Vlastně to byla dobrá party já pila Bonnie to točila a Nan ta se předváděla všichni na nás koukali a kluci? Ti z nás nemohli pustit z oči. Byla jsem už fakt opilá. Šla jsem na záchod, když mě někdo vtáhl do vedlejší místnosti a namačkal na zeď.
"Co to ku" nedořekla jsem, protože dotyčný mi zacpal pusu rukou. V pokoji byla hrozná tma nemohla jsem rozpoznat obličej, ale ta vůně tu vůni bych poznala kdekoliv. Byl to on Cameron. Ucítila jsem, jak tlak na ústech povoluje až úplně zmizel. Šel rozsvítit světýlka co měl Nash okolo postele dané tudíž už nebyl pokoj tolik černý a já se mohla na něho podívat. "Co si vlastně o sobě kurva myslíš? Víš, jak jsem se lekla?" Spustila jsem na něho hned, jak mi to vzduch v plicích dovoloval. "Promiň nechtěl jsem tě vyděsit, ale kdybych byl lupič zdá se, že by si sním šla dobrovolně" zasmál se no jo sám Cameron Dallas ve svojí náladě. "Haha fakt vtipný Camerone tohle divadýlko sis mohl ušetřit" řekla jsem mu a šla jsem ke dveřím a už jsem šahala po klice, když mě zastavil. "Nechoď prosím" zašeptal a díval se na mě. Nemohla jsem rozpoznat co si myslí. "Proč řekni mi jediný důvod proč Camerone abys mě urážel? „zeptala jsem se ho. "Ne, protože mi chybíš" řekl a přibližoval se ke mně nevěděla jsem co říct jen sem od něho couvala zase pryč najednou jsem ucítila na zádech dveře. Byl už u mě naše hrudníky se dotýkali při každém nádechu. Rukou vjel do mých vlasů a jemně je zmáčkl nemohlo mi uniknout zasténání. Myslím, že to slyšel, protože jsem si stoprocentně jistá, že se ten blbec zasmál. Opravdu mi chyběl. Potom jsem cítila, jak se přiblížil a spojil naše rty. Nemohla jsem zůstat pozadu kousla jsem ho do rtu a tím mě pustil dovnitř okamžitě jsem do nich v padla jazykem a už si užívala jeho dotyky ve vlasů, dotyky jazyka vlastně užívala jsem si kompletně jeho.
"Tohle" sáhl mi na šaty "mě sralo celou dobu jsi taková provokatérská mrška viď? Myslím, že by sis tohle jen tak neoblékla, kdybys tu šla semnou věděla jsi, že mi to zpění krev" mumlal mi do rtů, zatímco mi vyhrnoval a rozepínal šaty. Byl tu semnou asi pět minut a už mě sral, jak pořad mluvil. Stáhla jsem mu bundu na zem a hned poté letělo i jeho triko. Chtěla jsem mu dát pryč i ty kalhoty, ale ten pásek nešel rozepnout. "Tak nedočkavá „zasmál se. "Zmlkni Dallasi s trochu mi pomoz" zabručela jsem Cam se jen zasmál a jedním pohybem se pasek rozepl. Hned sem sahala po šanci, a i s boxerkami jsem je dala dolů. Chytl mě za zadek a nadzvedl mě obmotala jsem si nohy kolem zadku a ucítila jsem, jak mě jemně dává na postel mezi námi už byly jen moje krajkové kalhotky, které mi za malý okamžik strhnul, až se mi látka zaryla do kůže. Usadil se mi mezi stehny políbil mě na rty na krk na krční kost všude mě zasypával polibky. "Camerone prosím, miluj se semnou" zasténala jsem. "Cokoliv chceš lásko" řekl a pak jsem cítila, jak mě naplňuje prohnula jsem se v zádech a zaryla mu nehty do kůže sykl bolesti, ale to mi bylo jedno. Užívala jsem si, jak se proti mně z houpával sem a tam a naplňoval mě. Myslím, že si užíval každičký vzdech, co se ze mě vydral, ale právem vše mu patřilo já mu patřila. Cameron přidával na tempu náš dech už byl nepravidelný, jak jsme se snažili pokaždé se políbit. Vycházela jsem mu bokami vstříc, ale už brzo mě přepadla známá euforie, kterou poznal i Cameron kroužila jsem bokami, tak aby i Cameron dosáhl svého orgasmu. pak jsem pocítila, že je blízko párkrát se proti mně ještě zhoupnul a pak dopadl na mě.
Pokoj jsme naplňovali našim dechem. Cameron mě políbil na čelo nadzvedl se a šel na druhou půlku postele chytl si mě do náruče a posunul k němu. Vzal přikrývku a přetáhl ji přes nás. „Dobrou noc bejbe" políbil mě. Musela jsem se usmát tahle přezdívka mi vážně taky chyběla. "Dobrou Came" přitulila jsem se k němu blíž a pomalu propadávala ke spánku.
ČTEŠ
I wish... (Cameron Dallas)
FanfictionBlair Mitchel neměla nikdy kamarady záviděli jí úspěch v modelingu i to,že je chytrá, ale i tak byla spokojená. Než jí rodiče řekli, že s stěhují do L.A. kvůli nové práce. Najde si v nové škole konečně pravé kamarády? A co když potká namyšleného boh...