actiune...
-Nu...
Imi sterge sangele si incearca sa opreasca sangerarea.
-Ce se intampla, Helly?
-Nimic.
-Nu ma minti. Eu stiu ca ceva se intampla cu tine. Esti palida, sangerarea aceasta din nas, amortirea unor parti a corpului. Ce se intampla?
-Totul e bine, mama.
O sarut pe obraz si inchid laptopul dupa ce salvez shimbarile documentelor.
-Trebuie sa trimit pe Helena Nr. 2 acasa.
Imi iau cheile masinei din geanta si ma cobor grabita. Am avut timp sa imi aduc cateva lucruri aici.
-Tu stii cum sa pleci de aici? Vreau sa scap de o problema.
-Trebuie sa mergem la Flash... El are portalul ce ne va duce pe planeta noastra. In asa fel am ajuns aici.
-Maine dimineata atunci ne pornim. Barry are o datorie fata de mine si o voi folosi pentru tine. Acum plec. Pa.
-Unde? glasul lui Damian din bucatarie ma face sa regret ca am spus cuiva ca plec. Tu nu trebuie sa fii examinata de multi doctori pentru a gasi tratament indiferentei tale si dupa sa devii o fetita exemplara deoarece ai inteles greselile tale.
-Nu. Eu plec sa ma bucur de luna mai, ii raspund cu un zambet pe buze ce il irita.
Deschid usa si brusc zambetul dispare. Nu trebuie de jucat spectacolul fara spectatori. Merg la parcarea lui Bruce savurand linistea. Trebuie de vizitat o persoana. Persoana ce ma cunoaste...
*Selina*
-Ea a plecat! striga Damian si respir usurata luand laptopul Helenei.
Merg in salon si incep sa scriu parolele ce le-as pune la un lucru plin de secrete.
-Pot scoate parola daca pun acest stic la calculator, aud glasul lui Bruce din urma mea. Draga, mi se pare ca nu vom gasi nimic.
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AventuraGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...