— Dar te iubesc!Raluca împietri. Nu se întoarse, era în fața ușii cu spatele la el. Lacrimi erau gata să-i năvălească peste obraji, se panicase, nu stia ce să facă. Nu trebuia să-l creadă, de ce spunea ceva ce nu crede?
Dar de ce simțea nevoia să se întoarcă și să se convingă că a mințit? Bineînțeles că a mințit.
Fii tare, Raluca, se încurajă ea, nu te întoarce, nu-l crede. Minte! Nu te întoarce! Nu te întoarce!
S-a întors.
Mereu făcea alegeri greșite îm viața ta, era singurul lucru la care se pricepea perfect.
Vlad o privea dezamăgit. Ochii lui exprimau teamă, tristețe și disperare. Raluca nu se simțea bine deoarece îi plăcea să-l vadă așa din cauza ei, adora sã vadă că suferă și el din cauza ei, dar în același timp o durea inima de ceea ce simțea. Dar nu avea de gând să-l ierte așa ușor. Și chiar dacă avea să-l ierte, doar cunoștinte sau străini. Nimic mai mult.
— Fapte, Vlad. Nu cuvinte, își făcu ea curaj să vorbească.
— Dacă îți dovedesc, mă vei ierta?
— Și dacă te voi ierta, ce? Eu nu mai vreau să fim prieteni. Mai bine străini, așa e cel mai bine pentru amândoi.
— Dar putem fi niște prieteni extraordinari și îți promit că...
— Nu pot deocamdată. Și de unde știu că îmi spui toate astea doar pentru că te-a plătit mama? Din nou?
Își lăsă privirea în jos. Atinsesem o coardã sensibilă.
— Îți pot explica dacă vrei.
— Nu am timp de tine, Mondragon! i-o taie Raluca cu același ton sever.
— Vino mâine la apartamentul meu. După ore. Îți voi explica totul.
— Ce te face să crezi că voi veni? întrebă ea pufnind într-un râs fals și ironic.
— Pentru că... mă iubești. Nu?
Raluca tăcuse. Încerca să ignore ochii umezi și voia să plece cât mai repede de acolo. Fără să mai spună nimic iese ca o furtună pe ușă și plecă.
O rănea în continuare. Cu intenție sau fără, încă o făcea. Își făcuse singură promisiuni sã nu-l ierte, dar era greu să respecte acea promisiune. Era atât de greu...
Prietenii lui Jeff, care acum erau și prietenii ei, o așteptau în parc. Preferata Ralucăi dintre fete era Silvia. Era frumoasă naturală, arăta ca o păpușă barbie. Clișeica fată blondă cu ochii albastri și ten perfect. Ea de ce nu se înăscuserã astfel? De ce trebuia să fie o scândură, cu tenul închis la culoare și acnee peste toată fața? La naiba, avea coșuri și pe spate și fese...Îi plăcea de Silvia faptul că lupta pentru ce e al ei.
— Mi-a fost greu să-l iert, îi povesti ea Ralucăi, recunosc. Îmi spuneam că nu k să-i mai vorbesc niciodată. Dar după m-am gândit că doar s-a culcat cu o tipă din răzbunare. Căutam scuze și pretexte, dar l-am lăsat să-mi dovedească iubirea și asta a făcut. Dacă iubești cu adevărat, Raluca, pur și simplu ești orb. Nu te lăsa călcată în picioare, dar dacă vă iubiti, luptă pentru voi.
CITEȘTI
Resentimente
RomanceFata sensibilă se schimbă ușor, ușor, devenind mai puternică ca oricând. Băiatul distrus se vindecă pe zi ce trece datorita ei. Se completau unul pe celălalt, însă resentimentele erau încă prezente încă ei - însă se spune că iubirea învinge tot, cor...