He is back

2.8K 96 1
                                    


"Came vylez ven za dvě hodiny jsou tu naši a já musím uklidnit barák a ahoj Blair" zakřičel přes dveře Nash.
"Jak ví, že tu jsem?" zeptala jsem se šokovaně. "Půjčil mi tenhle pokoj všechny byly zamčené, ať není nepořádek víš chtěl jsem tě zpět" usmál se.
"Vždy si mě měl a máš jsme spolu" vjela jsem mu prstama do vlasů a přitáhla jsem si ho k polibku.
"Spolu" zamumlal do polibku.

Nakonec jsme vylezli z postele oblékli jsme se a šli jsme dolů za ostatními. "Takže jste spolu jo?" Vrhl se na nás Carter hned co jsme slezli dolů. "Co se staráš" zasmála jsem se a dávala nádobí do myčky ještěže má tak obří myčku. "A někdo tady má dobrou náladu cítím, že je to posexovací nálada „zasmál se Matt nad svojí teorií a k němu se přidal Cameron. Probodla jsem ho pohledem a on mi poslal vzdušný polibek. Musela jsem se taky usmát. "Bože jsem tak ráda, že jste ok" objala mě Nan. "Hej jste všichni padlí na hlavu neuslyším nic jiného, než že jste rádi, že jsme spolu" zakroutila jsem hlavou. "Jo nechte nás „zasmál se Cameron objal mě zezadu a vtiskl polibek do vlasů. "My jsme se nerozešli, jen to bylo nedorozumění a měli byste vědět, že usmiřovací sex je nejlepší" mrkl na ně Cam. "Hej" dloubla jsem ho loktem do žeber a on se z plných plic zasmál a utekl.

Po zbytek víkendu jsme byli s Cameronem u mě. Povídali jsme si co jsme dělali, když jsme se nebavili a snažila jsem se mu vysvětlit hlavně, jak to vše doopravdy bylo a je. "Konečně se tu necítím tak sama" zamumlala jsem mu do hrudi. "Měla si napsat i když to nebylo ok nenechal bych tě tady samotnou" řekl a hladil mě po ruce bylo to příjemný užívala jsem si každý jeho dotyk. Pustili jsme si film, ale jak je u nás zvykem nedodívali jsme se, protože jsme si vynahrazovali to o co jsme se připravili.

***

"Jedem tvým nebo mým?" Zeptala jsem se Camerona u snídaně, když jsme řešili, kterým autem pojedeme do školy. "Kterým chceš já tě pak klidně domů hodím" řekl mi a byla jsem docela zklamána myslela jsem, že pojede zpět tu ke mně. "Tak pojedeme tvým, jak říkáš je to vlastně jedno" řekla jsem a sklopila oči do své snídaně u které mě přešla chuť. "Děje se něco bejb?" Přišel ke mně blíž a nadzvedl mi prstem bradu, tudíž jsem mu musela čelit. „nic „lhala jsem mu. "Poznám to na tobě vyklop to" znal mě v tomto kupodivu dobře, ale nemohla jsem mu to říct musí mu to dojít samo. "Nic sakra pojedeme už jsem hotová" dala jsem mu cudnou pusu a šla se obléct. Jen si povzdechl a šel se taky obléct. Nastoupila jsme do auta a vyjeli z domu do té pakárny. "Ehm, co matura už vše umíš?" Zeptala jsem se ho, aby řeč nestála a nepřemýšlel nad tím co se stalo ráno. "No něco málo jo" pousmál se a zaparkoval u školy. Vystoupila jsem a počkala na něho. "Pak si tě ve škole najdu ano? „jen sem kývla a dala mu pusu mu to zjevně nestačilo a polibek prohloubil kousla jsem ho do rtu a on mi zmáčkl zadek. „ještě si můžeme dat rychlovku v autě" řekl mi do ucha. "Hej v žádném případě" žduchla jsem ho od sebe a on se začal smát. Chtěla jsem se otočit a jít za holkama, když jsem uviděla povědomou tvář. "Kurva, co on tady dělá" zanadával Cameron. Byl to on. Je zpět.

I wish... (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat