Oameni nebuni

146 15 0
                                    

Revin de afara punand o guma in gura. Deja toti sunt imbracati in haine de zi.

-Cabinet sau pe canapea? Nu conteaza. Pot sa stau si in picioare. La subiect. Eu nu sunt impotriva la aia ca voi fi ruda oficiala cu familia Wayne. Eu o voi vizita cateodata pe mama. Casa noastra este inchiriata de Moon cu Stone si Lucy. Eu am un apartament nou, imi pare bine de nunta voastra, poate voi veni. Pa.

-Ea tot timpul e asa grabita? intreaba cel mai mic baiat.

-Da, Damian, ea tot timpul se grabeste pentru a merge la antrenamentele ei. Ce mai faceai zilele astea cat timp nu vorbeam? Imi era dor de tine, Helly.

-Nu imi spune Helly, spun enervata. Nimic. Mi-am instalat in sistema apartamentului pe Annette. Cu Jerome ne distram. Acum pot pleca acasa? Am planuri pentru amiaza acesta.

-Domnisoara Death, este timpul pentru gimnastica.

-Death? intreaba Bruce uimit.

-Trebuie inca de imbunatatit a ei lucruri. In public trebuie sa-mi spuna Domnisoara Wayne sau Domnisoara Kyle. Eu am familie dubla. Si da, eu sunt Death. Imi pare bine de cunostinta, Batman, Nightwing, Red Hood, Red Robin, Robin si Catwoman. Credeti ca nu stiam despre voi, Bat-family? Este usor de descoperit prin asemanarea buzelor, irisului, a structurii ochilor si a fetei, a da, si a parului. Este foarte usor de descoperit cine este sub masca. Luand si in cosideratie si faptul ca tot timpul cand dumneavoastra sunteti la un eveniment si se petrece ceva in oras, voi dispareti de la eveniment. Miracol. Acum scuzati-ma, am programare la cosmetolog. Trebuie niste vitamine pentru a-mi trece mai repede vanataile. Mama, daca ceva, te sun.

Imi suna telefonul si eu ma grabesc sa ies. Jerome.

-Da, eu acum am fost la mama si m-am impacat cu ea si deja m-am eliberat. Merg la cosmetolog si dupa poate ne intalnim la o cafea?

-Nu stiam ca cu fratele meu sunteti buni prieteni.

-Rose, esti in oras? Mi-a fost dor de tine! Stop. De unde ai telefonul lui Jerome?

-El a venit infuriat in apartamentul lui, unde si eu traiesc, si a pus telefonul pe masa. El este in camera si ceva bate. Ce mai faci?

-Merg la cosmetolog sa-mi scape pielea de cicatrici si vanatai. Tu ce faci? Cum invatatura? Imi este atat de dor de tine! Mai ales cand sunt acum in ambuteiaj, spun si ne radem. Poate dupa vin la voi si bem o cafea? Aduc tort...

-Doar pentru tort nu-ti pot refuza. Mama ta ne-a invitat familia noastra la nunta ei. Cu cine?

-Cu tatal meu, biologic tata.

-Wow, trebuie neaparat sa-mi povestesti despre tot. Aud pe Jerome venind dupa telefon, inchid de nu ma omoara.

Imi inchide si eu ma parchez langa spitalul Nr.15. Eu il sponsorizez si ei stiu cine sunt, toti sunt platii de mine si sunt persoane de incredere. Salut sora medicala de la receptie si ma ridic la etajul 3 unde este cosmetologul meu iubit. Intru in cabinetul pustiu si vad barbatul ce ma ajuta sa raman fara urme de la vanatai sau rani.

-Salut, Helena! Iarasi ai venit sa te vad cat de frumoasa esti?

-Vreau sa nu-mi ramana cicatrici de la ranile acestea. Si de vanatai sa scap mai repede.

Ma pune pe scaun si ma examineaza amanuntios. Mainile si picioarele si mai mult timp decat fata. Imi zambeste si merge la masa lui.

-Nu iti vor ramane cicatrici, iar pentru lecuirea vanatailor mai repede iti voi scrie cateva pastilute. Iti vor intari organismul.

Imi da o foita si eu zambesc dupa plecand. Merg la magazin si dupa la Jerome acasa. Bat la usa si astept ceva timp pana nu aud cum alearga Rose la usa. Imi deschide si sare in brate.

Gotham Volumul Nr.IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum