Astfel devii raufacator

159 17 3
                                    

Am insomnie. Stau ghemuita in pat si privesc intrun punct inexistent. Azi am decis sa ma cobor la primul etaj, la bucatarie, si sa hranesc pisica, unica sansa de a ma scula din pat este de a o hrani pe Anfisa. Podeaua de sticla rece ma face sa tresar un pic pe scari. O hranesc si dupa imi torn whisky si merg inapoi la scari. Cineva bate la usa. Mult timp ma gandeam daca merita sa ma apropii de usa sau nu. Offff... Imi trag tunica mai jos si deschid usa. O inchid inapoi dar o opreste mana lui Jerome.

-Serios? Tu vei sta toata viata ta aici?

-Pleaca. Nu imi trebuie dadaca ce ma va face sa uit de aia ca mama a murit din cauza mea.

-Macar vina la sedinta sa nu zica lumea ca tu ai murit.

Ma ridic la etaj si aud cum pufneste si pleaca infuriat. Ma asez pe scarile albe si meditez un pic. La sedinta voi merge, ma voi preface ca nu imi este totuna de oras.
Ma imbrac in ceva mai frumos si imi prind parul nespalat intr-o coada.

Ajung la primarie si observ lumea ce ma asteapta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ajung la primarie si observ lumea ce ma asteapta. Ma strecor printre oameni si ajung pe scena de lemn vechi ce scartie de la fiecare pas. Ma apropii de microfon si dupa o minuta in care ma incurajez singura pe mine incep sa iau in mana microfonul.

-Buna ziua, dragi cetateni ai Gothamului, scuzati-ma ca am lipsit acestea zile, am avut probleme in familie. Stiu, multi au crezut ca m-am sinucis sau pana la sfarsit killerii m-au omorat dar nu, eu nu sunt ca ceilalti primari. Eu nu voi permite sa distruga acest oras deoarece nu imi este totuna de el, la fel ca si voua. Nu voi permite ca Joker, Harley, Death, Catwoman, Jerome acelasi Batman, Red Hood si Nightwing sa ne distruga orasul. Toti sunt egali. Toti au omorat oameni, oameni si dupa ne clarificam care oameni. Politia va fi dotata cu aparatura necesara pentru a prinde acesti infractori. Ajunge cu haosul.

Termin discursul si lumea imi aplauda iar eu plec de pe scena. Cat de incezuta poate fi vorbita minciuna. Ajunge cu depresia aceasta inutila. Trebuie sa beau. Excelent... De la depresie simpla trecem la depresie alcoolica. Intru intr-un club deja sponsorizat de mine dar nu de Pinguin. Acolo stau si privesc televizorul Nightwing si Red Hood asteptand comanda lor. Localul ziua este pustiu dar nu este inchis din cauza la asa oameni nebuni ca mine si ei doi.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Gotham Volumul Nr.IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum