Takže jste mě přemluvily. Ani jsem netušila, že vás tu bude tolik kdo bude chtít 2 díl. Jsem z vás nadšená. Moc děkuji za hezké ohlasy k ukončení I wish a za nápady k druhému dílu.
Jak jste si už všimly druhý díl se bude jmenovat Together... Do you remember. O čem to bude si ještě nechám pro sebe, ačkoliv to mám už hotové. Vlastně i cover, ale nějakým způsobem mi nevychází hezky. Chci vás poprosit o pomoc, a to doporučit nějakou appku, kde udělam cover. Moooooc prosím a smutně koukám.
Ještě bych vás tu chtěla o něco poprosit napadly mě další 2 knihy. A já vám dám na výběr, jaká vás nejvíce zaujala. Ale nebojte Together taky budu psát.
1 Kniha.
I don't like you, or am I wrong?!
První den v nové škole a už spolu vedou válku. „Nesnáším tě, tak dej ty pracky pryč" křičela jsem na toho debila a snažila se dostat od něho dal. „Přitom prahneš, aby se tě tyhle pracky dotýkaly" řekl a sevřel mě víc. Zahlédla jsem hodiny a uculila se. Tak jak to dopadne mezi Pheobe a Cameronem? Budou spolu válčit, nebo se to změní v něco jiného? A co když je to jenom blbá hra, jak dosáhnout svého?
2 Kniha.
Fallen Love
Chloe měla dokonalý život v městčku Portsmout. Ale teď si myslí, že se jí smůla lepí všude. Nejdřív odešel táta a teď jí zemřela máma. Místo toho, aby si užívala svůj život musela rychle dospět a postarat se o svojí nemocnou maminku. Ozve se otci a ten ji pozve do slunečné Californie. Bude tam na ní čekat štěstí? A co když spatří Camerona? Ani jeden z nich netuší co se tímhle rozpoutá. Kolotoč plný emocí, který může skončít jakkoliv, ale... nikdo neví jak pro koho, protože tajemství nikdy nespí.
Tady jsou dvě knihy vyberte si prosím teda jednu + budu opravovat I wish a psát Together. Jen prosim appku na cover :/
Děkujíí moc moc moc!
ČTEŠ
I wish... (Cameron Dallas)
FanfictionBlair Mitchel neměla nikdy kamarady záviděli jí úspěch v modelingu i to,že je chytrá, ale i tak byla spokojená. Než jí rodiče řekli, že s stěhují do L.A. kvůli nové práce. Najde si v nové škole konečně pravé kamarády? A co když potká namyšleného boh...