Te urasc!

51 12 0
                                    

Acul de la seringa imi provoaca durere doar de la atingerea de pielea mea. Simt cum preparatul este in venele mele si parcurge drumul spre inima.

***

In ceata vad siluete ce alearga in jurul meu cu diferite preparate.

-O pierdem!

***

O campie verde. Pe cerul curat sta soarele raspandind caldura. In peisajul acesta o vad in departare pe Sara, iar in alta parte pe Jim. Amandoi ma cheama la ei.

***

-Din gura ei curge sange! Ea moare! Se zbate inconstienta!!!

***

Ma trezesc slabita si privesc in jur. Sunt in patul meu moale si langa mine este o picuratoare. Pe scaun sta Zoe adormita. Imi scot cateterul din vena si pasesc atent langa ea. Ameteala imi incetineste mersul. Ating mana si nu mai simt muscatura. Imi e foame. Ma cobor spre bucatarie si ma privesc in oglinda pentru a confirma faptul ca nu am devenit zombie. Sunt doar infometata. Este 6 a.m. si eu deja sunt treaza. Un lucru normal. Danielle cred ca e inca in subsol. Merg incet in subsol si le vad pe doctoritele mele.

-Helena! Tie inca nu ti se poate sa te ridici! Tu ai avut oprirea inimii o data si a doua oara erai aproape de aceasta, imi spune Thorny indignata, iar dupa ma imbratiseaza strans. Nu trebuia sa te impunem la acest experiment.

-Macar am descoperit antidotul, imi strecor mainile sub vesta ei.

-Daca era alt cineva, nu era sa reziste asa ceva. Ea are corpul mai puternic decat alte persoane din casa aceasta. Deja maine Freddy totul ca dezgheta si vom provoca o ploaie cu antidotul. Toti vor fi vii.

Mergem sus si Moon ne face niste sandwich-uri cu sunca, eu stiu sa gatesc in casa aceasta doar.

-Dificil a fost cand am inteles ca la tine corpul e sub influenta calmantelor ce ascundeau simtomele adevarate... Iar doza ce am introdus-o in vena ta a fost concentrat si de aia au fost niste probleme. Acum totul va fi nedureros la ceilalti. Tu deja dimineata vei putea trece la lucrul tau, imi spune Danielle si zambeste. Eu am facut toate problemele tale, Helena, si maine plec acasa in Franta. Desigur ca cu avionul tau personal.

-Mersi, ii soptesc. Unde sunt ceilalti? E prea liniste pentru o casa plina de adolescenti raufacatori de 18 ani.

-Tu ai dormit... In jur de o saptamana. 5 zile noi te duceam in coma deoarece transformarea in zombie era aproape gata... In aceasta saptamana au fost prinsi multi dintre noi si dusi in Arkham. Freeze, Kiko, Rose, Lucy, Jerome si Stone. Batman e mai sever decat era candva. Flash, Green Arrow si Red Arrow prind criminalii ramasi si ii duc in Arkham.

-E Arrow si Speedy.

-Nu conteaza. Eu vorbesc despre viitorul nostru, dar tu spui despre poreclele lor. Ei ieri au luat-o pe Jess! Tu inca esti slaba si te pot prinde usor. Pe noi in doua secunde! imi zice Moon pierduta.

-La 11 a.m. ne clarificam cu totul.

Merg si imi fac un dus fierbinte. Ma invelesc cu un prosop si ies din baie, dar ma da jos corpul rece si aproape gol a lui Freddy.

-Salut, imi intinde mana pentru a ma ajuta sa ma ridic. Deja te-ai trezit si esti destul de vie. Felicitari!

Ma imbratiseaza, dar eu doar stau si simt racoarea de la corpul lui mort, aceasta nu a fost o metafora sau alta figura de stil, corpul lui e chiar mort, inima nu se bate si aproape nu respira.

-Pregateste-te, noi astazi mergem sa stropim monstrii aia. Eu voi urmari procesul daca merge dupa plan sau nu.

Merg in camera mea si observ ca deja este 9 a.m. si eu inca nu sunt gata. Ma cobor spre subsol, dar ma opresc vazand-o pe Danielle cu bagajele gata.

Gotham Volumul Nr.IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum