My ex

4.1K 103 3
                                    

"Ty nemáš podprsenku?" divil se a už mi tam koukal. "Bože Dallasi ty máš v očích scén ne? Vidíš všechno a nech toho" plácla jsem ho do ramena. "Skenuju si to co je moj-zatím není moje"opravil se. " Tak máš dobrou paměť" přitáhla jsem si ho blíž do objetí. Zahlédla jsem,jak Nan tančí s Nashem ten jí něco říka do ucha a ta se spokojeně směje. " Vydržíš? Musím na záchod" pošeptala jsem Camovi do ucha."A víš, kde to je? Když tak jdi po schodech nahoru pak doleva a úplně ty poslední dveře já tu na tebe počkám" mrkl na mě.

Trvalo mi asi 5 minut, než jsem se vůbec dostala na ty schody. Pokaždé jsem někoho potkala a tahali mě na panáka. Konečně jsem šla po schodech nahoru, když jsem do někoho vrazila. "ohm promiň nechtěla jse-" nedořekla jsem to stála jsem tam jak opařena. Kurva, co ten tu dělá. Naproti mně stál Aaron můj bývalý. "Nazdar Blair dlouho jsme se neviděli" usmíval se.

"Co tady děláš Aarone" koukala jsem na něho. "Čekám tu na tebe vidím, že sis našla nového borce, nebo se pletu?" kývl hlavou ke Cameronovi který mě asi vyhlížel. " Hele, co mám, nebo nemám s Cameronem ti může být ukradený a teď uhni potřebuju jít na záchod a vůbec co tu děláš nikdo tě tu nezdá tak co se tu sereš" zakřičela jsem a žduchla bohužel měl větší sílu, tudíž mě k sobě přitáhl byla jsem od jeho obličeje kousek. " Už ti nestačí Cameron ty couro musíš mít další" žduchla mě Mel. " Co to meleš ty krávo a zmizni" zakřičela jsem na ní." Co se to tu děje do hajzlu" objevil se Cameron s Nan a s Nashem. Okamžitě jsem utíkala za Cameronem a objala jsem ho byla jsem ráda, že tu je. " Came, Nashi, Nan tohle je Aaron Trevin mů-můj bývalý" zakoktala jsem." To je ten čůrák co ti ublížil, co tu dělá?" zeptala se Nan. "To by mě taky zajímalo" vložil se do toho." Rád vás poznávám" usmál se Aaron. " Budu teď chodit s vámi na školu a co dělám tady? Myslím, že vaše kamarádka Bonnie? Říkám to správně mě pozvala ať se lépe seznámím". Mrkl na nás. „Tak se drž dál od nás, a hlavně od Blair je ti to jasné kámo" přiblížil se Cam k Aaronovi. "Kámo já ji už měl a když budu chtít budu ji mít zase, a hlavně to ona je ta kurva ne já, já ji miloval" koukl se na mě.                                                      

" Co si to vymýšlíš ty hajzle jeden to ty jsi vše posral vše, co bylo, co jsme měli" už jsem to nezvládla a dala mu pěstí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

" Co si to vymýšlíš ty hajzle jeden to ty jsi vše posral vše, co bylo, co jsme měli" už jsem to nezvládla a dala mu pěstí. Nevím, co pak bylo vzala jsem si věci a utíkala ven popravdě ani nevím kam. " Blair kurva kde jsi" zakřičel Cameron. " Tady Camerone" zavzlykala. "Pojď pojedeme ke mně vyser se na něho ano máš mě, nás, chtěl tě jenom vyprovokovat" objal mě a dal pusu do vlasu. Přitulila jsem se k němu. "Děkuji mám tě ráda" usmála jsem se na něho. "Já tebe pojď chytneme si taxíka" vzal mě za ruku a šli. "Dobrý večer prosím na Hudson street" řekl Cameron řidiči a už jsme jeli domů.

"Tak pojď dáš si něco k pití džus třeba?" zeptal se Cam poté co jsme vkročili k němu domů. "Jo třeba děkuji půjdu si dát sprchu můžu? Zeptala jsem se ho. " Jo jasně proč se ptáš, víš, kde to je a tvoje tričko je nahoře přehozené přes židli" řekl. " Děkuji moc" řekla jsem a šla ke Camovi do pokoje pro pyžamo. Poté jsem se vysvlékla a šla se osprchovat. Potřebovala jsem smýt tu nechuť z dneška můj pocit se nemýlil. Najednou jsem ucítila na sobě něčí ruky. Otočila jsem se a byl to Cam. Nic neříkal jen mě hladil, koukali jsme se druhému do očí a užívali jsme si jeden druhého.

Trošku si dřepl, aby mohl vzít moji bradavku do úst. Zasténala jsem potěšením. Jeho penis jsem ucítila, jak se ke mně tiskne a dával jasně najevo na co Cam myslí. Tolik jsem se soustředila na pozornost, kterou věnoval bradavce, že jsem si nevšimla jeho druhé ruky putující stále níž, dokud mi palcem nezačal třít klitoris. Uměl to tak dobře přesně věděl, co má dělat s mým tělem, jako by to bylo jeho tělo. Okamžitě jsem ucítila, jak se mi v podbřišku rodí příjemné napětí a jsem připravená vybouchnout. Příliš brzy. Vzal moji nohu do ruky a dal si jí kolem pasu koukl se mi do očí a pomalu a jistě mě plnil, než jsem byla plná... plná Camerona."Bože" zaklonila jsem hlavu, když se začal hýbat a já mu vycházela vstříc. Chytl mě za zadeček, aby podpořil moje pohyby, pak si mě přidržel, zatímco svými boky pronikal nahoru a vpřed dlouhými výpady.

"Kruci můžeš mě někdy nechat, abych tomu velela já?" řekla jsem udýchaně." Ne pokud se nechceš udělat zároveň semnou" usmál se. "Takže bys mě nenechal. „No asi ne a teď mlč, nebo ti tu krásnou pusinku zacpu něčím" políbil mě do koutka úst a přirážel. Zasmála jsem, na což penis uvnitř mě zareagoval trhnutím a já se malém propadla do rozkoše. Pevně mě chytl za boky až mě to místy bolelo a pronikl do mě hlouběji, tam kde nikdo ještě nebyl jen on. Můj orgasmus přišel náhle. Zalapala jsem po dechu. Zaryla mu nehty do zad až zasyčel a udělal se hned poté co já.

"Pojď umyjeme se a půjdeme si lehnout" políbil mě. Nezmohla jsem na nic než jen kývnout. Za 10 minut jsme byli venku a šli jsme si lehnout. Přitáhl si mě blíž, tak jak sem to měla ráda objala jsem ho a poslouchala, jak jeho srdíčko bije. „Vše bude dobré neboj se" zvedl mi hlavu a políbil. Na což jsem zaregistrovala a putovala rukou dolů k jeho penisu. Překvapil mě byl připravený na co jsem se musela usmát. „Hned v pozoru poté co ses udělal před 15 minutami ty jeden" plácla jsem ho po břiše, zatímco jsem mu sjížděla po Žaludovy, než jsem si ho dala do pusy." A ty zas nenasytná kurva... Blair" zavzdychal a já věděla, že to dělám správně. A tak jsme dali další kolo, dokud jsme neusnuli vyčerpáním. 

Ahojte blbne mi nějak  wattpad proto se chci omluvit za chyby vždy se mi to vrátí zpět.Hned jak bude čas všechny kapitoly opravím  i chyby. Děkuji za přečtení občasné komentáře či hvězdičky moc si toho vážím. Je to můj první příběh takže jste úžasní!! 

I wish... (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat