Au vopsit-o inapoi in blond... Ii sta mai bine cu blond decat negru si rosu.
Destul de bine ii sta in haina aceasta alba unde ii sunt legate mainile.
-Salut, domnule si domnisoaro. Cu ce ocazie ati indraznit sa veniti la mine? Eu nimic nu stiu.
-Tu o stiai pe Death?
-Poate...
-Daca ne vei spune cine este sub masca tu vei putea avea un mic bonus de la noi, spune Jim si eu chicotesc.
-Ea este o fata. Este roscata si isi pune peruca. Foloseste multa pudra pentru a astupa pistruii si poarta lentile de contact carii care astupa irisul albastru. Este de statura mica-medie. Nas micut si buzele sunt mari si rosii. Are tattoo.
Se ridica si pleaca pufnind si eu ii dau lui Lucy din ochi si ea imi zambeste. Merg dupa James.
-Ce e?
-Sunt atatea fete cu acestea criterii. Peruca, pudra, lentile de contact, toate acestea ascund adevarata fata si e imposibil sa gasesti persoana.
ll sarut pe obraz si ii zambesc.
-O vei gasi, spun incet. Eu cred in tine.
Imi place sa petrec timpul cu el. Parca el este o persoana ce ma iubeste, de ce parca... El ma iubeste... Fiecare a lui atingere ma face sa tresar si sa ma indoiesc ca planul meu este atat de ideal si ca eu nu ma indragostesc de el. De ce viata este atat de rea? Eu nu vreau aceasta... Eu nu vreau sa simt ce e iubirea deoarece voi afla cine este punctul meu slab acum... Mama era dar acum... Eu nu am dreptul sa ma indragostesc, asa a spus Pingu, eu voi fi slaba daca voi iubi pe o persoana. Daca as putea as stinge toate sentimentele legate cu dragostea. Nu vreau sa fiu slaba. Poate mai bine sa termin cu prosteala aceasta acum pana ce nu va fi prea tarziu...
Ajungem la ascensorul si ma tine de mana pana trecem in cabina. Iau mana din mana lui si el ma priveste uimita cat timp eu privesc in podea.-Jim... Trebuie sa vorbim... Eu... Tu... Noi... Noi trebuie sa ne despartim. Suntem prea diferiti si avem diferite planuri pentru aceasta scurta viata. Nu vreau sa ne ducem la fund unul pe altul. Iti vei gasi dragostea vietii tale si vei uita de mine. Eu... Eu cred ca tot imi voi gasi candva iubirea aia ce toti ne-o dorim... Te rog, nu ma urmari, nu ma suna, nu iti aminti de mine... Ne va fi mai greu amandoi sa uitam unul de altul daca asa va continua, spun abtinandu-ma sa plang. Esti un baiat bun... Eu sunt alta. Sunt altcineva decat crezi... Eu nu te merit. Nu merit langa mine astfel de persoane. Fii fericit, James Gordon... Imi pare rau...
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AdventureGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...