Práce v Bulharsku je pohádka fotíme tu kampaň pro plavky u moře je to bomba akorát debilní spojení a už 5 dní jsem nemluvila s Camem. S Aaronem je vše v pohodě dokonce můžu říct, že se sbližujeme a jsme dobří kamarádi. Což je u nás docela pokrok.
Bože už týden jsem nemluvila s Camem buď mě zabije, nebo si o mě bude dělat velké starosti už ať jsem doma a můžeme spolu začít žít. Už se nemůžu dočkat. „Čau krásko" řekl Arron. „Polib si" ukázala jsem mu prostředníček. „No ty máš náladu, kdo ti, co zase udělal?" zeptal se mě. „Nikdo, jen se nemůžu dovolat už týden Camovi ani domů" řekla jsem mu. „Aha nedostatek sexu přes telefon chápu „zasmál se a já ho probodla pohledem. „Tam za tím stromem máš dvě čárky stačí to na zavolání, ale nemůžeš se pohnout jinak tu tu tu tu" udělal zvuk telefonu a odešel. Hned jsem tam utíkala a vytočila jeho číslo.
„Came?" řekla jsem, když sem si nebyla jistá, že mě slyší. „Bože lásko žiješ? Jsem ta rád, že slyším tvůj hlas" řekl a mě se nahrnuly slzy do očí, jak mi chyběl. „Proč ses mi tak dlouho neozvala máš toho moc?" zeptal se. „Ne nemám dobře víš, že bych s na blbou sms našla čas, jen tu není signál až teď jsem našla aspoň na zavolání, ale nemohu se pohnout jinak to vypadne" řekla jsem mu a slyšela jsem, jak se usmál. „Oo bože, jak mi chybí tvůj hlas už se nemůžu dočkat až budu s tebou" řekla jsem mu a cítila jsem, jak se na druhé straně usmál. „Ty mě ta- „. „Počkej" řekla jsem mu, když na mě volal jeden instruktor. „Chci vám jenom říct, že tu musíte být ještě o jeden týden na víc" řekl a odešel a já ztuhla. „Blair haló?" slyšela jsem. „Jo promiň jsem tady, jen teď tu byl jeden z pořadatelů a údajně tu musíme být o týden déle" řekla jsem mu.
„Cože? To je vtip, že ano Blair? Zeptal se a já věděla, že se pohádáme. „Zlato prosím já za to opravdu nemůžu" řekla jsem mu a snažila se podržet vzlyky. „Já ti nic nevyčítám ježíš Blair, ale kurva neozveš se mi týden mám o tebe strach a než mi cokoliv řekneš, jak se tam máš, nebo jak se ti tam vede, tak mi oznámíš, že ještě týden a pak co zas týden, nebo měsíc?" začne zvyšovat hlas. „Came, ale to- „nedořekla jsem. „Co? Nebude to tak? Sama si nejsi jistá kdoví jestli tam opravdu musíš zůstat" řekl. „Came víš moc dobře, že to tak není chybíš mi myslíš, že tady chci zůstat místo toho, abych byla s tebou? Řekla jsem mu, ale odpovědi jsem se nedočkala. „Came? Camerone?" křičela jsem do telefonu, než jsem zjistila, že mi to vypl.
Slzy jsem už dál nezadržovala a vypustila je ven. Rozeběhla jsem se k moři a sedla si na pláž vlny mě uklidňovaly. „Blair"? slyšela jsem Aaronův hlas utřela jsem si slzy, aby nic nepoznal. „Co tu děláš? Dovolala si se?" zeptal se mě. „Jo děkuji ti bylo hezké slyšet jeho hlas" řekla jsem mu a už se mi zase draly slzy do očí. „Hej, co je?" chytl mě a vzal si mě do náruče a já ho obejmula. „Nic, jen byl tu jeden z pořadatelů a prý tu budeme o týden déle a pak jsme se dost pohádali s Camem, než jsem mu to stačila vysvětlit zavěsil mi to zkoušela jsem znovu volat, ale padalo to hlasové zprávy" rozbrečela jsem se. „Pšt to bude dobré neplač on to pochopí není vůl a tohle je tvoje práce, kterou miluješ a on miluje tebe jednoduché" řekl a podíval se na mě. „Děkuji, že mě chápeš jsem ráda, že jsi tu kdybych tu byla sama s neznámými lidmi asi bych tu umřela" zasmála jsem se. „No vidíš to je ten úsměv a teď si vem plavky a půjdeme se koupat do moře pak si dáme drink večeři a půjdeme fotit, jak se stmívá, jak romantické" zasmál se a já kývla. Zbytek dne bylo moc fajn.
Aaronův pohled
Hned jak jsem viděl, že jde Blair do svého pokoje jsem zavolal Bonnie. „Ahoj fešáku tak jak to jde?" řekla zase tím svým svůdným hlasem a mě zacukalo v rozkroku. „Ahoj dobře už mi zebe z ruky dnes se dost pohádali, že ji Dallas dokonce tipl s telefonem uprostřed rozhovoru" řekl jsem ji. „No nekecej proč?" zeptala se. „No musíme tu být o týden déle což je i dobře jinak bych měl den na to ji dostat do postele, a to by šlo těžce teprve mi dovolila ji obejmout, utěšit, pohladit a různé drobnosti co dělají děti" řekl jsem ji a zakoulel očima. „Nevadí hlavně, že to jde jsem na tebe pyšná lásko teď bych tě samou radosti udělala a hrála si s tebou" řekla mi svůdně. „Bon nech toho jsem nadržený už týden jsem neměl sex, ani jsem si ho nevyhonil ještě pár slov a zasviním si kalhoty" varoval sem ji a ona se zasmála. „Dobře už mlčím tak se snaž dál a já půjdu splnit zase svůj úkol pá lásko" rozloučila se. „Pá kočko" řekl jsem a vypl telefon. Dal jsem si ho do kapsy a šel do pokoje. Cestou se mi kamarád docela uklidnil, ale pak jsem potkal Blair, jak jde jen v ručníků do sauny a myslel jsem, že vybuchnu byla nádherná hnědé oči jí svítily v opálené pleti vlasy v mírném rozcuchu byla nádherná zapomněl jsem, co se kolem děje. „Ehm jsi ok?" zeptala se mě. „Jo jo promiň jsem" usmál sem se a cítil jsem, jak mi kamarád zase stoupá. Viděl jsem Blair, jak si toho všimla a zkousla si přední ret, ale ale cítím mírné vzrušení. „Blair tohle nedělej nedívej se tak na mě a nekousej si ten ret dobře víš co to semnou dělá a já nechci pokazit naše přátelství, takže teď odejdu do pokoje a jdu si ho vyhonit a ty pokračuj v chůzi do sauny dál dobrou" ani jsem jí nedal možnost nic říct odemkl jsem pokoj a odešel.
ČTEŠ
I wish... (Cameron Dallas)
Fiksi PenggemarBlair Mitchel neměla nikdy kamarady záviděli jí úspěch v modelingu i to,že je chytrá, ale i tak byla spokojená. Než jí rodiče řekli, že s stěhují do L.A. kvůli nové práce. Najde si v nové škole konečně pravé kamarády? A co když potká namyšleného boh...