Po škole jsme se tedy já, Bonnie a Nan rozhodly jít do nákupního centra. Nan vzala auto, takže se nemusím strachovat, že pokud toho nakoupím hodně, budu se s těmi taškami v tom hrozným vedru štráchat busem. Nevím, proč já kráva nejezdím tím novým autem. "Tak holky, jdeme nakupováát!" zatleskala radostně Bon.
Vyrazily jsme tedy dovnitř a pááni.. zůstala jsem přimrzlá k zemi. "Notaaak Blair... Co tak čumíš? Nikdy si nenakupovala?" Zasmála se Nan
"Ne, to jo, ale neměli jsme takový obrovský nákupák " řekla jsem v úžasu.
"No tak pojď a žádný zdržování" poroučela Nan.
"Ok ok, už jdu, ale nedáme si kafe? Určitě tu je Starbucks " dodala jsem.
"Skvělý nápad Blair, myslím, že je ve druhým patře, ne? " zeptala se Bonnie Nan.
Nakonec jsme to našly. Obbjednaly jsme si 3x karamelový latté, zaplatily a sedly jsme si k fontánce. Najednou jsme uslyšely známe hlasy. Otočily jsme se a tam Cam s Nashem
"Čaute kočky, nakupujete na zítřejší párty?" mrkl na nás Nash
"Vidíš snad co děláme, ne? Bože si fakt vůl" plácla se do čela Nan.
Mezitím co si ti dva povídaji jsem citíla, jak se na mě Cameron kouká. Bože ty jeho oči mě propalují, ještě štěstí, že nejde slyšet moje srdce, protože tluče jako o závod a počkat... on na mě mluví
"ehm promiň, co jsi říkal? " zeptala jsem se s nejsladším úsměvem co jsem dokázala.
"Příjdeš na tu párty?" zeptal se pobavený Cameron.
"Jo. Myslím, že přijdu." dodala jsem
"Pecka lidi! Říkám vám, že takovou párty jste nezažili. Ještě jdeme nakupovat chlast a různé věci, nepřidáte se?" zeptal se Nash.
"Ne, díky. My musíme jít, viď holky? Jen se pěkně o to postarejte vy" dodala Bon
"Jojo přesně" řekly jsme s Nan.
"No nic. Tak zítra čaute" řekly jsme klukům a šly jsme.
"Blair počkej" zakřičel Cameron.
"No co potřebuješ? " zeptala jsem se
"Kup si něco sexy na sebe" mrkl na mě.
"A to jako proč? Jáa se jdu bavit, ne někoho balit, takže si vemu, co budu chtít" řekla jsem mu .
Cameronovi se to moc nelíbilo. Přišel blíž a těsně u ucha mi pošeptal "Ale notaak Blair, mohli bychom si to parádně užít spolu, když mi nedáš ty, dá mi jiná, ale tebe taky dostanu. Vždy dostanu to, co chci a já chci tebe" zasmál se tak, až mi jeho dech způsobil husí kůži, ale nenechám se.
"Poslouchej Came.. moc si fandíš. Myslíš, že bych s tebou šla? Pche... nejsem jako každá jiná laciná děvka. Mě nedostaneš. Přenes se přes to ego. Čau" nechala jsem ho tam stát a doběhla jsem holky.
"Bože to je takový vůl" řekla jsem holkám
"Kdo proboha?" zeptala se Nan.
"No Cameron... začal mi tam říkat, ať si vezmu sexy hadry a že si to spolu můžeme rozdat. Jako on je vážně takový namyšlenec a hned musí dostat novou holku, co se objeví na škole?" Zeptala jsem se jich
"Jo. Cam takový je, ale zvykneš si. Na nás to taky zkoušel , ale brzo toho nechal, takže ho dál odmítej a buď se přes to přenese a ne-" "a nebo ne" skočila Nan do řeči Bon.
ČTEŠ
I wish... (Cameron Dallas)
FanfictionBlair Mitchel neměla nikdy kamarady záviděli jí úspěch v modelingu i to,že je chytrá, ale i tak byla spokojená. Než jí rodiče řekli, že s stěhují do L.A. kvůli nové práce. Najde si v nové škole konečně pravé kamarády? A co když potká namyšleného boh...