Peripetii

122 17 3
                                    

-Adica? Este o gluma? Nu este foarte hazliu sa spui ca eu sunt furata, spun si ma ridic sa plec din camera. Da-mi drumul, spun cand acesta ma opreste si ma impinge inapoi in camera.

-Jerome nu a permis sa iesiti din camera. Asteptati pana va veni seful.

Vreau sa trec dar imi pune o injectie, calmant dupa cate se pare. Muschii mi se relaxeaza si pleoapele se incleie. Cad jos dar aceasta maimuta ma prinde aproape de podea si eu adorm.
De ce dupa calmante ma doare capul de parca sunt o betiva cu mahmureala dimineata? Ma ridic in fund si imi frec ochii.

-Strans dormi dupa calmante... Deja este seara tarziu. Adica cinci seara dar acesta nu schimba nimic.

-Care naiba furt? Dezcatuseaza-mi mana acum! strig si arat la mana stanga cu 3 catuse. Eu nu-ti sunt catea!

-Dupa cum hamai acum semeni leit! Opreste-te si ascultama. Tu imi trebuiesti la moment si stiam ca nu vei accepta aceasta si am decis pe adevaratelea sa te furam. Unicul minus este ca ai 70% din 100% ca vei muri la sfarsit, dar important ca vom fi impreuna ultimele momente, spune si se rade iesind din camera.

Nu este nimic imprejurul meu. Doar un pat si gata. Nu sunt nici macar ferestre. Ramane doar planul b, cel dureros. Imi fac mana ca clestele crabului si incerc sa-mi scot mana scotand din loc osul degetului mare. Ce doare! Va trebui sa merg la Moon sau Thorny ca sa imi repare degetul rupt. Rup o parte din maiou si o pun in mai multe si o pun la gura sa nu tip de durere. A doua este gata! Auuuuuu!!! Cand iti rupeau coastele nu spuneai auuuu... Acum pentru un deget tu te plangi ca copilul! Rusine! Poti incuraja cand trebuie, sizofrenio. Trag brusc mana si strang carpa in dinti. Mana este libera. Scot carpa si leg mana ca sa o pot duce pana la destinatie. Iau lampa din alt colt a incaperii ce sta pe dulapior. Usa este inchuiata. Este de lemn si o voi putea da jos. Ma dau in spate cu un pas de la usa si dupa dau cu piciorul in ea, alaturi de manerul vechi, cu toata puterea. Bucata de lemn ce unea supreafata usei de maner zboara si usa se deschide eu iesind usor. Aud pasi grabiti si eu alerg la usa care dupa cate se vede duce la libertate. Ies afara si vad padure ce se pare nesfarsita. In dreapta, padure, in stanga, padure, inainte, padure, in spate, logic tot va fi padure. Alergam in stanga atunci. Predate! Tu nu vei putea sa iesi din padurea unde sunt lupi si nu stii drumul macar. Daca nici nu esti in Gotham?! Inervezi. O ora se pare ca alerg cu mana bandajata ce a amurtit de la durerea non-stopa. Deja innopteaza. Se pare. Imi e foame! Mananca degetul ce l-ai rupt! Ha ha ha, ce hazliu. Sarcasm... Ce desteapta esti! Ma opresc langa un copac si imi iau rasuflarea. Se pare ca ceva mi-a intrat in picior si sangereaza. Excelent! Am pe picior invalatocita urzica. Merg mai departe dar cad in genunchi obosita. Incerc sa ma ridic dar...

-Domnisoara Helena, ma auziti? Helena...

Vad pana ce in ceata doctorul ce imi pune o injectie in sacosa cu preparat ce nimereste in vena cu ajutorul cateterului.

-Ce este aceasta, soptesc si vreau sa ma ridic dar durerea muschilor ma tinteste la pat si doctorul nu-mi permite. Ce s-a intamplat? intreb cat sora medicala ma ridica mai sus si vad ca pe mine sunt mai multe canale si in nas observ canal.

-Ai degetul mare rupt, ai avut urzica pe picior ce ti-a provocat febra si slabiciune. Consumi droguri? Supradozarea de droguri si de calmante, imi spune iar eu il privesc mirata. Clar... Te-au gasit politia in padure, este deja frig noaptea in padure si daca inca cateva ore dumneavoastra erati... Acum totul este bine. Cateva zile si totul va fi ideal. Politistii sunt gata oricand sa asculte ce s-a intamplat, sunt dupa usa si asteapta.

-Eu acum trebuie sa plec, spun si incerc sa ma ridic sprijinandu-ma de dulap dar nu nimeresc cu mana coltul si mai cad.

-Maine deja veti putea sa mergeti. Sunteti slabita si miscarea intensiva va va provoca ameteli si lesin. In curand va veni sora medicala sa scoata firele ce controleaza starea organismului.

Ma paraseste si raman singura in salonul sur deschis. Rup firele de pe mine si le arunc jos si incet ma pun pe marginea patului. Ma privesc in oglinda de pe perete si scot de la nas. Ma ridic si desculta ies din salon tinandu-ma de perete. Ies din salon si merg incet pe hol. Ma opreste sora medicala cu fiul lui Gordon, James Gordon, are nume in cinstea tatalui sau.

-Domnisoara, nu aveti voie sa iesiti din salon

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Domnisoara, nu aveti voie sa iesiti din salon. Sunteti slabita, imi spune sora medicala iar eu mai cad insa ma prinde James, el nu ma stie dar eu auzeam de el de la mama...

Ma ia in brate ca pe mireasa si ma duce inapoi in salon.

-Mie imi trebuie sa...

-Trebuie sa va odihniti, spune el cu o voce ragusita, extrem de sexy. Sunteti in stare de a spune ce s-a intamplat cu domneavoastra?

Eu niciodata nu spuneam ca in ultimul timp am sentimente fata de Jerome.. Ma atrage lucrurile imposibile si cand le iau, pierd interesul. Indragostita nu pot zice ca am fost, ma atrage la persoana dar inca nu inseamna ca il iubesc.

-Da, spun privind in ochii lui albastri.

Ma pune pe pat si sora medicala ma inveleste cat timp James se face comod in fotoliu de langa usa si langa se aseaza colegul lui de lucru.

-Ce tineti minte din cele intamplate si...

-Condoleantele mele fata de moartea tatalui. Il stiam ca pe un batran ce imi dadea cate o bumbonica cand veneam la mama la lucru, mama lucra ultimul timp detectiv, partenera lui Jim. Eu am vazut cum el...

-Wow...

-Jerome l-a omorat... Am venit sa vorbesc pe o tema cu el si... Jerome m-a vazut si injectat ceva in mana si dus in masina de politie. M-am trezit intr-o incapere fara ferestre cu 3 catuse pe mana stanga. Eu am studiat cum se poate scapa de catuse si mi-am directionat degetul mare in palma pana ce osul s-a scos din loc sau rupt. Am distrus usa si mi-am luat lampa ca protejare. Am alergat o ora in stanga de la casa si dupa am simtit o oboseala brusca si...

Niciodata nu intelegeam de ce parfumul barbatesc este mai placut ca cel feminin.

-Ati ajuns aici, continua propozitia colegul lui.

-Jerome ceva ti-a spus? El a filmat cum va tine legata pe scaun si a spus ca te va omori la miez de noapte daca nu vom aduce un milion de dolari.

Este un dobitoc. Imi provoaca dizgust. Tu pana acum nu ti-ai dat seama ca e nebun? Esti mai proasta decat am crezut.

Gotham Volumul Nr.IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum