Party Nash

2.8K 86 2
                                    

Na tu akci jdu nebojte se, jen ticho i před klukama chce boj má ho mít a já mu ukážu B. Odeslala jsem Nan. Uf Bon si už myslela, že ne, ale já si myslela, že ten plán, s kým máš jsme my dvě, tak zítra kočko N. Přišlo mi od Nan no zítra to bude zajímavé.

Ráno jsem se probudila a zjistila jsem, že jsem zaspala, ale byla jsem pořad tak unavená, že jsem se jen otočila na druhý bok zavřela oči a spala dál.
Po druhé, jak jsem se probudila jsem se cítila lépe spala jsem 12hodin, tak bych se mohla najíst. Tím, že jsem plnoletá, jsem napsala třídní omluvenku a upíjela u toho kafe. Vzala jsem si jogurt s muslim a usedla k televizi dole v obyváku. Rodiče přijedou až 14dní před Vánocemi, tak jsem tu pořad sama. Napsala jsem Nan, že jsem zaspala, ale u Nashe to platí. Ta byla samozřejmě ráda. Nevím, čím to bylo, ale jakmile jsem si lehla usínala jsem.

Po třetí a snad naposledy jsem se probudila bylo půl 6 večer ty vole to jsem se prospala. Ale cítila jsem se fajn. Napustila jsem si vanu s pěnou a mezitím co se napouštěla ohřála jsem si těstoviny se sýrovou omáčkou a vzala jsem si to do vany. Po hodině, kdy jsem pocítila, že voda chladne jsem vylezla a osušila oblékla jsem si župan a začala jsem si sušit a upravovat vlasy na akci. Poté co jsem byla spokojená začala jsem s make-up, dokud jsem nebyla jista, že je to ono. "Tak šatičky šatičky, kde vás mám" povídala jsem si v šatně, kde jsem hledala to pravé a najednou sem to uviděla. Oblekla jsem sem si je vzala menší boty na podpatku, které se hodí na party už jen parfém a je to.

 Oblekla jsem sem si je vzala menší boty na podpatku, které se hodí na party už jen parfém a je to

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Koukla jsem se do zrcadla rozcuchala jsem si vlasy a mohla jsem vyrazit. Zavolala jsem si taxíka, který mi slíbil, že za 5 minut bude u mě. Skočila jsem si pro malou kabelku a šla čekat ven za 5 minut tu byl taxík, jak mi slíbil nahlásila jsem mu Nashovu adresu a už jsme jeli za 10 minut jsem stála u baráku. Nadechla jsem se a vykročila dovnitř.

"Tady jsi už jsme si mysli, že nedojedeš" přepadla mě Nan hned co jsem otevřela dveře. "Slíbila jsem to „mrkla jsem na ni "ehm je tu?" Nemusela jsem ji říkat ani kdo pochopila. "Jo někde tu je s klukama, jenže se kolem něho motají holky zjistili, že vy dva no, že to není dobré, ale on je divný mysli si, že tu nebudeš „vysvětlovala mi celou situaci. "Blair ty mala potvoro, tak ty nám lžeš a pak si tu nakráčíš, jak kočka večera" zanadával Matt. "Hele stačilo říct, že mi to sluší a já bych ti poděkovala a dali bychom panáka a nelhala plán byl, že bych tu sem došla s holkami" řekla jsem mu, když mě vedl k panákům. "No holka Cameron si myslel, že máš fakt plán jiný a s jiným tak na zdraví" podal mi panáka klopil to do sebe hned sem to po něm zopakovala a pak hned dalšího.

Ostatní tančili, zpivali, tančili koukala jsem pořad po něm, ale jako by se po něm slehla zem. Šla jsem do kuchyně, kde jsem si šla nalít panáka. Jak jsem se otočila spatřila jsem ho zrovna se vybavoval s nějakou umělou blondýnou asi říkala něco vtipného, protože se oba smáli, pak ale spatřil mě. Dívali jsme se na sebe, jako kdybychom tu byli jen my dva. Nezvládla jsem to a ucukla jsem otočila jsem se k lince a nalila si dalšího panáka. "Tak si přišla" slyšela jsem v jeho hlase mírnou paniku, ale poznala bych ten hlas tu vůni kdekoliv. Opatrně jsem se otočila a podívala jsem se na něho byl krásný měl ty svoje černé kalhoty šedé tričko a modrou bomber bundu. Ano obyčejné, ale na něm neobyčejně krásně. Měl na sobě ten křivý úsměv, který mi věnoval zjistil, že ho očumuji asi bych něco měla říct.

 Měl na sobě ten křivý úsměv, který mi věnoval zjistil, že ho očumuji asi bych něco měla říct

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Jo jsem tady a co" řekla jsem mu nejspíš hnusným tónem. "Proč si na mě tak hnusná to mám být já to ty jsi mi lhala kvůli čurákovi" už na mě zvyšoval hlas. "Ano a ty s toho děláš drama a víš co pokud si mě tu přišel pozdravit, tak ahoj, ale já půjdu máme diváky a na tebe tu čeká nána" řekla jsem mu těsně u ucha cítila jsem, jak se zachvěl. Šla jsem za ostatníma potřebovala jsem pití moc pití. "Tak co viděla jsem, že spolu mluvíte?" Zeptala se mě Nan. "Jo vyčetl mi Aarona, a to je tak vše" klopila jsem do sebe panáka. "Tak tenhle zadek bych poznal kdekoliv ahoj Blair" řekl trochu víc na hlas Aaron. "Jdi do prdele a už se nevracej" ukázala jsem mu dveře. "Ale nějaká drsná" zasmál se. "Neslyšel si vypadni" řekl mu Nash Aaron se otočil a odešel hm docela lehké, a tak sem si dala dalšího panáka. A tak to šlo celou dobu, dokud jsem se necítila mírně opile. "Holky j-jde-em tančit" dostala jsem nějak ze sebe. Nemusela jsem je přemlouvat hned šli.

 Nemusela jsem je přemlouvat hned šli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Vlastně to byla dobrá party já pila Bonnie to točila a Nan ta se předváděla všichni na nás koukali a kluci? Ti z nás nemohli pustit z oči. Byla jsem už fakt opilá. Šla jsem na záchod, když mě někdo vtáhl do vedlejší místnosti a namačkal na zeď.

I wish... (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat