Sara

58 12 7
                                    

-Eu am 3 politisti impuscati in cap si unul in umar! striga vesela si beata moarta Lucy.

-Eu am 2 in picior si 2 in cap! Stone cu sticla in mana se joaca cu boomerang-urile. Death, tu cati ai?

-Am... 4 in cap impuscati, 2 morti de la contactul cu lasso-ul si unul inca se zbate, le raspund dupa ce ma concentrez.

Stau pe acoperisul ambulantei langa Jerome si Jess ce examineaza cele furate. Moon plictisita cu Thorny ce impatureste masinile politistilor cu radacinile ucigatoare stau pe jos. Rose se ocheste intr-un politist cu arbaleta si drept in frunte il nimereste.

-Eu am 3 in cap, unul in picior si altul in burta.

Chocotim de la copilaria noastra. Nu am baut mult, dar ne place sa ne prefacem morti de beti. Jerome gaseste o coroana in bijuterii si imi da jos gluga punandu-mi coroana de aur cu rubin.

-Printesele trebuie sa aiba coroane, spune si eu zambesc inocent sub esarfa. Ura printesei Gothamului!

-Ura printesei Gothamului! Ura printesei Gothamului! toti in cor striga si eu chicotesc.

-Stop, se pare ca aud sunetele motoarelor, le stric toata dispozitia vesela momentan. Banda de lasi inca nu se preda. Va trebui sa facem totul in plina forta. Ambulanta sa nu fie luata din loc de ei in nici un caz.

Imi scot coroana si imi pun gluga la loc. Ma cobor de pe acoperis si merg spre intrarea mall-ului unde ne-am oprit. Trebuie ceva sa iau de acolo. A cazut un cutit din buzunar. E cu amprente.
Alerg pe scari la etajul doi si examinez podeaua luminata doar de lumina lunii din ferestrele de pe acoperis. Iau cutitul si vreau sa ma intorc inapoi, insa observ o silueta neagra intr-un colt ce ma urmareste cu atentie. Corpul incepe sa se miste spre mine si eu instinctiv incep sa merg mai repede spre scari. Umbra aceasta alearga dupa mine si incearca sa ma ocheasca, insa este prea lent pentru mine. Ma intorc si ii dau un pumn in obraz cu toata puterea. Carnea mainii mele este lipita de manusi si presimt ca e o bucata de carne inabusita si prajita. Il dau pe acel cineva cu capul de balustrada ce proteja vizitatorii mall-ului sa sara de la al doilea etaj in jos. Il impinge in sticla de la un bar si dupa il trag pe tejgheaua plina cu pahare ramase murdare. Nasul lui e nimic dupa ce ii fac cunostinta cu peretele si sunt gata sa ii sucesc gatul, dar el preia controlul si ma arunca de la al doilea etaj la primul.

-Nu prea joci cinstit, spun si ma ridic de pe cioburi, dar el ma ia si imi rupe mana lovind-o cu ceva de fier. Auuuu! Glumesc, eu nu simt durerea, dar presimt ca e dureros. Vom incerca pe tine acum aceasta.

Ii dau cu piciorul in cel mai sensibil loc al barbatilor si zmuncesc bucata de balustrada din mana. Ii bat mana pana ce se dezlipeste de corp si o arunc in alta parte a mall-ului. Ii fixez capatina ce scoate tipete si urlete cu cizma si sunt gata sa iau din loc si capul victimei ca in golf.

-Niciodata nu incerca sa fii erou, pustiule, ii soptesc si el inceteaza sa zbiere.

Ii scot capul si dupa acot sticluta lui Moon ce imi vindeca totul si iau cateva picaturi. Mana este ca noua. Parca de la magazin numai ce am luat-o. Ies din mall si desfac mai bine zis biciul din mana stanga decat lasso-ul si iau de gat pe Damian, aruncandu-l in cladirea apropiata. Il infasor cu grija pe Damian pentru ca sa nu fie ranit. Imi place de el si il socot unul din cei mai de treaba frati. In picior nimereste o sageata rosie si eu il privesc cu ciuda pe Red.

-Deja ma saturi, Roy.

Ceilalti se bat mai intensiv cu Batman, Green Arrow si Flash cu elevii lor, dar doar Red pierde timpul pe sinucideri. Imi scot sageata si o arunc jos. El ma priveste infricosat si se da instinctiv in spate cu arcul inca in mana.

-Tu stii ce se intampla cu cei ce sunt prea increzuti in sine? Mor in chinuri.

-Tu l-ai ranit grav pe Jason, imi spune argumentul lui pagan de a ma ataca. Tu esti fara inima.

Gotham Volumul Nr.IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum