Vlad se simțea tot mai rău din cauza lipsei de substanțele acelea, simțea că se va sufoca curând, dorința era prea mare. Au trecut două zile de când stătea la Sorin, două zile în care nu a mai văzut-o pe Valentina să-i dea ceea ce își dorește, și ce era cel mai important - încă două zile în plus fără Raluca.
Mâine era ultima zi. A rămas doar o zi în care trebuie să-i spună Ralucăi ce a ales, doar că...el nu poate alege nimic. Voia să facă așa cum ea i-a spus, să pună în balanță avantajele și dezavantajele, dar era clar care va cântări mai mult. Partea unde o alege pe Raluca și totul ar trebui să revină la normal, doar că era prea greu. Sorin îi tot distrăgea atenția cu jocuri video, poze cu fete nud din școala lui, deoarece înainte aceste lucruri îl amuzau atât de tare încât se ținea de burtă, fiind pe cale să leșine de râs. Acum o poză cu o fată dezbrăcată din școala lui nu mai reprezenta nimic pentru el, din contra, simțea scârbă față de acele fete ce își calc demnitatea în picioare.
Ora 20, încă câteva ore până telefonul avea să-i sune Ralucăi și să audă alegerea făcută de Vlad. Deși îi era teamă, avea o mică speranță. Stătea pe pat, simțind un gol imens în stomac din cauza presiunii, când telefonul îi vibrează. Ea sare ca și arsă spre telefon și nu reușeste să-l aprinda mai repede. Spera să fie Vlad cu răspunsul lui, însă era un număr pe care nu-l recunoștea, însă când văzuse mesajul și-a dat seama imediat cine era:
?: Vlad a dispărut. Nu mai este la apartament de două zile.
Raluca stă puțin pe gânduri, Valentina îi luase până la urmă numărul de telefon. Oare se întoarse după hârtia cu numărul notat și călcat de ea, sau s-a interesat de la altcineva? Așadar, uite că nu este atât de orgolioasă când e vorba de o persoană la care ține.
„ Este într-un loc sigur, nu-ți face griji. ”
Casa lui Sorin chiar era un loc sigur, poate cel mai sigur. Deoarece Sorin părea cel mai de treabă băiat din tot acel grup. Părea cuminte, respectuos și corect.
?: A fost mâna ta?
Primise imediat răspuns la sms-ul trimis de ea. Nu voia s-o rănească nici măcar pe Valentina, deoarece îi înțelegea situația în mare parte. Dar nu are s-o lase să i-l fure pe Vlad.
Raluca îi răspunde afirmativ, după care telefonul vibră din nou.
,, Mi l-ați luat și pe el. ”
Nu-i mai răspunse. Vlad nu era al Valentinei, însă nici al ei. El avea să aleagă a cui este, nu ea.
După ce luase cina cu părinții săi, ce făceau bagajele de ieri pentru plecarea în Cuba și vorbeau doar despre asta și o irita destul de mult pe Raluca, se duse în dormitorul său. Ea nu-și făcuse încă bine bagajele. Nu știa sigur dacă va pleca sau nu, nu era vorba doar despre ce va face Vlad. Îi era și teamă de ce vești ar putea primi acolo.
Revine în cameră cu capul făcut tobă, părinții ei vorbeau continuu și despre nimic interesant. Însă se așezase pe pat și își verifică telefonul la nimerală, plictisită, deoarece știa că îl verifică degeaba. Însă de data asta se înșelase. Îi crescuse inima brusc când îi văzu numele mare pe ecran. Își poziționă bine telefonul în mâini și-l deblocă.
CITEȘTI
Resentimente
RomanceFata sensibilă se schimbă ușor, ușor, devenind mai puternică ca oricând. Băiatul distrus se vindecă pe zi ce trece datorita ei. Se completau unul pe celălalt, însă resentimentele erau încă prezente încă ei - însă se spune că iubirea învinge tot, cor...