Bože... vylezla jsem z vany oblékla jsem se do pyžama a šla spát. Ještě jsem si otevřela konverzaci s Camem, jestli mi náhodou nenapsal. Nic... položila jsem si telefon a zavřela oči
Ráno jsem byla, jak kdybych byla po nějaké akci. Blbě od žaludku, hlava mě bolela a nic se mi nedařilo. Proto jsem neřešila oblečení ani make-up. Vzala jsem si černé tílko, bílé kraťasy s černým kardiganem a doladila kloboukem a černou kabelku rozčesala jsem si vlasy jemně jsem se nalíčila nasadila si sluneční brýle. Z ledničky jsem si vzala jablko s vodou hodila do tašky obula si hnědé boty na podpatku a šla do garáže pro auto.
Z dálky jsem si všimla už, že na mě holky čekají na našem místě. Zaparkovala jsem zamkla a vyšla za nimi. "Ahoj kočko" objala mě Nan a hned po ní Bonnie. "Čaute holky" usmála jsem se. "Co je ti? ty si pila?" všimla si Nan. "Ne, je mi není dobře víš" pousmála jsem se. "Ach chápu" řekla a nejspíše i pochopila, že se moc nechci bavit, ale taky vím, že jakmile budeme samy, že se mě zeptá jí jen tak neošálím tím, že mi je špatně. "No tak půjdeme do třídy ne?" řekla Nan a my jen kývly. "Holky je to tu bez nich divné že?" řekla Bonnie jak jsme kráčely školní chodbou do své třídy. Obě s Nan jsme věděly, koho tím myslí. "Jo je tu klid" zasmála jsem se. "Klid? No máš pravdu nikde neslyším od Matta, že má hlad sladkého Camerona, jak se snaží tě dostat na záchody, než začne hodina a brblajícího Cartera" zasmála se Nan. "Jo ještě dva měsíce a jdeme taky neboj, a hlavně můžeme je vidět kdykoliv, zatím co ostatní ne taková slintající Mel například" zasmála se Bonnie. "No myslíš, že ona si k nim nenajde cestu?" zeptala jsem se ji. Chvíli zapřemýšlela " ne nedostane pač by ji zabijeme dřív" řekla. Musely jsme se s Nan zasmát.
Tím, že Bon měla doktora jsem zůstala sama s Nan. Vzaly jsme si tác s jídlem, pokud se tomu dalo tak říct a šly jsme ven. Dnes bylo krásné počasí. "Tak povídej" řekla po chvíli ticha Nan. "Pohádali jsme se, ale kvůli blbostem, tak jsem utekla z auta a šla domů" řekla jsem jí. "Prr počkat to je vše? Jenom toto?" ptala se dál. "Ozvaly se z agentury a šla jsem fotit a-" zastavila mě. "Cože ty jsi byla fotit? No to je skvělé Bí mám radost" objala mě. Usmála jsem se a povídala dál "a byl tam Aaron fotil něco jiného, ale pak mě potkal venku, kde jsem čekala na Camerona. Byl docela blízko u mě a povídali jsme si něco mi chtěl říct, jenže přijel Cameron já nastoupila a začal po mě křičet typem on je zly, on tě nabaluje a kecy však víš". "Páni, takže ticho nenapsal ti jo?" Jen sem kývla. "A Aaron, co nic?" zeptala se? " No ten mi psal, jestli jsme se nepohádali, ale nic jsem mu neřekla, nechci ať to ví" vysvětlila jsem jí. "Chápu no Cam je tvrdohlavý, ale nenechá tě a Aaron je debil, ale už se aspoň chová lépe jak vidím. "Čau holky" pozdravil Aaron. "My o vlku a vlk..." zasmály jsme se s Nan. "Čau" řekly jsme. Chtěla jsem vstát a jít na poslední hodinu, ale Aaron mě zastavil. "Bí vše ok?" zeptal se mě. "Jo jasně proč by ne?" usmála jsem se. "Jen tak první den bez Cama a jestli jste se fakt nepohádali a-" povídal dál až mě z něho zas rozbolela hlava. "Ne Aarone to, že tu není se nezhroutím a vše je ok dovolíš musím na hodinu" odstoupil ode mě a já prošla do třídy.
Hodina utekla rychle počkala jsem na Nan, která musela a záchod a vyšly jsme na parkoviště, kde máme auta. "Tak zítra Nan a děkuji" objala jsem ji. Určitě chtěla říct něco jiného, ale vypadlo z ní jen "no do prdele" otočila jsem se, kde koukala. "No do prdele" zaklela jsem
ČTEŠ
I wish... (Cameron Dallas)
FanfictionBlair Mitchel neměla nikdy kamarady záviděli jí úspěch v modelingu i to,že je chytrá, ale i tak byla spokojená. Než jí rodiče řekli, že s stěhují do L.A. kvůli nové práce. Najde si v nové škole konečně pravé kamarády? A co když potká namyšleného boh...