No no no

4.5K 123 2
                                    

Za týden pojedu domů už se na všechny moc těším, i když je to tu nádherný. 

New York sám o sobě, ale ta práce už teď je semnou agentura spokojená a slíbili mi, že jak se naskytne možnost, tak se mi určitě ozvou.
Zrovna sem vylezla ze sprchy v 15.00 mám být na place a fotit předposlední kolekci příště fotím profily.
Napíšu holkám do společného chatu vidím, že jsou online a Jeremymu.

Já: Ahoj Nan, Bon jak se vám daří a co ve škole neviděli jste Jeremyho? Dlouho se mi neozval a když se ozve je zvláštní nevíte něco? A co kluci?

N: Ahooj modelko naše :*
B: Ahooj :*
N: Vše normálka škola voprus chybíš nám a Jer je v pohodě když ho potkáme tak je v klidu a kluci ti jsou pořád dementi :D Nash je ale skvělej

B: Jak řiká Nan Shawn v klidu Carter je furt s Camem a Matt jen pije nebo žere :D jinak ptal se Cam na tebe a máš se mu ozvat konečne asi na tu noc nemůže zapomenout :D

N: :D :D :D :D

Já: Jste krávy Cam mě nezajíma byla to chyba opilecká chyba i když spím stím jeho plyšákem nic to neznamenalo má Mel záleží mi na Jeremym.

B: V poho kočko nic nevysvětluj jen nemohl se to dozvědět sice jsem ho s Camem neviděla, ale i tak nevíš a Mel sním nechodí to si pamatuj

N: Co práce dovezeš nám ňáké fotky ukázat doufám a nedělej si starosti za týden si tu a uvidíš sama

Já: jasně dovezu neboj jo máte pravdu snad se to nedozvěděl i když sama nevím na čem jsem s Jer a přitom by to mohl být vztah! Kruci jsem pitomá vyspím se znovu s debilem spím s jeho plyšákem a myslim na Jeremyho

B: Zvládneš to musíme jít na hodinu pá :*

N: :**

Já: pá holky :* a děkuji.

No nic zkusím Jeremyho.

Já: ahoj :* jak se máš tam v L. A. za týden doletím tak co třeba něco podniknout? Chybís mi ozvy se prosím.

Tak to bychom měli. Zaklapla jsem noťas a začala jsem se upravovat za hodinu a půl tam musím být. Venku je vedro tak si vezmu jen kraťase a tílko vlasy vyčešu nahoru vezmu si brýle a žabky a vyrazím kdoví jestli nejsou zase zácpy.
Hned jsem měla štěstí a chytla jsem taxi řekl jsem mu adresu a za půl hodinky jsem tam byla paráda ještě tu jsem s předstihem.

"Dobrý den tak jsem tu" pozdravila jsem je.

"Ahoj Blair brzo no to nevadí zajdi si do šatny dnes budeš fotit pro seriál upíří deníky tak se připrav na drastický make-up a oblečky" zasmála se šéfka.

"Ok" šla jsem do šatny a do maskérny

"No páni" řekla šéfka po tom co mě nalíčili a připravili na focení.

Převlíkala jsem se a upravovala snad 1000x, ale nehorázně mě to dnes bavilo bylo to něco nového a uchvátily mě ty detaily byla jsem až překvapená co maskéři dokážou.
Za 5 hodin bylo padla a já byla hrozně unavená všichni byly spokojení a já hlavně tak jsem se šla převléct do šatny a zalehnout do postele.

"Hej Blair pojď se kouknout na snímky jsou geniální" zavolal fotograf, když jsem vylezla ze šatny.

"Hej Blair pojď se kouknout na snímky jsou geniální" zavolal fotograf, když jsem vylezla ze šatny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
I wish... (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat