Po telefonátu s Nan jsem šla uvařit oběd a vybrat si oblečení na dnešní schůzku. Po obědě jsem se začala chystat a před půl 2 jsem vyrazila. "Bí dej vědět" řekl starostlivě Cam. "Neboj" mrkla jsem na něho.A vyrazila jsem směr kavárna.
Za chvíli jsem se objevila u kavárny, kde na mě čekal u Matteo Benoni. "Ciao Blair, zlatíčko vypadáš fantastico" rozplýval se Matteo. "Ahoj ráda tě zase vidím" objala jsem ho. Vešli jsme dovnitř, kde jsme měli už rezervovaný stůl. "Dobrý den co si budete přát?" zeptala se servírka. "Já si dám Latté obyčejné a Matteo?" zeptala jsem se ho. " Já si dám Presso děkuji" řekl servírce svojí objednávku a zaměřil se na mě. " Tak co jak se máš povídej co kluci co tady to obrovské město" vyzvídal. "Kluci no našla jsem si jednoho byl to boj ze začátku takový ten fuckboy, badboy,ale teď jsem šťastná, škola je prostě škola už se mi to krátí a město je fajn zvykla jsem si" usmála jsem se. "A co ten syčák Aaron slyšel jsem, že jste se potkali na jednom focení" zeptal se mě neměl ho rád, stejně jako já za to co mi vše udělal. " No kdyby jen na focení nedávno se objevil ve městě a chodí na stejnou školu, jako já ke všemu si našel holku, která tady spí s každým, takže asi chápeš jak se cítím" řekla jsem mu na rovinu. " A co tady dělá ten syčák" divil se. " No prej tu bude mít práci ňákou, proto tu je nezajímá se, tak se ani nestarám" napila jsem se svého Latté, které nám servírka před chvíli donesla. "No dost o něm ukaž mi toho tvého badboye" rozplýval se, protože Matteo je stoprocentní gay.
"Tady" ukázala jsem mu fotku co mám na tapetě. " Wow divino (boží) ten je krásný seznámíš mě?" zeptal se mě psíma očima. " Abys mi ho ukradl no to víš že jo" zasmála jsem se. "Ty dračice jedna" udělal na mě prsty, jakože vrr. " Tak, ale Blair, proč jsem ti volal jsi moje nejlepší modelka jsi prostě fantastico moje a já chci ať si můj model na jeden projekt co se týče časopisů a různých billboardů a různých akcí. Bude to tu ve městě což se ti asi i hodí, ale bude možné, že někdy nevím za jak dlouho to bych ti řekl bys asi odjela, ani nevím na jak dlouho, ale teď tady" koukl se na mě. " Zní to dobře" řekla jsem. " No ještě budeš s někým spolupracovat nevím kdo to bude pač to zas patří pod jinou agenturu, takže co bereš? " zeptal se mě. " No jasně, že váháš moc ráda už se těším a kdy? zeptala jsem se nadšená. " Teď v pátek ve 4 hodiny v atelieru Clementine" (to jsem si vymyslela) odpověděl mi. "Dobře super budu tam" usmála jsem se na něho. Po zbytek dne jsme si povídali o všem možným. Kolem páté hodiny jsem se odebrala ke Cameronovi domů.
"Zlato? jsi tu?" zavolala jsem, jak se otevírala dveře. "Jo konečně" zakřičel Cameron. Šla jsem za nim po schodech nahoru a koukla jsem se co dělá. "Lásko mě to vyšlo konečně mi ty podělaný rovnice vyšly a vše chápu už to umím bože" rozutíkal se zamnou hned co mě spatřil u dveří. " To jsem moc ráda" usmála jsem se na něho. " Pojď půjdeme dnes někam nebo udělám něco k jídlu a ty mi budeš vyprávět co Matteo" políbil mě. "Bože já tě miluju" zarazila jsem se, když jsem to vypustila z úst a on se usmál.
Co myslíte řekne jí to samé? Co říkaté další časti ? Hvězdičky potěší 💚
ČTEŠ
I wish... (Cameron Dallas)
FanfictionBlair Mitchel neměla nikdy kamarady záviděli jí úspěch v modelingu i to,že je chytrá, ale i tak byla spokojená. Než jí rodiče řekli, že s stěhují do L.A. kvůli nové práce. Najde si v nové škole konečně pravé kamarády? A co když potká namyšleného boh...