Stau langa tata? Nu sunt obisnuita sa numesc asa persoana aceasta dar trebuie sa ma obisnuiesc, el nu e de vina ca mama nu ia spus ca eu exist.
-Helena, de ce ai plecat de la scoala? Prietenii tai colorati tot nu mai merg la scoala... Ati lasat scoala? ma intreaba Barbara iar eu mai ma inec.
-Noi am dat toate testele si am terminat scoala. Mama insfarsit a acceptat sa termin scoala. Ma gandeam sa merg la colegiu.
-Ce vrei sa fii? ma intreaba Bruce.
-Detectiv criminalist. Mama m-a inspirat si Gordon.
-Tin minte cum veneai cu mama ta cand erai mica la munca ei si ne priveai cu interes. Asa ochisori mari si frumusei erau si sunt, spune Gordon si eu zambesc jenata, el tot timpul era bun cu mine.
-Eu tot veneam la tine la lucru, spune Barbara.
-Ea era mai memorabila. Toti o iubeau ca se interesa de ceea ce facem si era o enciclopedie ce ne spunea de toate. Intr-o zi am strigat-o "Helly, vina pana aici te rog! " ea vine suparata la mine si imi spune fluturandu-mi cu degetul in fata "Eu nu sunt Helly! Eu sunt Helena Rosa Kyle Wayne! "
Toti ne radem si il observ pe Jim privindu-ma cu dragoste si ii vad mana in buzunar cautand ceva.
-Rosa? intreaba Damian.
-Da, mama mi-a pus dublu nume si dubla familie dar eu nu prea spun despre Rosa Kyle deoarece ingrelez viata cunoscutilor. Helena Wayne e mai linistit nume dupa parerea mea. Rosa Kyle parca sunt latino, spun si fac accent pe ultimul cuvant si ne radem iar. Prietena mea e Rose si dupa parerea mea e de-ajuns sa fie doar o Rose in grupul nostru de prieteni.
-Helly, Helena Wayne, eu, cu acordul tatalui tau, Bruce Wayne, vreau sa te cer de sotie. Sunt gata sa imi traiesc viata cu tine.
Se pune Jim intr-un genunchi langa scaunul meu si ma ridic uimita. Pot sa spun ca ma voi gandi? Nu. Sa refuz? Nu.
-Eu... Eu... Eu sunt de acord.
Sunt uimita de raspunsul meu ce a iesit fara voia mea din gura. Imi imbraca inelul si ma saruta eu ramanand socata ca am spus da. Pot sa dau flashback?
-Felicitari, spune Bruce zambind. Asteptam in scurt timp invitatia la nunta.
Ma asez la loc si a dat Dumnezeu sa ma sune cineva.
-Ma scuzati, trebuie sa ies.
Iau telefonul si vad numarul lui Rose.
-Eu deja vin, spun repede ei. Scrie-mi adresa prin masaj.
Inchid si fug in salon unde e masa.
-Prietena mea are probleme mari si ii trebuiesc urgent, scuzati-ma de asa actiuni urate dar ea are nevoie de mine. Plus si mi-a trimis secretara mesaj ca la firma e o problema ce e nerezolvabila fara interventia mea.
-Fugi deja, imi spune Gordon si eu imi iau geanta si fotografiile si fug pe usa afara.
Pornesc grabita masina si doar cand ajung la adresa trimisa de Rose ies si ma linistesc un pic. Respir adanc ca sa imi revin dar nu pot.
-Ce e cu tine? ma intreaba Rose.
-Jim mi-a facut cerere de casatorie, ii spun si ea ma priveste cu ochii mirati.
-Sper ca ai refuzat.
-Am acceptat fara ca sa stiu ce fac. Rose, ce sa fac? Eu nu stiu ce sa fac mai departe, spun disperata.
-Trebuie sa terminam toata nebunia aceasta. Maine, ii vei spune ca esti Death. De dimineata!
-Bine...
CITEȘTI
Gotham Volumul Nr.I
AventuraGotham - orasul tuturor pacatosilor. Intr-un oras la prima vedere simplu, se ascunde intunericul. Intunericul are si mostenitori, tot timpul, ce sunt mai buni decat originalul. O mostenitoare, mai infricosatoare ca moartea deoarece ea este moar...