Hastane olayından sonra aradan 2 ay geçmişti...
Nazan iyileşmişti. Serkan ve Defne Nazan'a küs değildi. Cemre ve Defne aralarını iyice düzeltmişti. Defne artık diğer kızlara sataşmıyor, Cemre ile de pek sıkı fıkı idi.
Songül ve Güney'in evlilikleri çok iyi gidiyordu. Songül takı yapıp satıyor, Güney'de bir kafede garsonluk yapıyordu.
Mesude hala Adıyaman'da idi. Orada düzenini kurmuştu. Gidişinin ardından sadece bir kere gelmişti İstanbul'a.
Serkan aradan 2 ay geçmesine rağmen hala hislerini kestiremiyordu. Eylül'e olan güvenini kaybetmişti. Cemre ise zor zamanlarında Serkan'a destek olmuştu. Kime aşık olduğunu bilemiyordu.
Cemre Ceyhun'a bir şans vermeyi kabul etti. Ceyhun gittikçe Cemre'ye daha çok bağlanıyordu. Cemre ise yeni bir aşka hazır olmadığını düşünüyordu.
Meral kursa devam ediyordu. Mert ile gittikçe yakınlaşıyorlardı. Meral'de Mert'e karşı yeniden bir şeyler hissetmeye başlamıştı.
Kader'in kalbi hala boştu. Eylül ise hala Serkan'ı seviyordu. Onun Cemre'ye olan ilgisini görünce çok üzülüyordu. Biran önce Ceyhun ve Cemre'nin sevgili olmasını diliyordu.
Feride'nin karnı birazda olsa büyümüştü. Bebek 2,5 aylık olmuştu. Bebek büyüdükçe heyecanda büyüyordu.
....
Cemre hocanın isteği üzerine kütüphaneye gitmişti. Alacağı kitap ise ta en üst rafta idi. Ceyhun'da kütüphanedeydi.
Cemre: Ay çok yüksekteymiş bu kitap.
Ceyhun: Ben alırım istiyorsan.
Cemre: Gerek yok. Şuradan merdivene çıkarım.
Ceyhun: Peki.
Cemre sandalyeyi almaya gittiğinde Ceyhun peşinden geldi.
Ceyhun: Sen dur ben alırım. Ağır olur.
Cemre: Sağol.
Ceyhun merdiveni rafın önüne getirdi.
Cemre: Sen merdiveni tut sadece. Ben çıkar alırım.
Ceyhun: Tamam.
Cemre çıkıp kitabı aldı ineceği sırada ayağı kaydı ve düştü. Ceyhun onu belinden yakaladığı sırada birlikte yere doğru düştüler. Aralarında ki mesafe o kadar azdı ki. Dudakları birbirine oldukça yakındı. Cemre kendini geri çekmek istedi ama yapmadı. Aralarında milimetre kalmıştı ki...
Kader: Cemre, hoca...
Cemre ve Ceyhun hemen birbirlerinden uzaklaşıp yerden kalktılar.
Kader: Ay pardon. Yanlış bir zamanda geldim.
Cemre: Yok ya. Hadi gidelim.
Cemre ve Kader tam çıkacakken Ceyhun seslendi.
Ceyhun: Cemre, kitap.
Ceyhun Cemre'ye kitabı uzatırken aralarında ki bakışma öyle tutkuluydu ki..
Cemre: Hadi çıkalım.
Cemre ve Kader dışarı çıktı.
Kader: Kız ne yapıyordunuz orada?
Cemre: Hiçbir şey.
Kader: Ay gördüm Cemre.
Cemre: Ya yere düştük biz. Bir şey yok.
Kader: Tamam, tamam. Yedim.
Cemre: Ay iyice Meral'e benzedin ha.
Songül Güney ile birlikte kafeye gelmişti. Öğle molasında Güney Songül ile birlikte oturup dinlendi.
Güney: Songül, diyorum ki 2 tane kızımız olsun 2 tane oğlumuz.
Songül: Ayy Güney yine mi bu konular.
Güney: Ne zaman çocuk yapacağız biz?
Songül: Güney, ne diyorsun oğlum? Mal mal konuşma. Daha küçüğüz biz.
Güney: Küçük müyüz? (Gülerek)
Songül: Ya Güney. (Güler)
Eylül, Serkan ve Meral bir masada oturuyordu.
Meral: Canısılar, ben bir çay alacağım isteyen?
Eylül ve Serkan: Hayır.
Meral çay almaya gitti.
Serkan: Eylül. Ben çok düşündüm bazı şeyleri.
Eylül: Neyi?
Serkan: İlişkimizi.
Eylül: Bizim bir ilişkimiz yok ki Serkan.
Serkan: İşte ben de onları düşündüm.
Eylül: Sana tek bir soru soracağım Serkan. Cemre'ye aşık mısın?
Serkan: Bilmiyorum. Off kafam çok karışık. Sadece seni sevmiyor değilim. Bunu biliyorum. Ama aşık mıyım? Bilmiyorum.
Meral çayları aldı. Mert yanına geldi.
Mert: Meral.
Meral: Efendim.
Mert: Okul çıkışı işin var mı?
Meral: Yok.
Mert: Bir şeyler mi yapsak?
Meral: Olur.
Mert: Seni ararım.
Meral: Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRGIN ÇİÇEKLER 🌸
FanfictionKırık dökük hayatlarında birbirine tutunup destek alan 5 kızın hikayesi. -HİKAYE KURGUDUR! DİZİ İLE BİRE BİR AYNI DEĞİLDİR!- Diğer hikaye: SOLGUN; Yeni Hayat KIRGIN ÇİÇEKLER BLOG KALBİNE TUTSAK