Yes, because I love you

2K 79 4
                                    

"Ser na to jdeme?" zeptala se mě a já kývla. Šly jsme zaplatit a vyšly jsme ven. "Hej, co vůbec řeší Cam s Nashem?" zeptala jsem se Nan. "Netuším, ale asi nějakou párty" zasmála se a já musela sní. Potom jsme ještě kecaly na ulici půl hodiny, než jsme se rozhodly jít domů.

(Omlouvám se, ale trochu to uspíším)

"Ach jo ten měsíc tak utekl" řekla jsem na hrudi od Camerona, který se tady z ničeho nic objevil asi po týdnu a půl a hned se na mě vrhl. Pracoval pečlivě na sobě a dal si věci už do tátové firmy, kde mimoto už za týden jde do práce. A co se stalo za tu dobu? Po Bonnie jako by se zem propadla s Camem vše naprosto úžasné měla jsem čas si to vše pořádně rozmyslet. Mezitím co tu Cam nebyl jsem buď fotila, nebo byla s Nan.

"To jo, tak si to vychutnávej stejně jako já" řekl Cam a dal mi pusu do vlasu, tím mě vytrhl z myšlenek. "Chyběl si mi i když jsme si občas napsali, nebo zavolali" otočila jsem na něho. "Dobře víš, že já taky bejb, tak pojď ke mně, než zas někdo zavolá" řekl mi a přitáhl si mě k sobě. "Už ses rozmyslela? Ne, že bych na tebe chtěl tlačit, jen za týden už jdu do práce" vysvětlil. "No ještě ne, ale Came mám ještě měsíc a půl budu u tebe anebo k tobě jezdit zkusit to takhle ať se pak můžu rozhodnout mezitím mám pár focení" řekla jsem mu a on se pořád mračil. Lehla jsem si přímo na něho a podívala jsem se do jeho očí a pohladila ho po tváři. "Je to náš dům tak neříkej ke mně, nebo k tobě pouze a jen k nám jasné?" řekl a převalil mě pod sebe. "Jasný usmála jsem se a on mě políbil bohužel jsem chtěla něco říct on toho využil a vklouzl mi tam jazykem. Líbali jsme se dravě a vášnivě už jsme byli nazí, takže nám nic nepřekáželo dát si už asi třetí kolo. "Ale já myslela, že se půjdeme osprchovat" řekla jsem mu. "Nemysli" řekl a vklouzl do mě. "Bože" řekla jsem, jak jsem ho v sobě ucítila a prohnula jsem se trochu v zádech, aby byl hlouběji ve mě. "Ty jsi nenasytný ach" vzdychla jsem. "Jako ty, kdybys chtěla, tak mě zastavíš, ale ty mě chceš" řekl a začal zrychlovat. "M-mm-mlč a rych-l-le-ji" vykoktávala jsem něco mezi vzdychy. Bral to jako pobídku přetočil si mě na všechny čtyři a vrazil do silně do mě. "Má milá si přeje rychleji, tak ji to dám" řekl a začal tvrdě do mě přirážet zezadu. "Bože Camerone" křičela jsem a modlila, ať doma nikdo není, protože to už nebylo milování, ale šukání. Jemně si mě naklonil k sobě, aby měl lepší přístup k mému klitorisu a k mé puse, když se snažil mě sem tam políbit. "Bože ano tam u-už b-udu" vzdychala jsem. "Já vím, tak vydrž chci to společně". Přestal si semnou hrát, aby dohnal sebe a pak stačilo, aby do mě strčil prst a našel to místečko. "Aano" vzdychla jsem s už jsem cítila, jak do mě pumpuje. Ještě chvíli jsme oddychovali a pak mě políbil. "Miluji tě" řekl. "Miluji tě" odpověděla jsem mu.

"Pojď teď dáme tu vanu jsem zničený" zasmál se a já se musela uchechtnout. Chytl mě a nesl mě v náručí do vany. "Came? Chtěla jsem to jinak, ale myslím, že teď to má přijít" řekla jsem mu. Nechápavě na mě koukal. "Ano budu s tebou bydlet, protože tě miluji. Zkusíme to, když to nevyjde s tebou tak už s nikým" usmála jsem se. "Vzal mě do náručí a roztočil mě dokola. "Bože miluji tě miluji miluji tě Blair neboj vše bude dobré vše zvládneme, jako doposud" řekl a políbil mě. "Já vím, že ano" přitáhla jsem si ho do polibku.

I wish... (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat