2.BÖLÜM-KAÇIRILMA

2.5K 72 4
                                    


Serkan ve Cemre mezarlığa ulaşmışlardı. Cemre anne ve babasının mezarına giderken Serkan geride durarak onu bekledi. Cemre yanlarına oturdu ve önce topraklarını uzun uzun okşadı ağlarken. Sonrada yazdığı mektubu çıkarıp gömdü toprağa.

''Anneciğim, seni böyle sevmek, böyle izlemekte vardı meğer kaderde. Değerini şimdi anlıyorum. Sadece 1 dakika gelsen. Öpsem koklasam seni. Ama yok gelmiyorsun annem.'' 

Cemre ağlayarak annesinin mezarına uzandığı sırada Serkan gelip Cemre'yi kaldırdı.

-Cemre, hadi gidelim buradan.

-Ya Serkan bir kere görsem onları. Ne olur ya bir kere.

-Cemre, sakin ol. Ağlama lütfen. Hadi gidelim.

-Ya gitmeyelim. Ben onları çok özlüyorum ama sarılamıyorum. Sarılmak istiyorum. Ama olmuyor. Neden yaa?

Serkan Cemre'nin bu hallerini görünce  dayanamaz.

-Cemre, hadi gel gidelim. Daha fazla üzülme.

-Gitmeyeceğim buradan.

Serkan Cemre'yi kucağında taşıyarak oradan uzaklaştırır.

Kızlar satışlara devam ediyordur. Meral'de  yanlarında idi. 

Songül:  Kızım sende pataklayaydın oğlanı.

Güney: Şerefsiz ya, şerefsiz pislik hala hangi yüz ile konuşuyor seninle?

Songül: Bana bak Meral. Bir daha o kursa  da gitmeyeceksin.

Meral: Ay oha, geleceğimi kendi ellerimle mi öldüreyim?

Kader: Gerekirse yapacaksın Meral. Baksana musallat oluyor çocuk sana.

Songül: Vallahi haklı Kader.

Meral: Ay güzel canımı şimdi bununla sıkamam. 

Songül: Sonra başını duvarlara vurmada.

Meral: Ay vurmam canısı vurmam sen hiç merak etme.

O sırada Eylül'ü Kemal arar.

Eylül: Kızlar, Kemal arıyor.

Songül: Hoparlöre al.

Eylül telefonu hoparlöre alarak telefonu açar.

Eylül: Ne var pislik?

Kemal: Sakin ol güzelim.

Eylül: Kes be! 

Kemal: Bak güzelim. Arkadaşın ve sevgilin elimde. Onun için uslu durup verdiğim adrese geleceksin.

Kızlar ve Güney şok olmuştu. Eylül eli ile susun işareti yaptı.

Eylül: Cemre ve Serkan'ı  mı kaçırdın? Ne  olur bir şey yapma onlara. Senin istediğin benim.

Kemal: Hah, anladın seni istediğimi sonunda. Adresi veriyorum .......

Eylül: Tamam geleceğim. Ama ne olursun onlara bir şey yapma.

Kemal: İstersen vereyim telefonu duy seslerini. Bu arada polisi karıştırırsan.. Anladın sen.

Kemal telefonu Cemre'ye verir.

Cemre:  Eylül! Sakın kendini tehlikeye atma kardeşim, sakın!

Kemal telefonu kapatır.

Eylül: Cemre, cemre! Kurtaracağım sizi.

Kızlar şok olmuştu. Güney ise ne yapacağını şaşırmıştı. Kader ve Eylül ağlıyordu.

Songül: Ee, ne yapacağız şimdi?

Eylül: Ben tek gideyim oraya. Ne olursa olsun.

Güney: Eylül delirdin mi sen? Olmaz öyle şey. Biz de geleceğiz.

Eylül: Ya size de zarar verirse. Göze alamam.

Kader: Allah'ım ya. 

Songül: Kader ağlama sende.

Kader: Ne yapayım Songül? Arkadaşlarımız o pisliğin elinde. Ya Serkan'ı öldürüp Cemre'ye de...

Songül: Kader sus! Ne diyorsun sen? Saçmalama.

Meral: Vallahi Kader haklı. Hep beraber gidip kurtaralım arkadaşlarımızı

Güney: Biz Eylül ile gideriz. Songül'de gelir.

Güney gidip taksi çağırır, Eylül, Songül ve Güney verilen adrese gitmek için taksiye biner.

Kemal Cemre'yi ve Serkan'ı sandalyeye bağlamıştı. Serkan baygındı. Cemre ise elini bağlayan ipi çözmeye çalışıyordu.

Kemal: Hiç boşuna debelenme gülüm. Eylül gelene kadar kurtuluş yok size.

Cemre: Ya Kemal abi bırakta gidelim ne olursun.

Kemal: Sen Cemre idin değil mi?

Cemre: Evet.

Kemal: Güzel kızmışsın. Eylül olmadı..

Kemal sözünü bitiremeden Cemre bağırmaya başlar.

Cemre: İmdaaat! İmdaat! Kimse yok mu?

Kemal: Boşuna bağırıp başımı şişirme. Kimse duymaz seni kız. Ben şimdi dışarıya çıkacağım. Sizde uslu uslu oturun.

Cemre ağlamaya başlar. Kemal dışarı çıkar. O sırada Serkan uyanır.

Serkan: Cemre, neredesin?

Cemre: Buradayım Serkan.

Serkan başını arkaya doğru çevirdiğinde Cemre'yi hemen arkasında ki sandalyeye bağlanmış bir şekilde görür. Sandalyeden kalkmaya çalışır ama yapamaz.

Serkan: Cemre neden buradayız biz? 

Cemre: Yolda kızların yanına giderken Kemal kafana vurdu. Bayıldın. Sonra bizi arabaya bindirip buraya getirdi. Eylül'üde aradı. Sen gelirsen bırakırım bunları dedi.

Serkan: Aşağılık herif. Tamam Cemre sen korkma. Kurtulacağız biz buradan. Eylül'üde bir şey olmayacak.













KIRGIN ÇİÇEKLER 🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin