Připomenutí
Vyšla jsem ze dveří a vytahovala s kabelky telefon, když jsem do někoho zrovna vrazila "ehm promiňte" omluvila jsem se.
Kurva to snad....
"Ahoj Blair" řekl tím svým křivým úsměvem.
Ne ne ne"Co tu děláš" zeptala jsem se Aarona.
"No to, co jsi tu dělala, ty wow Blair vypadáš dobře" zkousl si ret a přiblížil se.
"Vypadni a nepřibližuj se" žduchla jsem ho.
"To si furt na mě nasraná? Bože, měla by ses dát do klidu, to, co bylo bylo jsme něco jako kolegové, staří známí kočičko. Pokud nejsi pořád taková hysterka a nestaráš se, jestli píchám jen tebe, tak když tak brnkni číslo mám stejné" mrkl a odešel.
Kurva kurva kurva hajzl jeden, že já sním vůbec chodila, ale kdysi byl roztomilý, hodný, pokud se nepřetvařoval ještě kdysi. Byl to můj první kluk, první sex a takové ty věci pak začal modeling, on se zúčastnil a už se to začalo bortit byl krásný a žádaný každá ho chtěla a mu se to začalo líbit a tím i začal podvádět.
Seru na to zasraný vzpomínky, sebrala jsem si věci a odešla na tramvaj na hotelu jsem byla za půl hodiny.
Sbalila jsem si věci nechala si venku vše potřebné do zítřejšího odletu a koukla jsem se na fb jestli mi Jeremy nenapsal.J: Ahoj zlato jasně sejít se můžeme neboj vše je ok těším se na tebe :*
Oo jak já se na něho těším a tak celkově na všechny.
Já: Ahoj Jer jsem moc ráda, že si napsal tak se uvidíme ve škole jo druhej den pá :*
Zabalila jsem do kufru notebook, teď si dám vanu a půjdu si lehnout zítra konečně domů i když to tu bylo fajn.
----------------
Ráno už v L. A.
"Ahoj mami, tati" rozběhla jsem se za němá."Ahoj holčičko naše" řekla mama a táta v objetí
"Jak ses měla, jaký byl let" ptala se mamka na otázky.
"Jo vše super" řekla jsem
"Ukaž vezmu ti to" řekl táta a šli jsme směr auto.
V autě se ptali, co jsem vše fotila a kde jsem byla, jak to chodilo.
Bože chybělo mi to, chyběli mi rodiče i domov.
Za hodinku jsme byli doma, šla jsem si vybalit věci a převléct se, vzala jsem si telefon a napsala do agentury email, že jsem doma a děkuji za zkušenost. Najednou jsem usnula."Blair vstávej pojď na večeři" budil mě táta.
"Ježíši musela jsem usnout, kolik je hodin?" zívla jsem.
"To je dobrý, byl to dlouhý let, musela si být unavená je půl 7, tak pojď mamka čeká" řekl a šel dolů.
Po úžasné večeři, jsem si dala úžasnou sprchu, nachystala jsem si věci na zítřek do školy a šla spát.
----------------------------
"Ahoj" vrhla se na mě Nan a Bonnie"Holky, vždyť mě umačkáte" zasmála jsem se v jejich objetí.
"Moc si nám chyběla, tak co jaký byl let? A potkala jsi někoho? A fotky si dovezla? A co jaký to bylo a kdy budeš zase fotit? " zasypávala mě otázkami Nan.
"No ták Bí, povídej jsme napnuté" ozvala se Bon.
"No fotky mám ty vám ukážu na obědové přestávce, let byl fajn, focení úžasné, když se něco naskytne hned mě budou informovat a potkala no potkala bohužel, svého ex, a ne nikoho známého" zavzdychala jsem.
"Kecáš a jak to probíhalo a no počkej ty jsi nám ho ani neukázala, jak vypadá a jak se jmenuje?" zeptala se Bon
ČTEŠ
I wish... (Cameron Dallas)
FanfictionBlair Mitchel neměla nikdy kamarady záviděli jí úspěch v modelingu i to,že je chytrá, ale i tak byla spokojená. Než jí rodiče řekli, že s stěhují do L.A. kvůli nové práce. Najde si v nové škole konečně pravé kamarády? A co když potká namyšleného boh...