Nu vreau sa te vad

67 14 1
                                    

Ma trezesc somnoroasa fiind orbita de razele de soare. Vreau sa-l ating pe Jerome langa mine insa nu e. Ma ridic din pat si dupa ce imi fac un dus si imi usuc parul ma cobor intr-un maiou imbibat cu parfumul lui. O observ pe Jessica pregatindu-se sa picteze ceva. Ma observa si imi zambeste.

-Te-ai trezit! Jerome este pana la tatal tau cu mama. Eu sunt Jess, spune vesela si imi intinde mana.

-Stiu, Jerome mi-a spus de tine. Sunt Helly, incantata de cunostinta, ii strang mana si zambesc.

-Exista diferenta dintre aia si asta Helena, spune si ne radem. Vrei ceva de mancare?

-Nu. Ce vrei sa pictezi? Ai deja o pictura? intreb si iau patura de pe portretul lui Jerome.

-Trebuie sa sterg tigara. El nu fumeaza.

-Fumeaza. Cand e enervat.

Iau cutitul si privesc in frigider daca ceva este bun. Intra grabit Jerome in apartament dupa o minuta in care isi ia rasuflarea ma ia de mana si ma duce la o parte de cutit.

-Unde ma duci? il intreb vroind sa ma eliberez din stransoare insa in zadar. Vreau sa mananc.

-Acum te asezi pe acest scaun.

-Nu vreau!

-Acum!

Ma asez cu forta si me examineaza.

-Raspunde-mi cinstit. Simti sentiment de a omori pe cineva?

-Nu... Da-mi voie sa imi fac salata mea!

Imi ia fata in palmele lui si ma saruta. Ma ridic si il privesc straniu. Iau cutitul si incet sa tai diferite legume pentru salata.

-Helly, te voi desena pe tine!

-Nu, spun rece.

-De ce? ma intreaba Jerome.

-Nu cred ca se va primi ceva bine.

-Pana ce nu incercam nu aflam, spune Jess si eu dupa ce o privesc serios ceva timp accept. Te vei aseza aici. Te pui in orice pozitie vreai sa te pictez.

Ma asez pe scaun si ma pregatesc sa stau o ora sau doua pe scaun. Urasc cand ma picteaza. Ma doare fundul de durere.

-Gata. Primeste lucrul.

-Arata frumos, spune Jerome.

Ma ridic si ma apropii de tablou.

-Trebuie sa plec

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Trebuie sa plec.

-Unde? ma intreaba Jerome.

-La mine acasa. Eu acolo traiesc. Ma imbrac in ceva normal ai dupa merg la mama, vreau sa o vad.

-Vin cu tine.

-Nu!

-Da. Doar incearca sa ma opresti.

Gotham Volumul Nr.IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum