Nu imi place tacerea si inmormantarile. Deja de o saptamana in Gotham ploua si de o saptamana Helena e ingropata. Stau cu gluga pe cap si umbrela in mana si privesc la pamantul ud. Dupa ceva timp plec inapoi in apartament unde Jess traieste tot. Intru in apartament ud leoarca si observ ca Jess se acomodeaza in apartamentul meu. Totul e in vopsea cat ea asculta muzica in casti si face opera ei de arta.
Ma duc sa-mi fac un dus. Stau cu spatele lipit de peretele rece si meditez. Daca tatal ei nu ne-a permis sa o ducem acolo, inseamna ca fara permisiunea lui o dezgropam si o ducem spre groapa aia. Dupa o ora ce stau sub apa rece ies invelindu-ma cu un prosop alb la talie. Trec agale in camera mea si ma schimb in ceva in care imi va fi mai comod sa sap.
Ies din camera si observ ca Jess a terminat pictura ei si sta de vorba cu Moon, Thorny, Stone, Lucy si Rose. Privesc la opera ei si dupa la ea indignat.
-Iti place? Te defineste. Asa eu te vad si toata lumea. Cercul simbolizeaza ca esti sfant. La infatisare esti ingeras insa dupa actiuni esti mana dreapta a lui tata. Culorile, totul transmite caracterul tau. Prin fata ta se tr...
-Bravo, spun rapid si o inchid. Prea mult vorbesti. Unde este lopata? Imi trebuie urgent. De ce cand nu imi trebuie tu o tii in loc de icoana, acum, cand imi trebuie, tu ai aruncat-o sau ascuns-o?!
-Pentru ce tie? intreaba sorbind din ceaiul fierbinte. Daca te-ai pornit iar sa o dezgropi, eu jur ca te leg de perete cu banda adeziva. Este vandalism de morminte. E moarta! Toti mor la sfarsit, chiar si ea, chiar si tu. Eu nu, insa aceasta nu conteaza acum. Ea daca ceva te-a bagat pe tine si pe Lucy in Arkham.
-Eu si Thorny putem incerca sa o inviem.
-Daca pe Pingu si mama ei am putut dupa atata timp, ea va fi o treaba usoara, spune Thorny si se ridica cu Moon. Noi mergem dupa preparatele necesare, tu cu Stone mergeti sa sapati. Jess, Rose si Lucy... Rose cu Jess merg cu noi sa ne ajute. Lucy, tu ii vei ajuta pe baieti. Cand terminati de dezgropat, ne sunati si venim aici.
Caut in subsolul apartamentului si gasesc doua lopeti si o ranga. Lucy conduce masina cumparata din banii lui Pinguin. Cat eu si Stone sapam in timpul ploaiei puternice, Lucy sta si ne urmareste sub umbrela.
-Nu vrei sa ne ajuti cu ceva? Poate ne inlocuiesti pe unul? intreaba Stone inaintea mea.
-Voi sunteti barbatii, voi si sapati. Sau crezi ca eu voi incepe sa sap ca o catea ce vrea sa dezgroape un os. Adica asa si seamana acum, doar ca pe os este carne proaspata.
-Am ajuns la sicriu, spun si bat in capacul de lemn rosu dat cu lac.
Ploaia incet se opreste si Stone se ridica sus urmarindu-ma cu Lucy cum eu cu rangaua desfac cu greu sicriul.
-Prea bine a fost inchis, spune Lucy. Stiau ca vom incerca sa o luam.
Reusesc sa dobor ultimul cui de baza, ce tinea strans inchis sicriul. Deschid si vad mica minune. Parul carliontat, intr-o rochie de primavara, alba. Iau corpuletul ei si il transmit lui Stone. Ma ridic si dupa ce ingropam sicriul gol inapoi o iau in brate ca pe mireasa inapoi. Parca este vie, doar doarme. E foarte frumoasa, chiar saca e moarta, chiar daca poate nu va mai deschide ochii vreodata.
-De la ea miroase a carte imputita. A mortaciune. Daca va deveni zombie?
-Esti proasta, Lucy? Care zombie? Care miros? Ea a fost data cu solutii speciale pentru a nu putrezi minim un an. De la tine poate miroase...
Mergem in masina si Stone o telefoneaza pe Moon. In scurt timp ajungem acasa in acelasi timp ca si fetele. O las pe masa goala din sufragerie si Jes cu Moon si Thorny pun niste sticlute pe masa alaturata.
-Noi vom astepta in bucatarie, cu usile inchise, spune Rose si ne impinge inspre bucatarie.
Stam o ora, doua, trei, deja rabdare nu mai este. Intra incet Jess si se aseaza langa noi linistita. Ma inerveaza ca tot timpul e linistita.
-Ce e acolo? intreaba Lucy ce incearca sa arate ca e indiferenta insa dupa cum tremura dintii ei se descopera frica de a descoperi ca totul poate sa esueze.
-Ea doarme. I-am dat o camasa de-a ta, Jerome. Ea nu tine minte nimic din ceea ce s-a intamplat de cand a ajuns in Arkham. Nimic. Moon si Thorny spun ca poate dupa ce va dormi isi va putea aduce aminte de cate ceva. Ele acum strang totul si pleaca urgent. Ea poate sa doarme o ora sau o zi.
-Noi tot trebuie sa plecam, spune Lucy ridicandu-se cu Stone si Rose. Tata vrea sa il ajutam cu o banca.
-Eu va petrec si merg la magazin, s-au terminat vopselele si vreau sa fac ceva de mancare.
Toti pleaca dupa mult timp de pregatire si raman singur. Ma plimb prin apartament, nu vreau sa o trezesc sau sa ii fac ceva rau. Vreau sa o vad. Fumez o tigara, da, eu fumez insa aceasta ea nu stie, vreau sa ma creada ca sunt mai bun, sa nu creada ca toti ca sunt un montru. Fumez o tigara si dupa incet ma apropii de camera mea. Deschid usa incet si o vad dormind rasufland abia abia. O invelesc cu o patura si ii aranjez parul plin de lac.
-Jerome? aud glasul ei somnoros, ador cand imi pronunta numele, aproape in soapta si cu ochisorii inchisi inca.
-Da, Helly, sunt eu, Jerome.
-Ramai cu mine...
Isi deschide un pic ochii si ma priveste foarte lenoasa. Ma pun sub patura langa ea si Helena se apropie si mai tare de mine lipindu-se de pieptul meu. O imbratisez si ea se pune mai comod.
-Cine este fata cu par albastru?
-O prietena veche, Jessica. Acum dormi.
-E adevarat ca eu am fost o masina de omoruri? Eu vroiam sa te omor?
-Pe tine te-au pus sa fii asa.
-Eu nu te omoram niciodata. Chiar daca am relatii cu Jim, eu nu am sentimente fata de el. Tu esti ceea ce imi trebuiesti. Esti idealul meu. Jim a venit la inmormantari? ma intreaba jucandu-se cu degetele mele.
-Nu. El... Tu... Tu l-ai omorat dupa casatoria vostra.
Se opreste brusc si ma priveste uimita.
-Interesant. Politia ce a zis?
-Noi nu aveam politie atunci. Tu ai omorat toti politistii inafara de comisarul Gordon si acum se aduna noi. Mama ta si Pinguin au inviat, Moon si Thorny cu Jessica au facut ceva vraji.
-Stiu, aceasta tin minte. Tin minte inca ceva.
Se ridica la un nivel cu mine si ma saruta cu dor. Am ramas socat pentru cateva clipe insa nu m-am pierdut. Isi vara mana sub maioul meu si ma dezbraca.
-Eu nu mai pot sa mai rabd foamea pentru tine. Esti prea frumos si sexy pentru a trai pe aceasta planeta.
O dezbrac de maiou si ma rostogolesc in pat.
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AventuraGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...