You and I only the two of us

3.5K 84 3
                                    

" Otravoval tě?" zeptal se mě Cam. "Ne neboj se" usmála jsem se na něho a po očku jsem se koukla ke stolu, kde jsem před chvíli mluvila s Aaronem. Byl tam a díval se na nás sledoval každý náš krok. "Polib mě" požádala jsem Camerona. Ten nezaváhal a hned se vrhl na mé rty. "Zadýchaně se na mě podíval a já se podívala na Aarona byl nasraný. Jo vyhrála jsem teď ví, komu patřím a on to není. "Blair, než tahle noc skončí sundám ti tyhle šaty a tvrdě ti to udělám. Zalapala jsem po dechu. "Miluji, když tě dostávám" usmál se a přimáčkl si mě více k tělu. "A co kdybychom to udělali teď hned?" zkousla jsem si ret. Teď to byl on, co zalapal po dechu zasmála jsem se. "Miluji, když tě dostávám" mrkla jsem na něho. Ten mě ale chytl za loket rozloučili jsme se se všemi a už mě tahal do auta, kde se na mě okamžitě vrhl.

"Po-p-počkej Came tady ne" lapala jsem po dechu. "Líbat tě snad smím ne?" zeptal se mě. "Jo, ale je tady cizí chlap nechci ať nás vidí" šeptala jsem. "Blair je mi to u prdele chci tě ani nás nezná" šibalsky se na mě usmál a snažil se dostat pod šaty hladil mě po stehně přes podvazky, když našel, co chtěl usmál se vklouzl pod kalhotky a já vzdychla. "Kurva jsi vlhla tak moc tě chci Blair" vzdychal mi do ucha a já už nemohla přála jsem si jen ať jsme už u něho doma. "Jsme tu p Dallas hezkou noc" mrkl na nás a já se už nemohla více červenat. "Slyšel nás" řekla jsem. "No a? je mi to u prdele vyzvedl mě do náruče odemkl vchodové a šel po schodech do svého pokoje. Postavil mě na zem a jedním pohybem ze mě svlékl šaty. "Kurva tohle je lepší jak ta svatba" vzdychl a hodil mě na postel až jsem zalapala po dechu. Sundal mi kalhotky a rozepl mi podvazky, než jsem se nadala jeho hlava byla mezi mými stehny. Milovala jsem, co právě teď dělal. "Hej nejsi v-vysvlečený" koktala jsem slastí. "Ok tak vydrž" odtáhl se a začal se vysvlékat. "Hej nepřestávej" přitlačila jsem ho zpátky a natáhla jsem si ruce k čelu postele. Cameron se zasmál pak už zaútočil na můj klitoris.

Kroužil, lízal sál, až se mi každý nerv v těle napínal vzrušením. Vlhla jsem čím dál víc, až jsem si říkala, že více už to nejde. Začala jsem se vrtět chytl mě za boky a pevně mě přišpendlil k posteli. Pak se jeho rty znovu přesunuli k zpět ke klitorisu. Pronikl do mě prsty, třel mě uvnitř a hladil přesně to správné místo. "Kriste, ano tam!" zachvěla jsem svaly v nohách se mi napjali a podbřišek stáhl. Byla jsem mnohem rychleji, než jsem čekala. To není všechno slíbil sem ti, že tě ošukám tvrdě" řekl chraplavým tónem, který mě tolik vzrušoval. Postavil se a svlékal si zbylé oblečení, dokud nebyl celý nahý. Strčil do mě prsty a začal znovu kroužit laskal mi bradavky a než jsem se stačila vzpamatovat a něco říct byl ve mě. Pohyboval se prudce a drsně. Chytl moje ruce a dal mi je za hlavu tak, abych se nemohla hýbat zvedl mi jednu nohu a dal mi jí na skoro za hlavu. Ještě, že cvičím jinak by tohle bolelo řekla jsme si. "Bože jsem tak hluboko" vzdychal a přirážel. "Jsi blízko miláčku?" zeptal se mě udýchaně. "Ano ještě chvilku" vzdychala jsem. Vzal prst a strčil ho mezi nás na to jsem zakřičel, protože trefil přímo ten bod. "Ano už už" a odevzdaly jsme se tomu.

"Tohle mě nikdy nepřestane s tebou bavit řekl" a políbil mě na čelo. "Hm" neměla jsem k tomu slov, protože stejně věděl, co si myslím. "Miluji tě" řekl, ale zdál se mi smutný přitom kroužil prstem po mé ztuhlé bradavce. "Co se děje?" sedla jsem si na něho. "Nic, jen jsem netušil, že dokážu někoho milovat a když to mám tak má strach, že o tebe přijdu" vysvětloval mi. "Ty a já jen my dva" podívala jsem se mu do očí. Usmál se a já už věděla co se stane. Nenasytný pán Dallas.

Kolem páté ráno jsem se probudila hrozně žíznivá. Cameron spal tvrdě, tak jsem se vymanila z jeho objetí oblékla jsem si jeho košili, že se podívám do kuchyně po pitím. Jak jsem otevřela dveře byl tam. "Kurva, co tu děláš?" natáhla jsem si košili co nejdál. "Jdu spát co myslíš asi užili jste si?" zeptal se a skenoval mě pohledem. "Co se staráš a vypadni" zavřela jsem dveře a šla do kuchyně. 

Co říkáte na další díl? 

I wish... (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat