Vlad: Am vorbit cu unchiu-miu, se aranjează totul. Îmi depun dosarul și luni îmi voi pierde libertatea.
Raluca: Așa e cel mai bine. Eu mi-am terminat de făcut bagajele.
Vlad: Cât vei sta?
Raluca: Nu știu. Cât e nevoie.
Vlad: Eu stau în jur de cinci - șase.
Raluca: săptămâni?
Vlad: Mhm, luni.
Raluca înghite în sec și pune telefonul deoparte. Îi era teamă ca nu cumva să dea înapoi. Pentru că dacă ceva nu avea să meargă bine, totul s-ar fi dus de râpă.Vlad: Ai chef de o plimbare?
Raluca chicoti jucăuș, iar telefonul îi vibră din nou în mână.
Vlad: Bineînțeles că ai. Ieși în fața caseo, în 30 de minute. Nu-ți lua umbrelă, chiar dacă cam plouă afară. Voi avea eu grijă de tine.
Și-l ascultă. Se îmbrăcase rapid; deoarece era seară și rece, optase pentru o pereche de blugi, un tricou negru cu Nirvana și o jachetă tot de blugi.Ieșise în fața casei, iar prin întunericul nopții îi văzu silueta lui Vlad ce era lângă poarta sa cu o umbrelă în mână. El își flutură mâna spre ea, iar Raluca aleargă în pas ușor spre el, înainte ca picăturile nu foarte mari să o ude. Se așeză imediat sub umbrela lui. Nu era foarte mare, însă îi obliga să stea destul de aproape unul de celălalt dacă nu voiau să-i atinga ploaia- nu că nu le-ar fi convenit.
— Unde mergem? întreabă Raluca, dar Vlad ridică din umeri. Sper că nu mi-ai făcut vreo cină romantică sau ceva de genul, le urăsc.
— Ah, nu, râse Vlad înfundat. Habar n-am unde mergem. Pur și simplu voiam să te văd. Să ne plimbam împreună prin ploaie noaptea, asta e mult mai fain decât o cină romatică.
Raluca zâmbi amuzată de siguranța cu care el vorbea. Părea a se simți mai bine, dar doar se părea, știa că în adâncul lui rtaîn stare să facă orice pentru nenorocitele de substanțe nocive.
CITEȘTI
Resentimente
RomansFata sensibilă se schimbă ușor, ușor, devenind mai puternică ca oricând. Băiatul distrus se vindecă pe zi ce trece datorita ei. Se completau unul pe celălalt, însă resentimentele erau încă prezente încă ei - însă se spune că iubirea învinge tot, cor...