We stay friends?

3.8K 105 0
                                    

Připomenutí 

"Jer" usmála jsem se, zatím co on byl nasraný, divný

"Jer, co se stalo?" zeptala jsem se ho

"Ty...

"Ty ty jsi chodila s Dallasem? Kdy jsi mi to hodlala říct jako?" řekl a prohrábl si svoje vlasy.

"Cože?! ne!" šla jsem k němu blíž, vlastně jsem si i oddechla, že mu neřekl mnohem víc.
"Že ne? Dallas mě potkal cestou domů přímo se mi vysmál do ksichtu, že tě šukal a že vždy nad tebou vyhraje tak co mi teď řekneš" řval na mě.

"Můžeme si na to sednout prosím vše ti řeknu ano?" natahovala jsem k němu ruku neochotně mě za ni vzal a šla jsem sním na gauč do obýváku.

"Takže bylo to takhle, byla jsem tu nová začala jsem se bavit s Nan pak s Bonnie a ony mě seznámili s klukama. Cameron mě začal balit a snažit se, jenže já věděla, co on je zač byl, jak můj bývalý nakonec jsme se s holkami dohodly, že by se mu taky hodila pomsta, a nakonec to dopadlo tak, že jsem do toho spadla taky, ale nebylo to chození!! To mi musíš věřit" řekla jsem mu se slzami v očích.

"Aha a šukala jsi sním, nebo si to vymyslel, ale prosím, řekni mi pravdu žádné lži, pokud chceš, aby to klapalo" řekl.

"Ano" řekla jsem potichu.

"Kurva s takovým zmrdem já vím neměli jsme spolu ještě nic, ale proč zrovna sním víš,s kým vším spal? To ti holky nemohly říct co je to za zmrda zkurveného?" byl vytočeny.

"J-já vím, ale prosím tě pochop m-" nedořekla jsem

"Pochopit tě? Blair Mám tě rád mám tě vážně moc rád, ale myslel jsem, že bys mi to dokázala říct ty, a ne že se to dozvím takhle, a ještě od něho. Ok už mi nic nechceš víc říct? je to všechno? nebo máš ještě nějaké tajemství?" zeptal se.

Sakra dělá mi to těžší a těžší, když mu to řeknu tak už mi to nikdy neodpustí, ale když zase ne, Cameron mu to může říct. Musím to tajit a udržet si Je-

"Blair halo" zamával mi před očima.

"Ehm promiň ne už žádné tajemství nejsou přísahám" usmála jsem se.

"Dobře, ale aby bylo jasno pořád jsem dost nasraný" přitáhl si mě do objetí.

"Já vím a plně tě chápu omlouvám se políbíš mě prosím?" požádala jsem ho.

Začal se pomalu přibližovat, zavřela jsem oči a pomalu jsem se propadala do krásného snu. Rty měl hebké líbal mě pomalu a zároveň krásně bylo to něžné. Líbal mě jako bych byla porcelánová panenka jen co by přitlačil bych se rozbila. Chtěla jsem si ho chytit a přitlačit silněji, ale odtrhl se.

"Stalo se něco?" zeptala jsem se nechápavě.

"Nejen už musím jít, ještě jsem nebyl doma od školy víš" usmál se

Šli jsme ke dveřím tak jsme se ještě políbili a pak odešel.

Bože jsem taková kráva musím zavolat Cameronovi a zeptat se ho na to vyběhla jsem schody vzala jsem telefon do ruky a vytočila Dallasovo číslo.

"Ahoj" řekl poměrně hezky až mě zamrazilo na zádech.

"Musím s tebou mluvit m-můžeme se sejít?" vykoktala jsem ze sebe.

"Jo v 7 buď v parku budu na lavičce" řekl.

"Ok budu tam měj se" řekla jsem poměrně znechuceně

"Bejbe nebuď taková zatím" řekl a zavěsil

Bejbe? co si to kurva vlastně myslí bože jdu si radši udělat úkoly a dohonit to co jsem zameškala.

17:00h

"Zlato nech toho na chvíli a pojď se najíst je večeře" zařvala mamka

Uff aspoň něco už mi s toho vážně jebne zavřela jsem knihy dala vše na kupku a utíkala dolů do kuchyně.

"Tak co jak ti to jde chceš s něčím pomoc?" zeptal se taťka

"Zatím se to dá, většinou mi vysvětlily holky, ale děkuji tati" usmála jsem se

"Mmm to vypadá úžasně miláčku" řekl taťka mamce.

Po úžasné večeři, jsem se šla nahoru upravila jsem si vlasy, převlékla jsem se z tepláků do kalhot přehodila přes sebe svetr jen sem mamce a taťkovi řekla, že budu hned zpátky a vyšla akorát v čas směr park.

"Tady jsem" vyšel ze tmy Cameron

Polkla jsem a vyšla jsem za nim bylo mi divně, ale čím dřív mu vše řeknu tím můžu jít domů.

"Tak co jsi mi" ani to nedořekl

"Ty kreténe debilní, co sis vlastně myslel? Proč si mu to vlastně říkal? Víš, co jsi vše mohl posrat? Zase myslíš na sebe, ale já tvoje nejsem uvědom si to ty šukáš každou já chci mít vztah to je rozdíl mezi tebou a mnou debile" vyvalila jsem vše na něho

"Hou hou uklidni se, takže pokud to chápu pořád spolu jste, takže o co jde? A co?" řekl „ty jsi mi taky jen tak sdělila, že sis dělala prdel a nejsi v tom, tohle si zase uvědom ty kočičko aspoň jsem férový, jen sem chtěl otevřít Jeremíkovi oči, aby věděl, koho vlastně miluje, když mu zahýbá semnou" mrkl na mě

"Ty kr – počkej, proč si mu vlastně neřekl o tom, co se stalo, než jsem odjela? „podívala jsem se na něho nechápavě.

"Nejsem zas taková svině Blair" pošeptal.

"Děkuji Came" řekl jsem.

"Nemáš zač" řekl pobaveně.

"Co je tu vtipného? zeptala jsem se nechápavě.

"No ty přeci nejdřív jsem kretén a pak mile poděkuješ bejbe, bejbe ty jsi náladová" zasmál se znovu.

"Neříkej mi tak prosím, děkuji za to, že si sem přišel, a hlavně děkuji za to, že jsi mu o tom neřekl znamená to pro mě dost no nic tak měj se ve škole když tak dobrou „rozloučila jsem se a otočila k odchodu, jenomže mě chytl za ruku.

Pohladil mě po tváři, dýchala jsem zhluboka kdyby se naklonil, políbili bychom se. Nechápu to, jak na mě takový parchant může, tak moc působit začala jsem se třást, ale nebylo to zimou.

"Třeseš se promiň asi ti je zima já jen sem ti chtěl říct" začal

"No?" zeptala jsem se.

"Zůstaneme kamarádi? „zeptal se mě.

"Pokud budeš hodný ano „usmála jsem se na něho.

Obejmuli jsme se a vyrazili domů nebylo to zase tak špatné. Pozdravila jsem rodiče a vyšla schody do pokoje vysvlékla, jsem se a šla jsem do sprchy. Po ní jsem si vyčistila zuby nachystala věci do školy našla jsem si film a lehla jsem si. Nevím z čeho, ale cítila jsem se vyčerpaná, asi v polovině filmu možná i dříve jsem propadla do říše snů. 


Ták po pauze tu je další díl chci poděkovat lidem co mi psali ať nepřestanu pokusím se, ale jak jsem si myslela, že nápadů je až až tak nějak zmizely.. :D Co na nový díl říkáte je asi o ničem moc se vám omlouvám  příště se pokusím o lepší, ale jinak děkuji jste zlatíčka♥♥♥ Votes a koment potěši

Vaše Ter210



I wish... (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat