Nu pot sa cred ca el poate fi viu. Ies din holul ce ma tinea in suspans si...
-James? glasul meu ce tremura se aude in toata incaperea.
Tacere. Tacerea ce in alte zile ma omora, insa deja am trecut de stadia aceasta. Am inteles ca dragostea nu exista. Este doar o durere placuta. Eu am vrut cineva sa imi faca dureros si am primit aceasta. Nu merita sa ma zbat ca pestele pe uscat pentru ceea ce nu este.
Merg in ploaie spre casa lui Bruce pentru a omori mica catea. Intru uda leoarca si o observ pe ea stand langa mama in picioare si vorbesc.-Nu? mama ma intreaba si dupa fata mea intelege raspunsul si da capul in jos dezamagita.
Ma apropii de catea, o iau de gat si o pun la perete strangand-o tare.
-Uite, curva ce esti, luand in consideratie faptul ca brusc am o dispozitie rea, voi vorbi scurt, clar si cuprinzator. Nu imi place ca esti aici. Vei raspunde la intrebarile mele si dupa te omor fara durere, bonus din partea casei. Unu...
-Ma doare, spune abia abia deoarece o strang foarte tare si la nebunie imi place.
-Eu vorbesc! ii stang mai tare gatul. Unu, unde este Jerome?
-Deja de o luna e in Metropolis, el mi-a povestit de tine deoarece credea ca pot sa te intorc la el. A fost naiv! La fel ca si tine!
O trantesc cu capul de apropiata masa si o pun inapoi in perete.
-Pentru ca esti o curva proasta. Doi... De ce nu m-ai omorat din prima?
-Vroiam, insa imi este mila de tine. Tu plangeai dupa o persoana ce te-a inselat cu secretara ta. Tu nici nu stii daca este viu sau mort. Tu doar negi sentimentele traite acum. Eu simt. Eu sunt tu. Nu merita sa imi murdaresc mainele de sange deoarece tu singura te vei omori. Tu si acum te omori. Primesti in doze mari calmante deoarece ai sizofrenie, fumezi, esti o tipica alcoolica, depresiva, te inchizi in sine, tu te lecuiesti cu ceva magie temporara iar dupa corpul tau devine la aceeasi stadie critica de traume, te supraobosesti, nu dormi aproape o saptamana deoarece esti "ocupata". Tu deja ai halucinatii. Tie doctorii ti-au mai dat cativa ani maximum si dupa vei deveni ca victimele tale, moarta. Aceasta te omoara, nu altii. Acum deja a trecut termenul valabil a preparatului in organism si el revine la starea aia in care te-am gasit.
O las jos ea tusind si eu observ pe buze deja sange de la nas. Toti ma privesc straniu cat timp eu imi iau un servetel si esarfa uscata. Ma ridic in camera unde am stat si iau telefonul. O sun pe Moon dupa ce observ ca preparatul nu ajuta.
-Moon, urgent. Eu mor. Casa lui Bruce.
Inchid si dupa incep sa vad in ceata. Cad pe pat si deja sunt gata sa lesin ca apare in usa Moon grabita cu Thorny si Jess.
-Doar eu cred ca a fost serioasa cand a spus ca moare? intreaba Jess si ma examineaza speriata.
-Ea asa in fiecare luna moare. Isi mutileaza corpul pana la limita si dupa foloseste preparatul ce amortizeaza durerea. Acum ea trebuia sa stea in pat si sa manance o supa fierbinte, dar ea nu iubeste sa fie lecuita. Noi in fiecare luna auzim asa apeluri si trebuie sa venim ca sa nu ne pierdem prietena egoista, spune Moon si zambeste. Trezirea, zombie viu, scoate o seringa din vena mea si ma atinge incet.
Incep iar sa simt membranele si parca totul devine la normal.
-Mersi, spun ametita.
-Ea a spus mersi! Ea! Thorny striga amuzata si noi o privim ciudat. Tu rar spui Mersi si de aceea este un lucru normal sa insemn data cu rosu in calendar.
-Daca ceva stii unde sa ne gasesti, spune Moon si dispar.
Imi sterg urma de sange si dupa mai scanez o data discutia noastra cu proasta. Jim m-a inselat? Nu. Nu cred. Adica... Imi este deja totuna. In usa bate cineva.
-Helena, sunt eu...
-Intra, Bruce. Nu te preface ca esti un tata grijuliu si zi ce vrei.
Ii fac loc pe pat si el se aseaza langa mine tacut.
-Ce vrei sa auzi? il intreb stiind raspunsul deja. Da, este adevarat ce a spus referitor la mine. Nu voi minte. Da, e vina mea ca mor. Da, eu sunt naiva deoarece am vrut sa am niste sentimente noi. Da sunt o raufacatoare nebuna. Si stii ce? Tu tot esti de vina. Da, tu. Tu trebuia sa fii acolo si sa ma iai din bratele lui Pinguin ce ma ducea spre sala de antrenamente unde nu eram sa ies cu zilele. Tu puteai sa ma faci normala. Tu mi-ai trebuit. Ca tata. Stii cat a fost de greu sa traiesc fara tara si aproape fara mama? Pinguin nu ii permitea lui mama des sa ma ia acasa si sa ma viziteze. Vroia sa devin libera fata de ea. Mi-a trebuit imbratisarea tatalui. Mi-a trebuit cineva ce ma va trimite la culcare cand invatam carti intregi de matematica si psihologie. Mi-a trebuit persoana ce ma va putea salva de a deveni ceea ce am devenit acum, imi sterg o lacrima si respir adanc. Eu iti voi spune cel mai mare secret al meu. Eu nu vroiam sa fiu Death. Mama cand prima data mi-a aratat cine e ea, eu am vrut sa devin ca ea. Sa fiu ca ea si sa nu o dezamagesc. Insa Pinguin cand a aflat ca eu sunt deja in stare sa merg si stiu cine sunt ei, a decis sa ma antreneze pentru a fi viitorul lor. Eu nu vroiam asa viitor. Vroiam sa fiu detectiv. Vroiam sa ajut lumii. Sa nu fiu un monstru. Insa monstru am devenit. Am trauma psihologica dupa ce mi-am omorat singura prietena, iubea sa faca inversul la ceea ce faceam. In minte ea este ca Alternativa mea. Spune sa fac inversul la ceea ce vreau. In scurt timp dupa inceputul carierei mele de raufacator in creier a ramas placerea omorurlui si acum imi place sa omor, sa aud tipetele oamenilor neajutorati si sa simt cum viata lor depinde de degetul meu ce e pe tragaci. Tot o boala psihologica. Placerea de a face dureros.
Privesc in pamant si dupa la Bruce ce statea ca mine cu capul in jos.
-Eu speram ca vei veni, tata.
Ii privesc printre lacrimi fata lui ce nu arata nici un semtiment.
-Speram ca vei veni si ma vei salva... Speram ca ma vei salva ca eroii din comicsuri... Insa tu nu ai venit... Tu nu m-ai putut salva... Poate nici nu ai vrut sa ma salvezi...
-Mama ta a refuzat cand prima data i-am propus sa ne casatorim. Nu stiam ca tu vei aparea peste 8-9 luni. Am venit pe acoperis in ploaie si i-am propus sa fie mireasa mea.
-Si ea ce a spus?
-A refuzat. A spus ca nu este gata sa se casatoreasca. E prea devreme. Si dupa a plecat. Dupa am mai vazut-o pe ea cateva luni fugind pe acoperisurile orasului, iar dupa a disparut pe 2 ani. Mai tarziu am devenit iubiti, dar ne certam des si eu i-am inselat cu Talia al Ghul. Ea nu m-a putut ierta cand a aflat ca Talia e insarcinata cu Damian si a plecat ceva soptind. Daca stiam ca tu vei fi... Nu o lasam sa plece. Nu ii permiteam sa ma refuze.
-Doar eu eram sa te fac sa nu o lasi sa plece?
-Am decis atunci ca mai bine este sa plece daca vrea. O iubeam, dar nu pot sa o opresc daca nu vrea sa fie langa mine. Daca eram sa te crestem amandoi... Te dadeam la balet.
-Eu stiu baletul. Il urasc. Pinguin ma punea sa il stiu si cand greseam cu un milimetru pasul ma batea. Loc liber nu lasa din mine.
Ma imbratiseaza strans si eu dupa cateva secunde il imbratisez si smiorcai plangand.
-Ea nu a spus corect diagnoza doctorului. Eu nu am cativa ani. Eu am cateva luni. Am o luna... Eu nu vreau sa mor.
-Tu nu vei muri. Eu nu iti voi permite sa mori.
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AdventureGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...