-Inteleg ca e greu de crezut, dar am martori! striga Damian disperat spre fratii lui si arata spre mine cu Danielle. Ei au vazut ceea ce am fazut si eu! Sunt zombie in oras! Trebuie sa salvam Gothamul, sa ne faca statui din aur si sa ne declare salvatorii Gothamului pe vecii vecilor!
-Te-ai uitat prea mult la "The Walking Dead", Damian! Care naiba zombie? Inteleg ele sunt duse cu pluta, dar tu inca esti in mintile tale!
-Noi daca ceva suntem prezente inca aici, ii intrerup dupa ce termin sa examinez bratara din perle. Eu nu cred ca sunt zombie, dar nici oameni simpli ce au asa jocuri erotice. Adu un calculator, Grayson, si iti arat ce am descoperit pe camerele de luat vederi.
Pufneste si se ridica la etaj sa aduca un laptop, insa dupa cate se pare el va veni la anu cu ceea ce ne trebuie. Roy sta suparat si se joaca la televizor cu o consola de jocuri performanta. Ii zmulg cablurile din televizor si pun stick-ul USB.
-Ce naiba?! striga deranjat de actiunile mele Roy.
Pornesc video-ul si toti se aduna pe canapea.
-Ea... Il mananca? intreaba cu dezgust Tim si Roy in unison.
-Nu... Doar il sfasie pentru a ajunge la creier, insa e prea proasta pentru a sparge ceva de capul lui.
-Asa apar zombie!
-Damian! Nu exista zombie! Aceasta este o boala sau ceva de genu. Nu trebuie sa crezi in tot ce arata in seriale, ma rastesc la el si el isi da ochii peste cap. Eu v-am preintampinat. Acum eu plec sa ma apar de monstrii acestia. Danielle, noi plecam.
Zmulg stick-ul si il pun in buzunarul blugilor.
-Trebuie sa scapam de dansii, imi spune aproape in soapta Danielle. Sa omoram animalele acestea si gata.
-Mergem dupa planul cu dozele alea de medicament. Planul C va fi de omorat. B este sa stam in camera pana totul de la sine va disparea.
-Ce cauti aici? ma prinde la iesire Barry.
-Te cautam pe tine, dulceata. Astept foitele peste o zi sau obiectul ce l-ai comendat va fi mort. Eu voi mai veni aici.
Ii zambesc cat ma priveste cu ciuda si eu plec cu Danielle.
-Pentru pregatirea preparatului vor fi necesare zile in sir. Monstre. Experimente. Nu putem sa folosim planul B deoarece e prea periculor, imi spune Danielle in masina si eu respir adanc deja saturata pana in gat de orasul acesta.
-Vrei sa spui ca trebuie sa ma prefac erou? Erou? Da-mi un argument de ce nu strebuie sa stau linistita in casa si sa imi vad de treburi cat timp aia se omoara unii pe altii! de la vocea mea ridicata ea tresare.
-Ei ne vor gasi pe noi. Dupa nu vei avea pe cine sa terorizezi. Poate in aceasta multime de monstri sunt persoanele dragi tie, Helena! Sau tu deja ai uitat ca esti Helena Wayne, fata ce se socoate ingerul pazitor al Gothamului?! Tu ai decis ca Death e bine?! Fara sentimente nu se poate de trait, Helena! Ele te formeaza! Durerea din sufletul tau e tot ceva! Nu trebuie sa ascunzi suferinta aceasta!
-Eu nu am nici o o durere. Tu imi faci suferinta vorbind despre suferinta.
-Omul isi naste singur suferinta precum vulturii se ridica in aer prin
puterile lor.-Cartea lui Iov, capitolul 5. Eu stiu aceasta si ce mai departe? Nimic. Astazi merg sa impusc animalele alea. Ma voi elibera de nervi macar.
Parchez masina si plecam grabite in casa. Toti stau gramada in sufragerie veseli.
-Helly! Au venit! striga vesela Rose.
-Eu nu sunt Helly! Si nu am timp de toti. Zombie apocalipsa este in oras, iar ei se bucura de... Salut, Kiko, Zoe, Freddy si Frezze. Alegeti-va camerele si petreceti vremea cum va doriti. Doar eu trebuie sa imi bat capul de tot, spun sub nas si plec in subsol.
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AdventureGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...