A trecut o luna de la ziua cand am aflat ca mama are iubit, mire deja. Ma trezesc ca de obicei la 5 dimineata, ce ironie ca la 7:30 nu ma trezeam niciodata cand venea vorba de scoala dar la 5,6 cu usurinta. Ma spal si imi imbrac costumul sportiv si imi leg o coada de cal. Ma cobor pe scari si o vad pe mama cum se pregateste de munca.
-Astazi vii tarziu? o intreb si imi leg sireturile inca o data la papuci.
-Eu nu merg astazi la munca, merg sa petrec ziua cu...
-Cu incognita, spun sarcastic.
-Esti la amiaza libera? El vrea sa faca cunostinta cu tine si sa iti prezinte familia sa. Eu mult i-am povestit despre tine.
-Dar eu nici numele nu-l stiu. Voi vedea. Te voi suna la amiaza sa-ti spun daca pot sau nu sa vin.
Imi pun castile si ies din casa incepand antrenamentul. Freezy cu Freddy au plecat in Rusia pentru toata viata, Rose de o saptamana a plecat in Canada cu Kiko si Zoe sa invete. Thorny foarte rar iese afara, iubeste sa stea in gradina si sa vorbeasca cu florile, seamana cu mama ei. Stone se intalneste cu Moon iar Lucy, Lucy vrea sa fie ca mama ei asa ca incearca sa asculte toate regulile mele si deja cateodata incearca sa se supra antreneze. Imi suna Lucy.
-Helena, noi astazi nu putem face antrenamente, eu cu parintii mergem cu familia lui Moon si Stone in Canada. O saptamana nu vom fi. Jerome nu vine cu noi dar nu cred ca trebuie cu el sa faci antrenamente. Pa, te pup, spune Lucy si inchide eu ramanand un pic socata.
Ajung la al meu deja zgarie nori, Pinguin este in Australia pentru cateva luni si ne-a lasat pe mine si Jerome sefi. Ma ridic la sala de antrenamente si pornesc hologramele pentru a ma antrena pe persoane imaginare, robotizate. Pornesc muzica in sala si incep sa omor fara mila. Trec cateva ore si decid sa ma relaxez. Opresc hologramele si dupa ce iau cateva inghitituri din apa rece aduc in sala sacul de box. Arunc manusile in alta parte a salii si dupa ce imi masez usor manele incep sa bat sacul plin de ura. In copilarie iubeam sa vin aici cand sunt inervata si sa bat sacul. Momentul aceasta se repeta. O ora, doua, ura continua sa ramana in mine. De ce nu trece?! Mainile deja imi sangereaza dr la duritatea sacului si imi este dureros sa desfac pumnii. Continui sa bat pe acest nenorocit.
-Tie nu ti se poate sa practici lupta cand esti enervata, aud glasul lui Jerome ce se afla la tocul usii.
-De cat timp esti aici ca stii ce imi este bine si ce nu?
-Deja de jumatate de ora privesc cum tu incerci sa scapi de ura si dupa cate se vede nu se prea primeste.
Se apropie de mine si ma opreste din lupta desfacand pumnul meu insangerat. Ma doare, sau mai bine spus, ustura.
-Trebuie o trusa medicala pentru ati pansa mainile, ce bine ca tu o ai aici tot timpul.
Ma aseaza pe scaun si ia o vata cu alcool si imi dezinfecteaza ranile.
-Auch, spun brusc si dupa inteleg ca nu am spus aceasta in minte.
-Ce s-a intamplat de te exteriorizezi pe bietul sac vechi de box?
-Mama vrea sa ma cunoasca cu mirele ei, spun privind cum imi panseaza rana. Ei se vor casatori... Da, sunt fericita ca ea este fericita dar... Daca iar va fi alegerea gresita a ei?
-Adica iar?
Nu vreau sa-mi amintesc aceasta dar daca am inceput...
-Cand aveam 12 ea s-a casatorit pe un barbat. Acesta era bun, cat timp mama era acasa. Eu stiam la moment doar cu arma rece sa ma joc. Intr-o zi el a venit in camera mea si... A incercat sa ma violeze... Eu cu greu l-am dat jos de pe mine si l-am omorat cu lampa de pe dulapior. Mama cand a venit m-a gasit plamfamd si el mort. Pinguin de atunci a inceput antrenamentele in batai si mama nu a mai vrut sa aiba cu cineva relatii serioase. Ea nu stie sa examineze persoanele, eu inteleg fiecare cum este, psihologie.
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
PertualanganGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...