He's a really asshole

4.1K 101 13
                                    

"Pojď umyjeme se a půjdeme si lehnout" políbil mě. Nezmohla jsem na nic než jen kývnout. Za 10 minut jsme byli venku a šli jsme si lehnout. Přitáhl si mě blíž, tak jak sem to měla ráda objala jsem ho a poslouchala, jak jeho srdíčko bije. „Vše bude dobré neboj se" zvedl mi hlavu a políbil. Na což jsem zaregistrovala a putovala rukou dolů k jeho penisu. Překvapil mě byl připravený na co jsem se musela usmát. „Hned v pozoru poté co ses udělal před 15 minutami ty jeden" plácla jsem ho po břiše, zatímco jsem mu sjížděla po Žaludovy, než jsem si ho dala do pusy." A ty zas nenasytná kurva... Blair" zavzdychal a já věděla, že to dělám správně. A tak jsme dali další kolo, dokud jsme neusnuli vyčerpáním.

Celý víkend jsem zůstala u Camerona rodičům to nevadilo a já byla spokojená myslím, že ani Cameron si nestěžoval. Ráno jsem se probudila první, Cameron se na mě příšerně lepil a já nemohla dýchat. Snažila jsem se opatrně vyklouznout z objetí Camerona a užít si chvíli volnosti, než se probudí. Pár centimetrů ode mě spal nahý a bezvýhradně krásný a klidný Cameron. Jakmile jsem se koukla na jeho vlasy, probleskly mi hlavou stovky obrazů na náš víkend. Ano byly to čerstvě vyšukané vlasy. Jeho ruka si opět našla mé tělo a přitáhl si mě blíže. Hlavu si položil na můj hrudník nohy jsme měli propletené jako jeden cop a jeho ruka spočívala na mém pase. Nemohla jsem se přestat usmívat.

"Dobré ráno krásko, něco vtipného"? zeptal se co otevřel oči a první co bylo pohled na mě, jak se pitomě směji. " Nebo vidíš něco, co se ti snad libí" odkryl přikrývku, tudíž odhalil své i mé nahé tělo. Nemohla jsem se nekousnout do rtu byl vážně nádherný. "No dobré ráno, a ne nevidím nic, co bych dávno už neviděla" zasmála jsem se přitáhla si ho do ranního polibku. " Pojď musíme vstávat, jinak přijdeme pozdě co nás, ale může zdržet je další úžasný sex nic jiného" kousl mě do prsa a pomalu se odebíral do sprchy. Chtěla jsem se připojit, ale to bychom opravdu přišli pozdě, proto jsem šla do vedlejší sprchy.

Po hodince jsme byli oba dva nachystaní vyrazit do školy. "Pojď jsem" přitáhl si mě a roztočil. "Moc ti to sluší beybe" zkousl mi ušní lalůček a já myslela, že v tu chvíli umřu. "Děkuji ty si ovšem taky k nakousnutí" mrkla jsem na něho. Měl obyčejné roztrhané triko a kalhoty v jednoduchosti sexy. Za to já zvolila černou košili a do toho bílou krajkovanou sukni s černýma lodičkami. " Pojď musíme jet, nebo tě tady ještě ojedu" vzal klíče a šli jsme k autu. Pán nenasytný.

 Pán nenasytný

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

U školy jsme posbírali naši partu a šli ke skříňkám pro učebnice

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

U školy jsme posbírali naši partu a šli ke skříňkám pro učebnice. Vše by bylo ok, kdyby nebyl o mojí skříňku opřeny Aaron. Ihned si jeho oči vyhledaly ty mé. "Kdyby nebyl takový kretén tak je i sexy" pošeptala Nan. "Holky on je sexy kretén" zasmála se Bonnie a my musely uznat, že má pravdu.

 "Holky on je sexy kretén" zasmála se Bonnie a my musely uznat, že má pravdu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Co chceš?" zeptala jsem se ho. "Tebe" usmál se. " Tak za prvé vypadni od mojí skříňky daleko pryč a za druhé co chceš po třetí se ptát nebudu" byla jsem fakt už nasraná a do toho přišla lepicí se Melanie. Vypadala jako šlapka. Kozy jí samým údivem nespadly a myslím, že jsme se všichni  modlili ať má kalhotky, pač ta sukně byla opravdu vysoko. 

"Ahoj brouku" dala pusu Aaronovi všichni jsme čuměli s otevřenou pusou. "Na co čumíš" řekla ta nádhera. " No na tebe určitě ne lepidlo" odvětila jsem jí nazpět. " Že mě to nenapadlo místní kurva a kretén" ukázala jsem na ně. " No dovol" řekla. " Nedovolím spíš si dej bacha ať ti ty kozy nespadnou" mrkla jsem na ní. "Proč? Závidíš, že nemáš takové prsa nebo co i Camíkovi se to dříve líbilo, nebo pořád libí" mrkla na Camerona. Ten sklopil oči což mě dost překvapilo a tu krávu to potěšilo a Aarona rozesmálo přiblížil se a řekl " Vidíš miláčku i tady jsi ta co skončí na druhé koleji " hodil mi pramínek za ucho. To už jsem ale ne vydržela a vrazila jsem mu pěstí. " Ty krávo zlomila i mi nos" zakřičel." Dobře ti tak a zlomím ti i něco jiného, abys trpěl, protože Aarone ty si opravdu kretén.

Vzala jsem věci ze skřínky a utíkala na záchod. Potřebovala jsem být chvíli sama. Seděla jsem tam asi hodinu, ale potřebovala jsem se uklidnit. Holky to pochopily proto nešly zamnou. Zrovna zazvonilo na přestávku bylo na čase jít do třídy. Když jsem vyšla ze záchodu a chtěla se jít upravit, zrovna před zrcadlem stála Melanie a upravovala se. 

"Nesnaž se moc ti to nepomůže" hodila jsem na ní ksicht

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Nesnaž se moc ti to nepomůže" hodila jsem na ní ksicht. "Chceš mě urazit? Moc se ti to nedaří, spíš by ses měla zamyslet nad sebou „řekla. " A to jako proč Melanie ?" zeptala jsem se jí. "Proč? kdyby tě Cameron tak moc miloval, proč za tebou nešel, nebo tě nebránil jsi další z mnoha a pamatuj, vždy budu já, za kým přijdou. Opravdu měl Aaron pravdu sladká Blair" mlaskla pusou a odešla. Stála jsem tam, jako kdyby mě někdo zmrazil opravdu jsem ta jedna z mnoha? Nebo se mi chtějí pomstít?

Tak co myslíte? Jak to bude. Děkuji za vaší přízeň doufám, že jste si užili další díl.

I wish... (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat