I'm back

2.2K 90 2
                                    

"Dělám si srandu jsem rád, že budeš zase fotit" pohladil mě. "Já vím a děkuji jsi úžasný, ale pak k té aktivitě se vrátíme" pohladila jsem ho po bouli co má v trenýrkách. "Grrr ženská ty mě zabiješ oblíkej se a jedeme, nebo mi ho opravdu vykouříš „zasmál se a šel do koupelny.

Cameron mě vyhodil u dané adresy, kde jsem měla fotit. "Hodně štěstí zlato pak mi napiš, kdy mám pro tebe dojet" zavolal z okýnka. "Ne dobré nechci si z tebe dělat taxíka ozvu se, jakmile budu doma" řekla jsem mu. "Pojď mi dát ještě pusu" řekl a já poslušně šla byl sladký. Naklonila jsem se a políbila ho. "Ty mě nevyužíváš zavolej a dojedu pa" řekl a šlápl na plyn. Musela jsem se usmát. "Tak jo jdeme na to" řekla jsem si a vyšla pravou nohou kupředu a otevřela dveře. "Oh Buona Giornata, Signorina" řekl jeden italský fotograf, kterého jsem znala z předešlého focení. " Buongiorno" pozdravila jsem ho s úsměvem, který mi, ale nevydržel dlouho. "Co tu děláš?" zeptala jsem se ho. "Ahoj zlato fotím" usmál se Aaron. "Bože" plácla jsem se do čela. "Ale nebuď taková určitě máš radost" zasmál se. "Ne nebudu tě provokovat jdu vedle fotit ty fotíš pro nějakou reklamu ne?" zeptal se mě. "Jo a ty fotíš?" optala jsem se ze zvědavosti. "Jen prkotiny do e-shopu jdu ať se ti daří" řekl kupodivu mile. "tobě taktéž" křikla jsem na něho, protože už byl někde za rohem.

"Pojď jsem zlatíčko ukaž se mi jsi čím dál hezčí, jak ty to děláš" složil mi kompliment Matteo. "Ty tu jsi taky?!" objala jsem ho. "No jistě copak bych tady nechal samotnou svojí nejlepší modelku a já byl někde pryč? pf. Každopádně toto je moje práce musel jsem tě sem dostat" řekl mi. "Děkuji moc to pro mě znamená" poděkovala jsem mu, ale ten mě už tahal do šatny a ukazoval, kde, co je. "Potom jdi hned jak se převlečeš do maskérny a pak zamnou ciao" mrkl na mě. Oblékla jsem si model, co jsem tam měla nachystaný a utíkala do maskérny, tam jsem byla taky za chvíli hotova. "Jsem zpátky" řekla jsem do zrcadla a musela se usmát. "Úžasná" řekl Matteo. "Děkuji " mrkla jsem na něho. "Jsi připravená? zeptal se ten druhý italský fotograf. Jen sem kývla.

Za dvě hodiny jsme měli hotovo a já byla nadšená. "Pane bože tolik mi to chybělo Matteo moc ti děkuji opravdu" poděkovala jsem mu a musela ho obejmout. " No, pokud mi budeš tak moc děkovat a pořád objímat, tak ti budu dohazovat všechny nabídky" zasmál se a já musela sním. "Musím běžet určitě se zase ozvu byla jsi výborná, a to říkali i ostatní měj se hezky" políbil mě na tvář a utekl. Napsala jsem Cameronovi rychlou sms, že jsme už hotová a čekám na něho. Rychlím obratem mi napsat, že zaveze jen Nashe domů a jede zamnou, takže mám asi ještě 20 minut k dobru. Posbírala jsem si všechny věci poděkovala a rozloučila se a šla jsem čekat před vchod.

"Tak co jak to šlo?" vylekal mě Aaron. "Bože ty jsi opravdu kretén musíš mě lekat?! jo dobře" řekla jsem mu. "No koukal jsem se na tebe a myslím, že ti to nešlo jenom dobře vypadala si zasraně neuvěřitelně až jsem si sám nadával, že jsem nechal tak dobrou holku." přiblížil se až nebezpečně blízko. " Ty jsi mě špehoval? " zeptala jsem se ho a udělal krok dozadu. "Jo a co má být?" zvedl jedno obočí. "Ty Blair nemohli-" nedořekl, protože vedle nás zastavilo černé auto. Už se nedozvím, co bychom mohli či nemohli otevřela jsem dveře a nastoupila a modlila jsem se ať se mě Cameron na nic neptá.

Tak abyste neřekli, že jsem taková potvora, tak tu máte další díl.  Děkuji moc za krásné ohlasy! Vážím si toho jste ♥♥ 


I wish... (Cameron Dallas)Kde žijí příběhy. Začni objevovat