Originalul tot timpul e mai bun decat copia

60 12 2
                                    

-Sa strangi papadii?

-Sarcasm?

-Ma stii destul de bine, spun si zambesc fals si ea imi raspunde gestului. Daca tot esti asa de prietenoasa, adu-mi esarfa mea.

Ea ma priveste mult timp si dupa isi pune holograma de Jerome si iese din camera. Dupa 5 minute revine cu esarfa mea si tot costumul.

-Cu ce te va ajuta acest material?

Imi pun esarfa in locul mastii de aer si aprind toate functiile si ma imbrac in costumul meu. Acum se vede care este diferenta dintre mine si ea. Ea este mai proasta ca mine. Dupa cateva respiratii adanci a preparatului lui Moon ce imi reface corpul la normal imi scot esarfa pentru cateva momente si ma ridic din pat apropiindu-ma de ea.

-Eu inteleg ce diferenta e intre noi, spun si imi pun inapoi esarfa pentru a continua tratamentul corpului meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Eu inteleg ce diferenta e intre noi, spun si imi pun inapoi esarfa pentru a continua tratamentul corpului meu. Tu esti naiva, draga copie.

O iau de par si o lovesc cu capul de perete.

-Stai! Tu nu esti de pe Earth 1. Ea are ochii albastri. Ca si toate. Tu ai ochii caprui. Tu esti de pe Earth 0. Mai usor sa te omor va fi! O amarata diferenta dintre original si copie. Eu voi fi originalul daca te voi omori.

Ma loveste peste maini si ma impinge in usa si iesim din camera. Se pune peste mine. Nu astazi, fetito, nu astazi! Ne rotim pe hol si ma ridic sus si rup o bucata de lemn din balustrada apropiata.

-Vin-o la mama!

Vreau sa ii infing lemnul in piept, dar ea se da la o parte.

-Esti mai slaba decat m-am asteptat!

-Poate de aceea ca eu o saptamana in urma inca un pic si muream?!

Ma ia de cap si ma loveste cu putere de perete si dupa imi scoate esarfa. Ii dau un cap in nas si ea se da la o parte. Ma rotesc si cu toata puterea ii lovesc tampla ea cazand jos.

-Ce se intampla aici? intreaba tata uimit.

-Tata, iubitul meu tata! Ea incearca sa ma omoare. Este o copie amarata din alta galaxie.

-Esti proasta?! Nici macar nu te-ai invatat sa ma copii la comportament! Eu niciodata nu ma umileam in fata lui!

Ii trag o palma si ea insangerata cade jos.

-Originalul tot timpul e mai bun decat o amarata copie.

O iau de gat si o ridic sus.

-Pa, Huntress. Mi-a parut bine sa te cunost. A da, desigur ca a fost o minciuna propozitia anterioara.

Sunt gata sa o omor, dar ma iau de la ea Dick si Jason cu greu.

-Eu trebuie sa o omor!

-Nu.

Ma leaga de scaun langa ea si se dau la o parte.

-Selina, tu cumva nu ai avut gemene? intreaba Tim si rade cat eu si Helena Nr.2 ne dam ochii peste cap.

Gotham Volumul Nr.IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum