Intru infuriara in spitalul sponsorizat de mine si arunc in mana sorei medicale geanta cu arme.
-Ma intorc! Unde e Sam? In sala pacientei aduse astazi cheama-l!
Deschid usile holului si vad in sfarsit trupul verzuiei ce e cu aparate de mentinere a vietii in jurul ei. Ma apropii de pat si aud pasi venind in spatele meu.
-Dupa teoria probabilitatii care e sansa ca ea sa supravietuiasca?
-Foarte putin probabil. 1 la 10000. Ea pana diseara nu cred ca va tine.
-Atunci acum va veni timpul de omor.
Iau foarfeca din buzunarul halatului medical a lui Sam si tai canalul ce ajuta plamanii ei sa respire.
-Felicitari cu razbunarea implinita.
-Mersi.
Ies din salon cu zambetul pe buze fiind cea mai satisfacuta persoana din lume si imi iau geanta. Ce bine ca nimeni nu e pe hol deoarece nu ar credea ca pot fi atat de fericita la spital. Imi chem motocicleta pentru a ajunge acasa si de acolo sa merg la petrecere. Ajung in clubul meu deja, Pingu mi l-a cadonat de ziua de nastere.
-Sa inceapa distractia! strig si toti imi striga raspunsul afirmativ.
*Jason Todd/Red Hood*
-Tu asa ai facut-o de rea!
-Nu e nimic ca tu ai lipsit in viata ei 17 ani?! Si cand ai venit, nuuuuu... Ai dat buzna in viata ei! Cand ai dat buzna in viata ei ai inceput sa o schimbi! Tu esti vinovat! Cu mine nu se comporta asa!
-Tu nu mi-ai spus de ea si inca eu sunt de vina?! Este gura! Ai rasfatat-o si ai educat-o in grupul ala de nebuni!
-Ei macar i-au inlocuit tatal ce nu poate nimic sa faca inafara sa strige la nimeni!
Toata casa se aude cearta lui Selena si Bruce. Noi patru stam pe canapea si ne plictisim.
-Dar eu sunt de acord cu ea, spune Damian. Are motiv de a o omori pe Jockes si bine a facut ca a omorat-o. I-a omorat sotul, a vrut sa ii ia locul, se da mare si tare...
-Voi cum vreti, eu plec sa ma distrez. Spuneti-i lui Bruce ca nu trebuie sa ma astepte. Pa, le spun si ma ridic increzut in sine ca azi voi avea o fata fierbinte in pat.
Imi iau jacheta si plec spre clubul apropiat si foarte popular dupa spusele prietenilor ce ma insoteau.
-Cum la tine? ma intreaba Friederich, cel mai mare din gasca si "cel mai dorit burlac din Gotham"- asa se descrie el.
-Sor-mea iar a facut probleme. E o fata doar cu probleme in viata. E un fel de Bad girl. Acum se cearta din cauza ei parintii.
-Cati ani are frumusetea? ma intreaba Friederich cu un zambet pervers.
-18. E aproape cea mai mica din familie, dar are deja si Lamborghini aventador, si motocicleta, si doua apartamente in zgarie nori, si o vila enorma la marginea Gothamului. Are si un robot facut de ea.
-Daca o invitam la petrecerea noastra? Zi numele ei.
-Helena Wayne. Si acesta este clubul ei ce a fost cadonat de ziua ei de nastere.
-Ea e sotia lui James Gordon mai mic?
-A fost...
-E bogata si desteapta?
-Da...
Intram in club si observ cum dansatoarele danseaza la bara.
-Nu...
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AdventureGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...