Ráno jsme se sešli všichni před školou akorát já a Cameron jsme se dostavili pozdě, protože nemohl najít kalhoty. Všichni se na nás dívali, jak jsme šli s Camem v ruku v ruce byli rádi i já, i když ty pochybnosti tam jsou. Nejhorší je, že se chováme jako pár, ale to ještě nejsme.
"Lidi už jste to slyšeli? Škola pořádá maškarní ples, ale my tomu budeme říkat party tak co jdeme?" zeptal se Matt. "Zase maškarák to už je letos druhý" podívala jsem se nechápavě na Matta. " Prý to je pro dobrou věc jde to k nějakým postiženým dětem vstupné, chlast, jídlo, a tak takže?" zeptal se podruhé Matt. " Uvidíme, třeba nám k tomu něco řeknou ve třídě tak co jdeme holky?" zeptala se Nan a my jen kývly a odebrali jsme se do tříd.
" Děti v pátek máme maškarní ples jedná se o dobrou věc jde to na fond pro postižené děti, ale taky pro pobavení, než budete mít zimní maturitu. Přála bych si, abyste tam šli všichni vstupné a další věci se dozvíte tady na letáčku co vám rozdám" oznámila nám učitelka a hned rozdávala slíbené letáčky. "Vypadá to dobře" řekla Bonnie. Jen sem kývla měla pravdu, ale opravdu se mi moc nechtělo na maškarák. " Holky tak co půjdeme?" šeptala Nan. "Já nevím moc se mi nechce au" žduchla mě do žeber Bon. „Půjdeš je to pro dobrou věc ne a můžeme se ožrat, a hlavně být opět kočky" zasmála se Bon a my sní.
V jídelně mě tedy přehlasovali a jdeme na maškarní ples, když to jde na dobrou věc aspoň zabijeme pátek. Holky opět se nachystají u mě a kluci nás počkají ve škole v tělocvičně, kde se bude konat ples.
pátek
"Tak holky máte představu?" zeptala jsem se jich poté co jsme dorazily k nám domů. " No něco jsme si přinesly, ale nemohla bys nám něco i půjčit, že bychom to zkombinovaly prosím" koukala na mě Bon. "Jo dobře zkombinujeme to tak jdeme do šatny". Jen holky zatleskaly a už jsme šli vybírat co na večer.
po hodince a půl jsme byly nachystané. "Páni jsme jako princezny" řekla s údivem Bon. "No to byl účel ne? chtěli maškarák mají ho mít sexy jsme a nepotřebujeme ani krátké šaty" řekla se smíchem Nan a my se začaly smát. Já si vzala korzetové zelené dlouhé šaty a vlasy jsem zvlnila a vzadu sepnula. Nan měla korzetové žluté dlouhé šaty a s vlasama udělala totéž co já a doplnila to rukavičkami. A Bon ta zvolila stříbrné korálkové šaty a vlasy do drdolu. Vypadaly jsme jako ze středověku, ale sexy středověk.
ČTEŠ
I wish... (Cameron Dallas)
FanficBlair Mitchel neměla nikdy kamarady záviděli jí úspěch v modelingu i to,že je chytrá, ale i tak byla spokojená. Než jí rodiče řekli, že s stěhují do L.A. kvůli nové práce. Najde si v nové škole konečně pravé kamarády? A co když potká namyšleného boh...