You're kidding me

3.8K 92 6
                                    

"Zlato? jsi tu?" zavolala jsem, jak jsem otevírala dveře. "Jo konečně" zakřičel Cameron. Šla jsem za nim po schodech nahoru a koukla jsem se co dělá. "Lásko mě to vyšlo konečně mi ty podělaný rovnice vyšly a vše chápu už to umím bože" rozutíkal se zamnou hned co mě spatřil u dveří. " To jsem moc ráda" usmála jsem se na něho. " Pojď půjdeme dnes někam, nebo udělám něco k jídlu a ty mi budeš vyprávět co Matteo" políbil mě. "Bože já tě miluju" zarazila jsem se, když jsem to vypustila z úst a on se usmál.

"Já ehm promiň nevím, proč jsem to ani řekla" omlouvala jsem se Cameronovi cítila jsem se trapně. " Takže jsi to nemyslela vážně?" zeptal se mě a já tušila, že buď bude vše ok nebo se to posere se vším všudy. "Came já-" nedořekla jsem, protože mi skočil do řeči a já asi špatně slyšela. "Co jsi to řekl?" chtěla jsem po něm ať mi to zopakuje. "Miluju tě... Blair" usmál se. Kurva. "Came nechci ať to chápeš špatně, a tak tě žádám nejdřív mě vyslechni. Jsme spolu chvíli věřím ti, ale ta nejistota a strach hlavně on tam je, ale jen kvůli Aaronovi musím začít věřit v klukovi co se týče lásky. Ale cítím to stejně hodně krát jsem ti to chtěla říct, ale bála jsem se a chtěla jsem čas pořád chci čas" vysvětlovala jsem mu. Jen kývl. "Miluješ mě teda?" zeptal se ještě jednou. " Ano miluju tě, ale prosím netlač na pilu ano?" žádala jsem ho. "Ano slibuju a neboj se neublížím ti to ti přísahám" usmál se a přiblížil se k polibku.

"Takže se líbím Matteovi jo?" zasmál se. "Hele nech toho a jo líbíš, ale ty už někomu patříš" bouchla jsem ho do hrudi. "Takže v pátek jdeš fotit" ptal se jen sem přikývla. "Dobře chceš jít za holkami? Napsal bych klukům a někam bychom zašli, nebo můžu je pozvat tu cokoliv chceš" řekl mi do ucha. A já už měla husinu po celém těle. " Came..."vzdychla jsem. "Copak" pokračoval dál v provokování. "Tot-to není v-volání bože „vzdychla jsem, když se přesunul ke krku, kde k polibkům přidal i jazyk a zuby a zanechával na něm jemné flíčky. Prohnula jsem se v zádech tak, ať se mi prsa přitisknou jeho hrudi. Zavrtěla jsem boky a třela se o jeho erekci, abych mu dala najevo, že je na čase přestat si hrát a jít do akce. "Přestaň mě popohánět, chci si tě užít" zavrčel. "Ne" okřikla jsem ho a začala ze sebe trhat oblečení, dokud jsem nebyla nahá, když mě uviděl, byla to jako rozbuška okamžitě si začal sundávat oblečení a posouval mě do jeho pokoje a položil mě něžně na postel. "Seru na předehru mokrá si dost" než to dořekl už do mě prudce vnikl, až jsem vykřikla a prohnula se v zádech. Trošku jsem se pod něho posunula zvedla jsem nohu a položila si jí na jeho rameno a ucítila jsem, jak je hluboko, hluboko ve mě. " Bože jsi neskutečná" zavrčel. "Už budu a-ach" vzdychala jsem. "Já vím miláčku vydrž" přirážel neskutečnou rychlosti a za chvíli přilehl na mě celou jeho vahou a já ucítila jeho dávku spermatu. "Teď zavolej holkám" zasmál se. " Blbečku" bouchla jsem ho do ramene.

Mezitím co Cameron domlouval holky a kluky na sraz ke Camovi, já mezitím uklízela jeho pokoj. "Zlato budou tu tak do 20 minut mám objednat pizzu?" zeptal se mě. "Jo to zní skvěle já se zatím postarám o pití" řekla jsem mu a šla do kuchyně k ledničce, kde jsem vytáhla pár džusů. Crrr zazvonil zvonek. Šla jsem otevřít. "Ahoj" vypískla Bon. "Čaute šakalici" ozval se Matt. Nad jeho rýpavý pozdrav jsem jen protočila oči a ostatní pozdravili normálně. S holkami jsem se objala a šli jsme do obýváku si sednou. Probírali jsme vše možné kluci si mleli svoje a my s holkami taktéž. " Tak Bí co to focení kdy kde odjíždíš?" zahltila mě otázkami Nan. " No Matteo chce ať přijdu už v pátek, takže už možná budu fotit je to totiž tady ve městě" odpověděla jsem jí. "Takže nás neopouštíš?" zeptala se Bon. "Ne zatím ne je možné že za pár měsíců za rok kdoví asi na nějakou dobu ano, ale nic není jisté, zatím jen fotky na billboard a do časopisů a zbytek pro Matteovu kampaň" usmála jsem se. "To je super a tam budeš je ty nebo někdo ještě?" vyptávala se dál Bon. " Matteo říkal o jiných, ale netuší kdo, protože každý fotograf má na starost svého modela určitě tam nebudu sama." usmála jsem se. Po třech hodinách dojídání pizzi povídání a podobně nás naši kamarádi opustili. A my si šli lehnout a za chvíli jsme usnuli vyčerpáním.

Další den byl stejný, ale přeci jiný. Dnes je čtvrtek a já si musím nachystat věci na zítřejší focení a vybrat šaty online ve kterých se chci fotit. Tudíž jsem dnes chtěla spát doma. " Opravdu musíš jet domů?" zeptal se mě Cam. "Ano musím si vše připravit, nachystat napsat Matteovi poslat objednávku ty můžeš odpočívat, nebo se učit" odpověděla jsem mu. "Hm" řekl smutně. "Came no tak stejně spolu nebydlíme a za pár týdnů se mi vrátí rodiče a tobě taky a zase se vrátíme do normálu" řekla jsem mu, zatímco jsem si balila věci do kabelky. "No, ale až za pár týdnů" odpověděl mi můžu tě tam aspoň odvést?" zeptal se. "Beru si svoje auto jdi za klukama já se ti ozvu ano?" políbila jsem ho. "Dobře, ale teď tě odvezu" políbil mě nazpět. "To ráda přijmu" chytla jsem ho za ruku a šli jsme do auta. "Pá dávej pozor a ozvy se prosím ano?" řekl mi, když jsem si odepínala pas. "Ahoj neboj a ty žádná párty" zvedla jsem varovný prst a musela jsem se smát. "Dobře mami a Miluju tě" políbil mě. Jen sem se usmála a vyrazila jsem domů, než jsem vstoupila dovnitř tak jsem se ještě otočila, abych mu zamávala a šla dovnitř.

Páni po dlouhé době doma. Šla jsem do pokoje a dávala do kufříku potřebné věci na zítřek. Za hodinu jsem měla vše sbaleno. Vysvlékla jsem se a napustila jsem si horkou vanu s pěnou vzala jsem si sebou IPod a vybírala jsem si šaty na zítřek. Za hodinu jsem se osušila a vlezla do postele byla jsem příliš uvolněna a přepadla mě únava. Vzala jsem telefon do ruky a napsala Cameronovi sms. Půjdu spát uvidíme se po focení a Miluju tě Camerone B. Odeslala jsem mu sms. Za chvíli mi zapípal telefon. Taky ležím jsem hodný kéž bys mi to řekla do očí znovu a znovu taky tě miluju Blair C. Po přečtení jsem zalehla a štěstím usla.

Pátek po škole

Rozloučila jsem se s holkami nasedla jsem do auta a vyrazila. Dnes se ta škola protáhla. Za hodinu jsem byla na místě. "Ciao Blair" políbil mě na tvář Matteo. "Ahoj" políbila jsem ho. "Tak co půjde to?" zeptala jsem se Mattea. " S tebou? Stoprocentně, ale je tu problém Blair" koukl se do země. "Co se stalo" zhrozila jsem se. "No vše je takhle ok všem se líbíš, ale na jedné kampani budeš muset dělat s někým" koukl se na mě Matteo a já pořád nechápala o co jde. " No tím někdo je-. " Čau Blair" řekla osoba a já zalapala po dechu. To si ze mě děláš srandu. 

 Kdo to je?
Teď trošku delší díl

I wish... (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat