Thank you so much !!!

2.1K 34 12
                                    

Tak takhle knížka je ukončená!! Moc bych Vám všem chtěla poděkovat. Jak za podporu, tak za to, že jste jí četli, komentovali,hvězdičkovali a já nevím co vše. Děkuji za komentáře pozitivní i negativní i když někdy to byl mazec. Lidi proboha nikdo není supr čupr spisovatelka tohle je pro zábavu o tom, že nás knížky baví máme je rádi a zkusili jsme to. Někdy to vyjde a někdy taky ne, ale ne že budeme komentovat takovým hnusným způsobem co jsem někdy u sebe četla, nebo u jiným když jsem četla knížku. Né vždy na to máme čas napíšeme kapitolu a čau je to pro vás pro ty, které to čtou a mají to rádi. A kdo jen komentuje, ale nic nenapsal tak ať si to zkusí a uvidíme. Hodně lidí mi psalo, že by chtěli druhý díl. Opravdu si nejsem jistá, jestli ho napíšu ani vlastně nevím o čem by byl. A nějak se nechci opičit a hlavně mi můžou dojít nápady a v půlce se seknout a opravdu nechci být jedna z těch, že smaže knihu, nebo jí nedopíšu. Uvidím. !!! NAPIŠTE MI KDYŽTAK SEM NEBO DO ZPRÁV NĚJAKÉ NÁPADY A KOLIK LIDÍ BY Z VÁS CHTĚLO 2 DÍL BUDU MOC RÁDA !!!! Ještě jednou moc moc moc moc děkuji jste všichni úžasní hodně mi to dodávalo energií a radosti!

Jo a vy co jste pořád brblali, že tam mám chyby já to vííííííííííím a hned se pokusím každý den, nebo 1x týdně aspoň opravit kapitolu. Tak jen ať víte.

Mějte se krásně a třeba u druhého dílu, nebo jiné knížky   ❤❤

I wish... (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat