Graduation, finally

2.3K 94 0
                                    

"Ok bav se sním, jak hodláš za vhodné, ale prosím tě žádné objímání." řekl mi Cam a já kývla a políbila ho místo, abych mu poděkovala. "Pojď pojedeme" zvedl kytku a dal mi jí. "No, ale já tu mám auto, takže pojedeme každý zvlášť" řekla jsem mu. "Dobře pojedu těsně za tebou" políbil mě a odešli jsme každý do svého auta.

Jakmile jsme přijeli k nám domů jsem zaparkovala auto do garáže a nastoupila do jeho auta a jeli jsme k němu.

Další dny byly stejné hlavně mě za dva dny čekala maturita. Z jedné strany konečně, ale z druhé strach. Přípravy byly v plném proudu učila jsem se, jak nejvíce jsem mohla. Cameron mi pořád nadával ať to nepřeháním, ale hned sem ho umlčela tím, že to dělával taky tak ať drží klapačku. Nejhorší pocit je ten, že nevíte, jak jste dopadla u písemné snažíte se, jak nejvíce můžete, a nakonec vám řeknou, že jste tu prví zkoušku nedala.

*************

"Máš všechno zlato?" ptala se mamka u snídaně. "Mami nic tam nepotřebujeme je to jen ústní a nevyšiluj, nebo budu taky" uklidňovala jsem jí. "Ach zlato hned mi dej vědět ano? Táta tě moc zdraví a drží palečky" políbila mě na čelo. "Děkuji a neboj dám musím letět, nebo přijdu pozdě Cameron by tu měl už být tak ahoj" dala jsem ji pusu na tvář, ale mamka mě chytla a obejmula pořádně. "Tfuj tfuj" udělala ještě na konec a já šla.

"Tak jak se cítíš?" řekl Cameron hned jak jsem nastoupila do auta. "Bože ještě ty s tím začínej je mi fajn ale už jeď" řekla jsem mu a uvelebila jsem se na sedadle spolujezdce. Cesta probíhala tichosti za což jsem byla ráda. "Jsme tady" řekl Cameron a vytrhl mě tak z myšlenek. "Mm super půjdeš tam se mnou prosím?" zeptala jsem se ho a musela udělat psí oči. "Jasně zlato jsem tu pro tebe políbil mě a vyšli jsme ke škole, kde už byla Nan s Bonnie a s klukama.

"Tak co holky jste natěšené?" řekl provokativně Matt. "Jo, že už to budeme mít za sebou" zasmála se Nan. "No nic musíme jít nahoru za 20 minut to začíná, tak radši půjdeme ne?" zeptala jsem se jich a ony kývly kluci šli také podporovali jsme je předtím tak oni teď. Čím víc ty hodiny ubíhali tím víc jsme byla nervózní a drtila Cameronovi ruku. "Au sakra zlato chceš mi zlomit ruku? Uklidni se učila ses dala jsi do toho vše, takže až řeknou tvé jméno půjdeš tam a ukážeš jim co umíš ano? Nedáš nevadí nikdo ti hlavu neurve a já tě budu milovat pořád stejně" řekl a políbil mě, jenže nemohla jsem to tak nechat a polibek prohloubila. Ucítila jsem, jak se Cam usmál, ale nepřestal. Až když-.

"Blair Mitchel" řekla učitelka. "Pojďte už na vás čekáme" usmála se a já neochotně šla do třídy. Po 20 minutách jsem odešla ze třídy, a tak to šlo dnes celý den. Kolem oběda jsem to již měla za sebou, ale musela jsem počkat až to budou mít všichni, pak k nám přijde učitelka říct verdikt.

"Tak co jaké to bylo? ptal se Cam. "Bylo to těžké?" zajímal se Matt. "Co myslíš dáš to? a holky?" ptal se Shawn. "Bože držte klapačky" okřikla jsem je. "Tak hrozné to zas nebylo, těžké no, jak kdy a snad ano a holky pevně věřím, že to dají" odpověděla jsem jim. Opřela jsem si hlavu o Camerona a čekala až vyjde Nan měla by jít každou chvíli a za pár minut hned Bonnie. "Na přinesl jsme ti kávu" řekl mi Cameron a já mu vděčně kývla. " Kurva uff konečně to mám už z krku" vyšla Nan ze třídy a oddechla si. "Tak co?" zeptal se Nash. "Jo dobrý teda... snad" uculila se Nan. "Hej ty šprtko ty se nemusíš vůbec bát byla jsi úžasná jsem tě chvíli poslouchala" obejmula mě Nan. "No to nemůžeš vědět je to ok ok a pak bum a jsi v prdeli" řekl Matt. "Vůbec ho neposlouchej je chytrý pač to má za sebou" řekl Nash a já jen kývla a na Matta vyplázla jazyk.

Za 10 min vylezla Bonnie. " Bože už nikdy nejdeme na panáka, než to tady skončí? Jinak mi praskne hlava" zasmála se Bon. "No nemůžeme musíme počkat tady za chvíli už skončí poslední člověk a máme počkat, že do 20 min si nás pak budou volat" řekla Nan. "Kurva" zaklela Bon. "Na tady máš" podal Nash Bonnie plácačku, kde byla zlatavá tekutina. Vděčně se na něho koukla a kopla do sebe pár loků. Vlastně jsem se taky napila s Nan bylo nám pak hned lépe.

"Pojďte do třídy" zavolala na nás všechny učitelka. Koukla jsem se na Cama a ten mi poslal povzbudivý úsměv. "Jdeme na to" chytla jsem Nan s Bon za ruku a vykročili v pravou nohou.

"Byli jste všichni úžasní jsem opravdu pyšný, že jsem mohl být váš třídní učitel. Teď vás budu volat po jméně a vy vždy vykročíte nohou dopředu, pak vám budeme říkat jaký předmět jste dali, či nedali a jakou známku máte. Pak ke konci vám řekneme celkový verdikt" řekl třídní a šel pro papíry.

"Do prdele ať už jsme na řadě nebo tu umřu strašně se potím" pošeptala mi Nan. "Jo to nejsi sama mám strach, jak nikdy vůbec nevím, co bych dělala, kdyby to nevyšlo" pošeptala jsem jí a ona mi stiskla ruku.

"Blair Mitchel" řekl třídní. A do prdele je to tady řekla jsem si a vykročila jsem nohou dopředu. 

I wish... (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat